Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
My, chello i gry...
Autor Wiadomość
mlody1020 
Klikacz

Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 12
Wysłany: 07-04-2006, 20:09   My, chello i gry...

Ostatnio zacząłem (a raczej chciałem zacząć) grać w KO. Zainstalowałem i odapliłem grę wieczorem. Oczywiście nie dało się grać. Mając nadzieję, że znajdę na tym forum coś co mnie uratuje, przeczytałem prawie cały dział o grach. We wszystkich postach schemat jest taki sam: miałem neostradę/astrę/lub innego dostawcę i wszystko działało dobrze. Po czym zamówiłem chello i już w ogóle nie było dobrze.. Każdy gracz narzeka na to samo. Wysokie pingi w godzinach wieczornych. Przeszukując forum jakiś użytkownik polecił zainstalowanie programu, który zmniejszał/ograniczał (nie znam się na tym) MTU. Nie żywiłem jakiejkolwiek nadzieji na poprawę, ale spróbowałem. I o odziwo gra działała dobrze.... aż do momentu kiedy chciałem zagrać około godziny 17. U mnie to wygląda tak, że gra się wczytuje, a następnie ping tak wzrasta, że od razu dostaję DC. No i oczywiście kiedy grałem w tę samą grę, na tym samym komputerze kiedy miałem neostradę, nie miałem z tym najmniejszych problemów. Gracze z prawie każdej gry online narzekają na brak możliwości grania w godzinach wieczornych. Stąd mój wniosek, że to nie zależy od gry bądź serwera, a, niestety, wszystkiemu winne jest chello. Dlatego mam pytanie do tych co zgłaszali te problemy kiedyś, z jakąkolwiek grą: czy komuś udało się pozbyć tych trudności. Tak szczerze mówiąc, chello traci chyba w ten sposób całkiem sporo klientów, bo jeżeli nie uda mi się rozwiązać mojego problemu, będę zmuszony wrócić do tp. Jednak cały czas mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Dlatego zwracam się z prośba do osób grających: napiszcie czy udało się Wam przezywyciężyć te trudności, jeżeli tak to jak. Z góry dziękuję za wszelką pomoc ;) .
 
 
kjungst 
classic master