telefon w upc - zerwanie umowy |
Autor |
Wiadomość |
abdoul
easy master
Dołączył: 03 Sty 2006 Posty: 41 Skąd: krk
|
Wysłany: 08-03-2006, 17:58 telefon w upc - zerwanie umowy
|
|
|
no wiec mam dosc, dzisiejszy dwugodzinny pad calego chello i telefonu mnie dobił, podpisalem umowe w promocji na 2 miechy za 1 zł i teraz pytanie jak mam ja rozwiazac? zwyczajnie zadzwonic, czy czeba pi8semnie z wyprzedzeniem nie mam pojecia, do uplywu dwoch miesiecy zostalo mi 2 tygodniem a na infolini jak zwykle nikt sie nie zglasza, ratujecie prosze |
|
|
|
|
anmark
light master
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 95 Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
|
Wysłany: 08-03-2006, 18:55
|
|
|
Wysłać wypowiedzenie wiadomością e-mail i natychmiast wymówienie papierowe, najlepiej dostarczyć bezpośrednio do BOK. Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 08-03-2006, 21:40
|
|
|
abdoul, ja bym ci radził tak: nie mailowe wypowiedzenie, a szybki spacer do swojego BOK-u, a tam wypełnienie formularza rezygnacyjnego...
Rezygnacja musi być na firmowym druku... Tak usłyszałem na partyline, jak chciałem zgłosić rozwiązanie umowy z UPC toteż udałem się do BOKU-u, odczekałem swój limit czasowy i złożyłem rezygnację...
Poproszono mnie o wypełnienie tejże rezygnacji, ale stanowczo i grzecznie odmówiłem... Podpisałem tylko, a jako powód podałem - 2 lata wystarczy u jednego providera...
Modem odwiozłem po dwóch dniach i jak zobaczyłem, że jest znów do odczekania co najmniej godzina, położyłem go w widocznym miejscu, poinformowałem personel o tym fakcie i chciałem od razu wyjść.
Wypadła z zaplecza chyba szefowa, przeprosiła mnie i mój ostatni kontakt z UPC trwał ok. 5 minut...
Opisałem wszystko jako ciekawostkę i jako taką proszę ją przyjąć |
_________________
|
|
|
|
|
anmark
light master
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 95 Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
|
Wysłany: 08-03-2006, 21:47
|
|
|
Ja zlożyłem wypowiedzenie na piśmie, ale nie na druku. W umowie nie ma takiego wymogu. Przyjęto wpisując odpowiednią adnotację na kopii. Ponieważ jeszcze nie minął mi okres tych 2 miesięcy to ciekawe jak będzie z modemem bo na nim chodzi i internet classic, z którego nie rezygnuję. Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 08-03-2006, 22:26
|
|
|
anmark, domniemywam, że ten zabiorą i dostaniesz drugi, bez funkcji telefonicznej... |
_________________
|
|
|
|
|
anmark
light master
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 95 Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
|
Wysłany: 08-03-2006, 22:34
|
|
|
Tak, tylko ciekawi mnie procedura. Liczę że przyjda i zamienią. Ja mialem kiedys takie cyrki jak opisaleś, kiedy zdawalem dekoder HBO. Dlatego jestem uczulony na to zdawanie, zamiany itp |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-03-2006, 22:58
|
|
|
Może zmienią a może nie - zależy czy opłacało się im będzie jeździć. Wiele nie zyskają na takiej wymianie. Ale jak wymienią to daj znać bo ciekawi mnie czy znowu licznik zresetują (zeruje się przy każdej wymianie modemu) bo jak tak to branie telefonu na próbę na miesiąc będzie dobrym sposobem na podwojenie limitu przez 2 kolejne miesiące a nie tylko jeden. |
|
|
|
|
someone88
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2005 Posty: 303 Skąd: Silesia
|
Wysłany: 09-03-2006, 14:50
|
|
|
a mi sie wydaje ze nie bedziesz mógł zrezygnować dlatego bo to niejest promocja spróbuj przez 2 miesiące tylko masz obniżony abonament na 2 miesiące na rezygnacje z powodu "że już mi sie nie podoba" masz 2tygodnie albo tydzien nie jestem pewien. A co do modemu to czy tobie zliczał on pobierane przez internet dane? |
|
|
|
|
anmark
light master
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 95 Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
|
Wysłany: 09-03-2006, 15:36
|
|
|
someone88 napisał/a: | a mi sie wydaje ze nie bedziesz mógł zrezygnować dlatego bo to niejest promocja spróbuj przez 2 miesiące tylko masz obniżony abonament na 2 miesiące na rezygnacje z powodu "że już mi sie nie podoba" masz 2tygodnie albo tydzien nie jestem pewien. A co do modemu to czy tobie zliczał on pobierane przez internet dane? |
To fragment ze strony www.upc.pl
___________________________________________________
Opis promocji
Promocja polega na obniżeniu ceny za instalację i abonament usługi telefonicznej, oraz możliwości zrezygnowania z usługi telefonicznej w ciągu dwóch pierwszych miesięcy:
instalacja usługi telefonicznej 1 zł (brutto),
" abonament za usługę telefoniczną w Taryfie Tanie Rozmowy UPC lub Taryfie Darmowe Rozmowy UPC 1zł przez 2 miesiące i w tym czasie możliwość zrezygnowania z usługi,
Przez kolejne 10 miesięcy abonament za telefon w zależności od posiadanego chello:
Dla klientów chello classic:
abonament w Taryfie Tanie Rozmowy - 19,90zł przez 10 miesięcy
abonament w Taryfie Darmowe Rozmowy - 49,90zł przez 10 miesięcy
Dla Klientów chello light:
abonament w Taryfie Tanie Rozmowy - 29,90zł przez 10 miesięcy
abonament w Taryfie Darmowe Rozmowy - 59,90zł przez 10 miesięcy
Warunkiem skorzystania z promocji jest zobowiązanie się do korzystania
z wszystkich usług przez okres 12 miesięcy.
________________________________________________
Przy czym, zgodnie z podpisaną umowa, rezygnacja w ciągu pierwszych 2 miesięcy powinna być złożona na conajmniej 2 tygodnie przed ich upływem. Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
egefege
plus master
Dołączył: 19 Mar 2005 Posty: 508 Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
|
Wysłany: 13-03-2006, 10:43
|
|
|
anmark napisał/a: | Tak, tylko ciekawi mnie procedura. Liczę że przyjda i zamienią. Ja mialem kiedys takie cyrki jak opisaleś, kiedy zdawalem dekoder HBO. Dlatego jestem uczulony na to zdawanie, zamiany itp | jak ja rezygnowalem z hbo to pojechalem do bok nie wiem co ich to obchodzi czemu rezygnuje al ejako powod podalem kiepski repertuar to pani stwierdzila ze brak czasu, przyjeli rezygnacje ale kazali odwiezc dekoder samemu hmm dziwne nie chce im sie sprzetu odbierac ?? powiedzialem ze nic nie odwioze jak chca to sami niech przyjada ale najpierw niech telefonicznie sie umowia wyjscia nie mieli tak zrobili |
_________________
|
|
|
|
|
Martinesss
easy master
Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 49 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-03-2006, 20:02
|
|
|
to dlatego u mnie w regulaminie jest napisane ze jesli nie zwroce dekodera w ciagu 5 dni naloza kare umowna 150 zlotych i sami przyjada odebrac |
|
|
|
|
egefege
plus master
Dołączył: 19 Mar 2005 Posty: 508 Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
|
Wysłany: 14-03-2006, 00:28
|
|
|
to moze ty tak miales ja nic takiego w umowie nie mialem tylko ja zawieralem w 1999 r. moze potem zaczeli dodawac takie zapisy |
_________________
|
|
|
|
|
PH - Trójmiasto
light master
Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-03-2006, 05:00
|
|
|
Jesli chodzi o zwrot dekodera to jest on wymagany do 7 dni od rozwiązania umowy na usługę np. HBO.
Zwrot oczywiście do lokalnebo BOK-u, bez żadnego wezwania.
NIe wywiąznie sięz umowy skutkuje karą regulaminową.
Jeśli chodzi o modemy po rezygnacji z telefonu dla użytkowników którzy mają chello...
Według moich informacji, modem, który obsługuje telefon zostaje już na stałe, nie jest wymieniany spowrotem na modem typowo internetowy. |
_________________
|
|
|
|
|
|