Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Opinia na temat telefonu z UPC
Autor Wiadomość
19alhambra 
Klikacz

Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 3
Wysłany: 05-02-2006, 13:04   Opinia na temat telefonu z UPC

Proszę o troche opini na temat działania telefonu osługiwanego przez UPC .Mam zamiar opuścic telekomunikację i założyć w promocji za 99 zł trzy usługi UPC.Do tej pory korzystam z telefonu tpsa .Interesuje mnie czy usługa telefoniczna z upc działa bez problemów ,a przede wszystkim czy nie ma przerw w działaniu telefonu .Może jakieś inne wasze opinie .Proszę o opisanie swoich doświadczeń z telefonem w UPC>
_________________
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 05-02-2006, 13:21   

Proponuję przeczytać inne posty w tematach o telefonie UPC. Jeden z moich jest na http://chellopl.one.pl/forum/viewtopic.php?t=1282 Dodam tylko, ze i dzisiaj była przerwa w podawaniu sygnału internetowego. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
19alhambra 
Klikacz

Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 3
Wysłany: 05-02-2006, 13:42   

To czy z perspektywy tego okresu użytkowania twoja opinia przwaza bardziej za UPC czy za TPSA
_________________
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 05-02-2006, 14:20   

Napewno nie zrezygnuję z tpsa na rzecz UPC. Częste awarie internetu nie gwarantują takiej niezawodności jak ma tpsa. Natomiast mogę mieć telefon UPC jako drugi, do dzwonienia na zewnątrz. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
andrzej 
light master

Dołączył: 10 Lut 2005
Posty: 118
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-02-2006, 19:29   

moja jest jedna opinia na ten temat. Od dluszego już czasu używam TV Kablową i internet, kiedyś mialem problem z lączem, ciągle to powstawaly jakieś awarie, dziś się trochę uspokoilo. Być może zależy im na jakimś interesie. Sam chcialem zrezygnowac z TPSA i przejść na UPC, ale dziś kiedy ograniczam się z tel. zaczynam dochodzić do wniosku, że to się nie oplaca. Tak, czy siak, trzeba będzie za tel. placić.

W tym jest problerm, że tu trzeba już od pierwszej sekundy placić naliczanie sekundowe, a to już kosztowna sprawa. Znam to już, bo kiedyś mailem problemy z komórką, także naliczanie sekundowe nie dla mnie.

O tyle lepiej w TPSA, że tam nie ma naliczania sekundowego, chyba , że po 3 pierwszych sekundach, chyba że tak.

Poza tym i tak trzeba placić za rozmowy, także uważam, że to jest nieoplacalne rezygnowac z TPSA. Wystarczy tylo odrobinę oszczędności z tel i będzie malina.

Ja tak samo mialem kieydś rachunki z TPSA narzekalem na nich, ale doszedlem do tego, że to tylo kwestia ograniczania się z tel. więcej nic nie trzeba.
Także samo będzie trzeba postępowac z UPC, tylo tyle, że firma inna
 
 
 
19alhambra 
Klikacz

Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 3
Wysłany: 05-02-2006, 20:58   

Moje pytanie bardziej zmierzało do opini o stronę techniczną i niezawodnośc telefonu z upc.Strona ekonomiczna jednak lepiej wyglada w upc niz w tpsa
_________________
 
 
30_alan 
Klikacz

Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 11
Wysłany: 07-02-2006, 01:15   

Nic prostszego - zadzwon do UPC (najlepiej do LBOK-u) i pogadaj o testach telefonu. Daja na 2 miesiace calosc do testow - mozesz po tym okresie oddac calosc bez zobowiazan. Jesli jestes z 3miasta to zadzwon pod numer 502 98 67 89 - bardzo mila i szczera Pani przedstawi Ci szczegoly. Jesli w tym czasie padnie lacznosc to bedziesz mial namacalny dowod czy warto czy tez nie. W chello z mojego doswiadczenia bylo tak, ze na poczatku internet byl bardzo czesto wylaczany (co druga noc na pare godzin) a czasami mial przerwy rano po pare godzin. Po paru miesiacach wszystko sie skonczylo i nie udalo mi sie od prawie roku namierzyc nie dzialajace chello :)

Ah - zeby bylo jasne, ja nie jestem pracownikiem UPC, ani nie mam zadnej korzysci z tego ze Cie namawiam do chello. Obiektywnie mowiac to chello ma swoje plusy i minusy - na forum znajdziesz wiele na ten temat.
Ich telefon odziedziczy wiekszosc problemow chello, jest to bowiem nic innego jak VoIP z wydzielonym pasmem na poziomie sprzetowym - odpowiedni router/modem kablowy (QoS gwarantowane separacja kanalow). Jesli ich siec dziala to Twoj telefon tez. Jesli siec padnie, nawet w obrebie Twojego osiedla, to nie masz telefonu.
Co jest the best w tej historii to fakt, ze jesli padnie Tobie lacze to jesli masz ich telefon nie bedziesz mogl zadzwonic do nich na call center i objechac dlaczego nie dziala. Co wiecej nie bedziesz nawet wiedzial co sie stalo, jak dlugo nie dziala i nie bedzie dzialac (ani nie zadzwonisz, ani nie sprawdzisz w necie). Co prawda praktyka mowi ze jak chello pada, to szana na dodzwonienie sie do nich jest zerowa (wszystkie linie zajete, czas oczekiwania kilkanasie minut), ale jak juz Ci sie uda to zawsze mozna, po polsku, od serca, wylac na nich cala zolc :mrgreen: W koncu za cos sie placi im co miesiac...
 
 
PH - Trójmiasto 
light master


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 85
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-02-2006, 00:46   

Cytat:
Co jest the best w tej historii to fakt, ze jesli padnie Tobie lacze to jesli masz ich telefon nie bedziesz mogl zadzwonic do nich na call center i objechac dlaczego nie dziala. Co wiecej nie bedziesz nawet wiedzial co sie stalo, jak dlugo nie dziala i nie bedzie dzialac (ani nie zadzwonisz, ani nie sprawdzisz w necie).

Niezupełnie.
telefon działa w innym zakresie niż chello, więc awaria internetu nie zawsze wiąże się z awarią telefonu.

Jesli komuś chello pada często, czyt raz na 2-3 dni lub częściej, to ewidentnie coś jest nie tak, powinien zadzwonić na 94-80, pogadać z serwisantema, a on ma za zadanie usunąć usterkę. Być może wina leży np. po stronie modemu, wymiana w tym momencie załatwiłaby sprawę raz na zawsze...
Niejednokrotnie też taka interwencja na 94-80 powoduje, że pracownicy "coś" zmienią, i później awaryjnośc jest duzo mniejsza / zerowa*

* - niepotrzebne skreślić
_________________
 
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 16-02-2006, 08:48   

PH UPC - Gdańsk napisał/a:
Niezupełnie.
telefon działa w innym zakresie niż chello, więc awaria internetu nie zawsze wiąże się z awarią telefonu.

Wiem z własnego doświadczenie, że telefon nie działa jak coś jest niesprawnego z internetem. Owszem, bywa sygnał w słuchawce, ale po wybraniu numeru nie dochodzi do połączenia - numeru niewybiera. Testowałem to intensywnie, miałem trochę czasu ;)
Twierdzę, że dopóki nie będzie niezawodnego podawania sygnału internetu to i nie bęedzie niezawodnej lączności telefonicznej. Podtrzymuję stwierdzenie ze swojego postu wyżej. Pozdrawiam.
_________________
 
 
 
PH - Trójmiasto 
light master


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 85
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-02-2006, 09:56   

Szkoda, że są miejsca gdzie "nie ma sygnału Internetu".
Mam chello od grudnia, na kompie siedzi ktoś praktycznie przez 24h/dobę i narazie raz, w ciągu dosłownie 5 czy 6 minut nie było internetu (telefon działał), także nie doświadczyłem jeszcze jakże uciążliwych awarii chello na własnej skórze... i obym nigdy nie doświadczył ;)
_________________
 
 
 
Neron 
light master

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 55
Wysłany: 16-02-2006, 20:57   

To że jest sygnał to nie znaczy że działa telefon. Ja miałem sygnał, a jak ktoś do mnie dzwonił to miał sygnał zajętości. Pomógł restart modemu.
Ostatnio za to słyszałem swoje echo, tylko w ciągu dnia.
Po paru zgłoszeniach na 94 80 porawiło się, modem narazie się nie zawiesza.
_________________
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 16-02-2006, 22:36   

Neron napisał/a:
To że jest sygnał to nie znaczy że działa telefon. Ja miałem sygnał, a jak ktoś do mnie dzwonił to miał sygnał zajętości.

Potwierdzam te slowa, tak właśnie jest. Watpliwa niezawodność łączności telefonicznej.
_________________
 
 
 
Enter 
Klikacz

Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-02-2006, 01:29   

Zawieszanie sie modemu, tez mam ten problem co kilka dni. Restart oczywiście pomaga co nie zmienia faktu że tak byc nie powinno. Dzwonić z tego powodu na infolinie nie mam zamiaru bo więcej nerwów to będzie kosztowało niz to warte ;)
 
 
 
Neron 
light master

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 55
Wysłany: 18-02-2006, 21:44   

Warto dzwonić.
Jak będzie więcej ludzi dzwoniło to definitywnie rozwiążą ten problem (wymienią modemy na inne).
Dzwoniłem parę razy i nie kosztowało mnie to żadnych nerwów.
_________________
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 18-02-2006, 22:25   

Myślę, ze to nie tylko sprawa modemow, ale sieci. A to poważniejsze zagadnienie.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: