licznik nie działa ? |
Autor |
Wiadomość |
GoRo
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 169
|
Wysłany: 29-09-2006, 09:40
|
|
|
Faktycznie, dopiero teraz zauważyłem że dioda cable się nie świeci u mnie, a licznik faktycznie stoi od jakiegoś czasu |
_________________
|
|
|
|
|
ngc
Klikacz
Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 2
|
Wysłany: 29-09-2006, 10:38
|
|
|
Mnie dzisiaj przycieli, wiec licznik w jakis sposob dziala.
A dioda Cable jak zawsze mruga. |
|
|
|
|
Oakhallow
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2005 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2006, 15:26
|
|
|
Pomimo, ze na stronie licznika jest blad, to licznik po stronie UPC caly czas bije.
W tej chwili trwa wymiana oprogramowania, i dlatego dioda "cable" nie dostaje wlasciwego sygnalu sterowania (czy jakos tak). Za 2-3 dni wszystko powinno juz dzialac.
Oakhallow |
_________________
|
|
|
|
|
demostenes
easy master
Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 29 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-10-2006, 09:49
|
|
|
Może to wina niedzieli, ale mnie nadal nie zresetowali licznika (na stronie licznika).
Dioda też nie działa tak jak piszecie, a poza tym telefon i internet działa jak powinien.
licznik2.jpg To jest aktualny stan mojego licznika na stronie upc :) |
|
Plik ściągnięto 11106 raz(y) 7,3 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-10-2006, 15:32
|
|
|
demostenes, tak jest zawsze - licznik pokazuje stan na wczoraj, czyli pierwszego dnia każdego miesiąca możesz się dowiedzieć ile ściągnąłeś przez cały miesiąc poprzedni. |
|
|
|
|
demostenes
easy master
Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 29 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-10-2006, 15:55
|
|
|
Marek napisał/a: | licznik pokazuje stan na wczoraj |
Tyle wiem (za rano było i niedziela ) - nie pomyślałem o tym w chwili pisania postu.
Po napisaniu zadzwoniłem do UPC z pytaniem, co jest z licznikiem (dumeter down= ok 12 GB), że pokazuje takie liczby i dowiedziałem się, że zwiazane to jest z dawnym brakiem resetu i mam zresetować modem, by wszystko działało...
Modem zresetowałem i jest wszystko ok (zassał nowy plik konfiguracyjny i wszystkie diody mają łaściwy kolor). Zobaczymy, jaki będzie stan jutro... zazwyczaj był zgodny z dumeterem +- 50 MB.
Z mojej strony EOT, bo już wszystko u mnie działa... |
_________________
|
|
|
|
|
Sebastian22
light master
Dołączył: 01 Sty 2006 Posty: 133 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-10-2006, 23:36
|
|
|
mam chello light od piątku i na liczniku taki komunikat:
Brak informacji o ilości pobranych / wysłanych danych.
Jeśli komunikat powtórzył się w ciągu paru dni, skontaktuj się z nami.
Kod błędu: 8000030
Za ile dni zaczna mi pokazywac? |
|
|
|
|
PerkoV
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2006 Posty: 70
|
Wysłany: 05-10-2006, 23:38
|
|
|
Jest to dziwne bo zazwyczaj maksymalny odstep naliczania pobranycha danych wynosil 2 dni...teraz mam dzieki Bogu 5 prawie 6 pazdziernika a tu na www.licznik.upc.pl informacja:
"Brak informacji o ilości pobranych / wysłanych danych.
Jeśli komunikat powtórzył się w ciągu paru dni, skontaktuj się z nami.
Kod błędu: 8000030" troche mnie to dziwi , moze nie jestem bardzo przejety bo panuje nad limitem ale dokladne info moglo by byc przydatne... |
|
|
|
|
Bombaj
Klikacz
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 16 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 06-10-2006, 01:03
|
|
|
Mi taką informacje wyświetla chyba od momentu zmiany modemu na webstara i zamówieniu usługi transport. Chyba,że dla plusa już znieśli limit to by co nie co wyjaśniło. |
_________________
|
|
|
|
|
PerkoV
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2006 Posty: 70
|
Wysłany: 06-10-2006, 14:59
|
|
|
Mam classic'a i tez mam webstara tylko mam go od sierpnia(23 dokladnie) i do konca wrzesnia licznik dzialal...wiec nie wiem cos jest:/... moze classic tez juz nie ma limitow HAHAHAAH (to na 99 % nie mozliwe :Dchyba nawet na 100:D) |
|
|
|
|
Filip
easy master
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 30 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-10-2006, 15:59
|
|
|
Mój licznik już od około tygodnia informuje mnie o jakimś błędzie ...
w sumie ciekawe z tymi limitami... ostatnio moja Dziewczyna instalowala sobie wersje Light i Przedstawiciel twierdził, że już od nowego roku wszystkie opcje mają być bez limitów... nie ciągnąłem go za język, ale wydaje mi się, że chyba sporo musi się dziać w UPC, pewnie mocno pracują nad łączami... taką mam nadzieję bo mój Classic chodzi tylko o jakieś 0.3 - 0.5 Mbit/s szybciej niż wspomniany Light. Ale to przy ściąganiu, przy WWW różnica rzuca się w oczy nawet bez pomiarów...na korzyść light'a.
pozdrawiam! |
|
|
|
|
Copart
easy master
Dołączył: 06 Paź 2006 Posty: 22 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-10-2006, 16:07
|
|
|
Sebastian22 napisał/a: | mam chello light od piątku i na liczniku taki komunikat:
Brak informacji o ilości pobranych / wysłanych danych.
Jeśli komunikat powtórzył się w ciągu paru dni, skontaktuj się z nami.
Kod błędu: 8000030
Za ile dni zaczna mi pokazywac? |
U mnie identyczne sytuacja. Nie wytrzymałem i zadzwoniłem do zegarynki.
Babka przekierowała mnie do "informatyka" hi hi hi i facet nie miał zielonego pojęcia co może byc przyczyną.
Normalnie ręce opadają |
_________________
|
|
|
|
|
Sebastian22
light master
Dołączył: 01 Sty 2006 Posty: 133 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-10-2006, 18:13
|
|
|
wynika z tego ze albo maja jaka aktualizacjie softu licznika albo maja problem z Webstarem zwiazana z licznikiem....bo na 99% dane naliczaja...mi odpisali w mailu ze przekazali problem do dzialu technicznego ale zawsze moge sprawdzic sobie ilosc danych na maila podajac im ID klienta.... |
|
|
|
|
netkrak
classic master
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 190 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 06-10-2006, 20:09
|
|
|
u mnie komunikat o bledzie jest mniej wiecej od miesiaca - napisalem mejla, odpisali, ze przekazali do dzialu monitorowania sieci i na tym sie skonczylo. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2006, 21:07
|
|
|
Cytat: | w sumie ciekawe z tymi limitami... ostatnio moja Dziewczyna instalowala sobie wersje Light i Przedstawiciel twierdził, że już od nowego roku wszystkie opcje mają być bez limitów... | mi przedstawiciel twierdził że nie ma limitu już 3 lata temu - nawet jak go wprost zapytałem o limit 15GB limit jaki wtedy był nadal ściemniał że nie |
|
|
|
|
|