Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
licznik nie działa ?
Autor Wiadomość
GoRo 
classic master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 169
Wysłany: 29-09-2006, 08:40   

Faktycznie, dopiero teraz zauważyłem że dioda cable się nie świeci u mnie, a licznik faktycznie stoi od jakiegoś czasu :D
_________________
 
 
ngc 
Klikacz

Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 2
Wysłany: 29-09-2006, 09:38   

Mnie dzisiaj przycieli, wiec licznik w jakis sposob dziala.
A dioda Cable jak zawsze mruga.
 
 
Oakhallow 
light master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2005
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-2006, 14:26   

Pomimo, ze na stronie licznika jest blad, to licznik po stronie UPC caly czas bije.
W tej chwili trwa wymiana oprogramowania, i dlatego dioda "cable" nie dostaje wlasciwego sygnalu sterowania (czy jakos tak). Za 2-3 dni wszystko powinno juz dzialac.

Oakhallow
_________________
 
 
demostenes 
easy master


Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2006, 08:49   

Może to wina niedzieli, ale mnie nadal nie zresetowali licznika (na stronie licznika).
Dioda też nie działa tak jak piszecie, a poza tym telefon i internet działa jak powinien.

licznik2.jpg
To jest aktualny stan mojego licznika na stronie upc :)
Plik ściągnięto 11007 raz(y) 7,3 KB

_________________
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-10-2006, 14:32   

demostenes, tak jest zawsze - licznik pokazuje stan na wczoraj, czyli pierwszego dnia każdego miesiąca możesz się dowiedzieć ile ściągnąłeś przez cały miesiąc poprzedni.
  marekd@jabberpl.org
 
demostenes 
easy master


Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2006, 14:55   

Marek napisał/a:
licznik pokazuje stan na wczoraj


Tyle wiem (za rano było i niedziela 8) ) - nie pomyślałem o tym w chwili pisania postu.
Po napisaniu zadzwoniłem do UPC z pytaniem, co jest z licznikiem (dumeter down= ok 12 GB), że pokazuje takie liczby i dowiedziałem się, że zwiazane to jest z dawnym brakiem resetu i mam zresetować modem, by wszystko działało...
Modem zresetowałem i jest wszystko ok (zassał nowy plik konfiguracyjny i wszystkie diody mają łaściwy kolor). Zobaczymy, jaki będzie stan jutro... zazwyczaj był zgodny z dumeterem +- 50 MB.

Z mojej strony EOT, bo już wszystko u mnie działa...
_________________
 
 
 
Sebastian22 
light master

Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 133
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-10-2006, 22:36   

mam chello light od piątku i na liczniku taki komunikat:

Brak informacji o ilości pobranych / wysłanych danych.
Jeśli komunikat powtórzył się w ciągu paru dni, skontaktuj się z nami.

Kod błędu: 8000030

Za ile dni zaczna mi pokazywac?
 
 
PerkoV 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 70
Wysłany: 05-10-2006, 22:38   

Jest to dziwne bo zazwyczaj maksymalny odstep naliczania pobranycha danych wynosil 2 dni...teraz mam dzieki Bogu 5 prawie 6 pazdziernika a tu na www.licznik.upc.pl informacja:

"Brak informacji o ilości pobranych / wysłanych danych.
Jeśli komunikat powtórzył się w ciągu paru dni, skontaktuj się z nami.

Kod błędu: 8000030" troche mnie to dziwi , moze nie jestem bardzo przejety bo panuje nad limitem ale dokladne info moglo by byc przydatne...
 
 
Bombaj 
Klikacz


Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 16
Skąd: Wawa
Wysłany: 06-10-2006, 00:03   

Mi taką informacje wyświetla chyba od momentu zmiany modemu na webstara i zamówieniu usługi transport. Chyba,że dla plusa już znieśli limit to by co nie co wyjaśniło.
_________________
 
 
 
PerkoV 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 70
Wysłany: 06-10-2006, 13:59   

Mam classic'a i tez mam webstara tylko mam go od sierpnia(23 dokladnie) i do konca wrzesnia licznik dzialal...wiec nie wiem cos jest:/... moze classic tez juz nie ma limitow HAHAHAAH (to na 99 % nie mozliwe :Dchyba nawet na 100:D)
 
 
Filip 
easy master

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 30
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-10-2006, 14:59   

Mój licznik już od około tygodnia informuje mnie o jakimś błędzie ...
w sumie ciekawe z tymi limitami... ostatnio moja Dziewczyna instalowala sobie wersje Light i Przedstawiciel twierdził, że już od nowego roku wszystkie opcje mają być bez limitów... nie ciągnąłem go za język, ale wydaje mi się, że chyba sporo musi się dziać w UPC, pewnie mocno pracują nad łączami... taką mam nadzieję ;) :) bo mój Classic chodzi tylko o jakieś 0.3 - 0.5 Mbit/s szybciej niż wspomniany Light. Ale to przy ściąganiu, przy WWW różnica rzuca się w oczy nawet bez pomiarów...na korzyść light'a.

pozdrawiam!
 
 
Copart 
easy master

Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-10-2006, 15:07   

Sebastian22 napisał/a:
mam chello light od piątku i na liczniku taki komunikat:

Brak informacji o ilości pobranych / wysłanych danych.
Jeśli komunikat powtórzył się w ciągu paru dni, skontaktuj się z nami.

Kod błędu: 8000030

Za ile dni zaczna mi pokazywac?


U mnie identyczne sytuacja. Nie wytrzymałem i zadzwoniłem do zegarynki.
Babka przekierowała mnie do "informatyka" hi hi hi i facet nie miał zielonego pojęcia co może byc przyczyną.
Normalnie ręce opadają :lol:
_________________
 
 
 
Sebastian22 
light master

Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 133
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-10-2006, 17:13   

wynika z tego ze albo maja jaka aktualizacjie softu licznika albo maja problem z Webstarem zwiazana z licznikiem....bo na 99% dane naliczaja...mi odpisali w mailu ze przekazali problem do dzialu technicznego ale zawsze moge sprawdzic sobie ilosc danych na maila podajac im ID klienta....
 
 
netkrak 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 190
Skąd: Krakow
Wysłany: 06-10-2006, 19:09   

u mnie komunikat o bledzie jest mniej wiecej od miesiaca - napisalem mejla, odpisali, ze przekazali do dzialu monitorowania sieci i na tym sie skonczylo.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-10-2006, 20:07   

Cytat:
w sumie ciekawe z tymi limitami... ostatnio moja Dziewczyna instalowala sobie wersje Light i Przedstawiciel twierdził, że już od nowego roku wszystkie opcje mają być bez limitów...
mi przedstawiciel twierdził że nie ma limitu już 3 lata temu - nawet jak go wprost zapytałem o limit 15GB limit jaki wtedy był nadal ściemniał że nie
  marekd@jabberpl.org
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: