Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prezentacja numeru wywołującego....
Autor Wiadomość
Bach 
Klikacz

Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 7
Wysłany: 29-12-2005, 00:13   Prezentacja numeru wywołującego....

W jakim standardzie działa usługa CLIP w UPC: FSK czy DTMF? Z niepotwierdzonych źródeł słyszałem, że DTMF ale czy na pewno.... pzdr :) :shock:
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 29-12-2005, 17:27   

W przypadku telefonii cyfrowej w ASTER CLIP działa w DTMF, technologia bardzo zbliżona jak w UPC więc pewnie i w UPC też jest DTMF.
W TPSA o ile dobrze się orientuję CLIP działa równolegle w DTMF i FSK
_________________
 
 
shaper 
easy master

Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-12-2005, 22:05   

Z www.upc.pl:
"Prezentacja numeru
Już wiesz, kto do Ciebie dzwoni. Wprowadź do książki telefonicznej swojego aparatu telefony znajomych a będziesz wiedział, kto do Ciebie dzwoni. Numer wyświetli Ci się w telefonie nawet, jeśli dzwoniącym okaże się nieznajomy. Ale uwaga: usługa nie prezentuje numerów zastrzeżonych.

Usługa prezentacji numeru jest bezpłatna i jest aktywowana przez operatora na stałe.

Aby skorzystać z prezentacji numeru powinieneś mieć aparat telefoniczny umożliwiający korzystanie z takiej usługi lub odpowiednią przystawkę. UPC realizuje usługę prezentacji numeru w standardzie FSK."
 
 
Bach 
Klikacz

Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 7
Wysłany: 29-12-2005, 22:20   

Czytanie nie jest moją mocną stroną ... :oops: . Nie zmienia to faktu, że usługa nie działa mimo, że telefon obsługuje FSK. UPC przyjęło to jako usterkę ... pzdr

23.01.2006

Prezentacja numeru właśnie zaczęła działać, mam nadzieję, że nie jest to tylko skutek mrozów... Historia jest jednak dłuższa ... numer wyświetlał się wcześniej tylko raz, zaraz po włączeniu modemu ... wziąłem więć aparat do kolegi i wpiąłem do takiego samego modemu i nic ... jego telefon wyświetlał numer, u mnie równeiż działał ... położyłem więc krzyżyk na swój aparat ... aż tu nagle pojawił sie na wyświetlaczu numer i to kilka razy ... trochę datę przkłamuje ale to detal ... jak do tej pory nie wiem po czyjej stronie leży problem: aparatu czy modemu? ... pzdr ... PS1: Biuro Obsługi nie skontakowało się ze mną ani razu ... PS2: aparat do Doro 8075
Ostatnio zmieniony przez Bach 23-01-2006, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 29-12-2005, 22:51   

Nie wiem już sam o co chodzi, z informacji które posiadam wynika że w ASTER jest clip w DTMF ale przed chwilą na www wyczytałem że jest w FSK ;] ale to i tak nie ma związku z tematem...
_________________
 
 
Pracownik_UPC 
Klikacz

Dołączyła: 13 Sty 2006
Posty: 9
Wysłany: 16-01-2006, 21:59   

prezentacja numeru działa już od dawna. Jest to usługa bezpłatna w przeciwieństwie do TP
 
 
Bach 
Klikacz

Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 7
Wysłany: 23-01-2006, 14:50   

Pracownik_UPC napisał/a:
prezentacja numeru działa już od dawna. Jest to usługa bezpłatna w przeciwieństwie do TP


To fakt, ale połaczenie z Biurem Obsługi nie jest darmowe nawet z telefonu UPC, tutaj Błękitna jest przed Wami ... pzdr
 
 
adam_chello 
Klikacz

Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 6
Wysłany: 28-01-2006, 12:01   

to fakt ze w przeciwienstwie do TP SA nie pobierją oplat :lol: to juz normalka u "normalnych" operatorow

czy znacie moze jakis program ktory identyfikuje numery na PC z modem (taki ktory by działał w UPC :)
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-01-2006, 15:23   

Cytat:
czy znacie moze jakis program ktory identyfikuje numery na PC z modem (taki ktory by działał w UPC

Możesz jaśniej sprecyzować czego chcesz.
Jeśli poszukujesz czegoś co na podstawie numeru telefonu upc powie kto to, to takiego czegoś JESZCZE nie ma ale jak tylko dorwę się do bazy danych to zrobię (na razie takich telefonów jest jeszcze niewiele więc szansa że ten kto dzwoni akurat jest z upc raczej niewielka) jak chcesz coś co napodstawie numeru z dawnej tpsa (a ponieważ już niedługo ludzie będą się przenosić razem z numerem, numery nie będą się zmieniać) to jest specjalna stronka http://telefony.arteq.org, jak potrzebujesz jakiś bardziej specjalistyczny program to daj znać jeden już kiedyś robiłem
  marekd@jabberpl.org
 
zulugula 
Klikacz

Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 6
Wysłany: 06-02-2006, 20:14   

witam
chciałbym napisać coś niecoś o identyfikacji numeru w UPC
otóż powiem na początku że sam zgłupiałem bo otrzymałem pare róznych odpowiedzi z BOK-u UPC.
Mam telefon z UPC od grudnia i sprawuje sie całkiem nieźle poza dwoma problemami. Jeden to że mialem "głuchy telefon" przez chyba 2 dni ale po przyjeździe pana z serwisu jest wszystko ok (ustawił porządnie sygnał na wyjściu czego poprzedni instalator nie z UPC nie zrobił).
Jest jednak drugi problem na który chciałem uczulić przyszłych abonentów. Chodzi o tzw.CLIP. Po pierwsze dowiedzcie się dobrze które modele telefonu będą wam identyfikowały numery przychodzące i w jakim standarcie dokładnie bo ja podczas podpisywania umowy nie zostałem o tym poinformowany i tu klops. Od 24 grudnia 2005 próbuję walczyć z UPC o CLIP najpierw proszono mnie o wysłanie prośby o włączenie tej usługi potem dowiedzialem sie ze ta usługa jest włączana automatycznie :!: :!: :!: po paru następnych telefonach do BOK-u UPC dowiedzialem sie że mój aparat (simens Gigaset 3015) nie współpracuje ze standartem UPC (chodzi o FSK). I prawdę mówiąc dałem sobie spokój z telefonowaniem i wysyłaniem maili do UPC w tej sprawie (mój aparat prawie już skazałem na straty z myślą o nabyciu nowego) gdyby nie jedna zaskakująca rzecz : koło 20 stycznia tego roku numery zaczęły sie wyświetlać na moim (skazanym na straty) aparacie. Numery wyświetlały się przez pare dni po czym przestały. Zacząłem znowu pisać i wydzwaniać do UPC ale znowu otrzymuję odpowiedzi że dział monitoringu sprawdza co tam u mnie "słychac" i tak juz sprawdza 2 tygodnie :evil: . Troche się rozpisałem ale dla mnie nie jest to normalna sytuacje. Może ktoś z Was spotkał sie z czymś takim (miał problem z CLIPEM w UPC albo z kompetentnością panów z DZIAŁU WSPARCIA TECHNICZNEGO) bo mi się już skończyły pomysły na otrzymanie wlaściwej informacji.
Jeśli miałby ktoś jakiś pomysłalbo rozwiązanie tej sytuacji proszę o odpowiedź.
Z góry dziekuję
pozdrawiam
ps.moze ktos z pracowników upc sie tu wypowie bo widze ze tez czytaja to forum
 
 
Bach 
Klikacz

Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 7
Wysłany: 17-03-2006, 21:26   

FAktem jest że taka sprawa miała miejsce ... moim zdaniem była to wina mrozu :shock: ... mój telefon Doro 7085 obsługuje oba protokoły i żaden nie działa ... niemniej dzisiaj znów się jeden numer wyświetlił ... nie wiem o co chodzi ... BOKi twierdzą że info o numerze dochodzi do modemu ... z drugiej strony kuzyn ma tem sam modem a telefon Panasonica i wyświetla się wszystko oprócz numerów z UPC ... miom zdaniem panuje tam po prostu burdel nad którym nikt nie panuje ... też myślałem że to wina mojego aparatu a jednak nie ... jeśli zażyczę sobie facia do domu w celu sprawdzenia modemu to przyjdzie z takim aparatem że będzie dobrze ... i co mu powiem??? ... dałem sobie spokój z tą sprawą bo przynajmniej jest to usługa wliczona w abonament ...
PZDR dla tych co NO CLIP! :mrgreen:
 
 
zulugula 
Klikacz

Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 6
Wysłany: 03-04-2006, 08:51   

witam ponownie
moja radośc nie ma konca :mrgreen: :mrgreen: od tygodnia mam clipa(zobaczymy jak długo) hehe po 4 miesiacach dzwonienia mailowania do BOK w upc wreszcie problem rozwiazali (nie wiem jakim cudem bo moj telefon nie obsluguje FSK i w/g panow z wsparcia technicznego ta usługa nie powinna dzialac a jednak :lol: )
życze wszystkim rwącym sobie włosy z głowy podczas rozmów z BOK-iem cierpliwości
pozdrawiam
 
 
Bach 
Klikacz

Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 7
Wysłany: 09-04-2006, 18:39   

To fakt ... do mnie zadzwonił ktoś z BOK i spytał czy CLIP działa ... odpowiedziałem że tak ... a on na to że to dobrze, bo mieli wielkiiiiiiiiiiii problem ale dali mu radę! ... pzdr
 
 
waldek238 
light master


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 62
Wysłany: 09-04-2006, 20:45   

Cytat:
To fakt, ale połaczenie z Biurem Obsługi nie jest darmowe nawet z telefonu UPC, tutaj Błękitna jest przed Wami ... pzdr



Ja mam droższy abonament i po 18 połączenia z "partyline" mam za darmo !!!
_________________
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-04-2006, 15:41   

waldek238 napisał/a:
Cytat:
To fakt, ale połaczenie z Biurem Obsługi nie jest darmowe nawet z telefonu UPC, tutaj Błękitna jest przed Wami ... pzdr



Ja mam droższy abonament i po 18 połączenia z "partyline" mam za darmo !!!


nr 94 80 jest płatny nawet po 18:00 i w dni wolne od pracy w taryfie Darmowe rozmowy 0,11zł / min.
Osobiście dzwonię na numer 032 20 07 111 i to jest za darmo.
_________________
 
  budry
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: