Prezentacja numeru wywołującego.... |
Autor |
Wiadomość |
Bach
Klikacz
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 7
|
Wysłany: 29-12-2005, 00:13 Prezentacja numeru wywołującego....
|
|
|
W jakim standardzie działa usługa CLIP w UPC: FSK czy DTMF? Z niepotwierdzonych źródeł słyszałem, że DTMF ale czy na pewno.... pzdr |
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 29-12-2005, 17:27
|
|
|
W przypadku telefonii cyfrowej w ASTER CLIP działa w DTMF, technologia bardzo zbliżona jak w UPC więc pewnie i w UPC też jest DTMF.
W TPSA o ile dobrze się orientuję CLIP działa równolegle w DTMF i FSK |
_________________
|
|
|
|
|
shaper
easy master
Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-12-2005, 22:05
|
|
|
Z www.upc.pl:
"Prezentacja numeru
Już wiesz, kto do Ciebie dzwoni. Wprowadź do książki telefonicznej swojego aparatu telefony znajomych a będziesz wiedział, kto do Ciebie dzwoni. Numer wyświetli Ci się w telefonie nawet, jeśli dzwoniącym okaże się nieznajomy. Ale uwaga: usługa nie prezentuje numerów zastrzeżonych.
Usługa prezentacji numeru jest bezpłatna i jest aktywowana przez operatora na stałe.
Aby skorzystać z prezentacji numeru powinieneś mieć aparat telefoniczny umożliwiający korzystanie z takiej usługi lub odpowiednią przystawkę. UPC realizuje usługę prezentacji numeru w standardzie FSK." |
|
|
|
|
Bach
Klikacz
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 7
|
Wysłany: 29-12-2005, 22:20
|
|
|
Czytanie nie jest moją mocną stroną ... . Nie zmienia to faktu, że usługa nie działa mimo, że telefon obsługuje FSK. UPC przyjęło to jako usterkę ... pzdr
23.01.2006
Prezentacja numeru właśnie zaczęła działać, mam nadzieję, że nie jest to tylko skutek mrozów... Historia jest jednak dłuższa ... numer wyświetlał się wcześniej tylko raz, zaraz po włączeniu modemu ... wziąłem więć aparat do kolegi i wpiąłem do takiego samego modemu i nic ... jego telefon wyświetlał numer, u mnie równeiż działał ... położyłem więc krzyżyk na swój aparat ... aż tu nagle pojawił sie na wyświetlaczu numer i to kilka razy ... trochę datę przkłamuje ale to detal ... jak do tej pory nie wiem po czyjej stronie leży problem: aparatu czy modemu? ... pzdr ... PS1: Biuro Obsługi nie skontakowało się ze mną ani razu ... PS2: aparat do Doro 8075 |
Ostatnio zmieniony przez Bach 23-01-2006, 14:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 29-12-2005, 22:51
|
|
|
Nie wiem już sam o co chodzi, z informacji które posiadam wynika że w ASTER jest clip w DTMF ale przed chwilą na www wyczytałem że jest w FSK ;] ale to i tak nie ma związku z tematem... |
_________________
|
|
|
|
|
Pracownik_UPC
Klikacz
Dołączyła: 13 Sty 2006 Posty: 9
|
Wysłany: 16-01-2006, 21:59
|
|
|
prezentacja numeru działa już od dawna. Jest to usługa bezpłatna w przeciwieństwie do TP |
|
|
|
|
Bach
Klikacz
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 7
|
Wysłany: 23-01-2006, 14:50
|
|
|
Pracownik_UPC napisał/a: | prezentacja numeru działa już od dawna. Jest to usługa bezpłatna w przeciwieństwie do TP |
To fakt, ale połaczenie z Biurem Obsługi nie jest darmowe nawet z telefonu UPC, tutaj Błękitna jest przed Wami ... pzdr |
|
|
|
|
adam_chello
Klikacz
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 6
|
Wysłany: 28-01-2006, 12:01
|
|
|
to fakt ze w przeciwienstwie do TP SA nie pobierją oplat to juz normalka u "normalnych" operatorow
czy znacie moze jakis program ktory identyfikuje numery na PC z modem (taki ktory by działał w UPC |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-01-2006, 15:23
|
|
|
Cytat: | czy znacie moze jakis program ktory identyfikuje numery na PC z modem (taki ktory by działał w UPC |
Możesz jaśniej sprecyzować czego chcesz.
Jeśli poszukujesz czegoś co na podstawie numeru telefonu upc powie kto to, to takiego czegoś JESZCZE nie ma ale jak tylko dorwę się do bazy danych to zrobię (na razie takich telefonów jest jeszcze niewiele więc szansa że ten kto dzwoni akurat jest z upc raczej niewielka) jak chcesz coś co napodstawie numeru z dawnej tpsa (a ponieważ już niedługo ludzie będą się przenosić razem z numerem, numery nie będą się zmieniać) to jest specjalna stronka http://telefony.arteq.org, jak potrzebujesz jakiś bardziej specjalistyczny program to daj znać jeden już kiedyś robiłem |
|
|
|
|
zulugula
Klikacz
Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 6
|
Wysłany: 06-02-2006, 20:14
|
|
|
witam
chciałbym napisać coś niecoś o identyfikacji numeru w UPC
otóż powiem na początku że sam zgłupiałem bo otrzymałem pare róznych odpowiedzi z BOK-u UPC.
Mam telefon z UPC od grudnia i sprawuje sie całkiem nieźle poza dwoma problemami. Jeden to że mialem "głuchy telefon" przez chyba 2 dni ale po przyjeździe pana z serwisu jest wszystko ok (ustawił porządnie sygnał na wyjściu czego poprzedni instalator nie z UPC nie zrobił).
Jest jednak drugi problem na który chciałem uczulić przyszłych abonentów. Chodzi o tzw.CLIP. Po pierwsze dowiedzcie się dobrze które modele telefonu będą wam identyfikowały numery przychodzące i w jakim standarcie dokładnie bo ja podczas podpisywania umowy nie zostałem o tym poinformowany i tu klops. Od 24 grudnia 2005 próbuję walczyć z UPC o CLIP najpierw proszono mnie o wysłanie prośby o włączenie tej usługi potem dowiedzialem sie ze ta usługa jest włączana automatycznie po paru następnych telefonach do BOK-u UPC dowiedzialem sie że mój aparat (simens Gigaset 3015) nie współpracuje ze standartem UPC (chodzi o FSK). I prawdę mówiąc dałem sobie spokój z telefonowaniem i wysyłaniem maili do UPC w tej sprawie (mój aparat prawie już skazałem na straty z myślą o nabyciu nowego) gdyby nie jedna zaskakująca rzecz : koło 20 stycznia tego roku numery zaczęły sie wyświetlać na moim (skazanym na straty) aparacie. Numery wyświetlały się przez pare dni po czym przestały. Zacząłem znowu pisać i wydzwaniać do UPC ale znowu otrzymuję odpowiedzi że dział monitoringu sprawdza co tam u mnie "słychac" i tak juz sprawdza 2 tygodnie . Troche się rozpisałem ale dla mnie nie jest to normalna sytuacje. Może ktoś z Was spotkał sie z czymś takim (miał problem z CLIPEM w UPC albo z kompetentnością panów z DZIAŁU WSPARCIA TECHNICZNEGO) bo mi się już skończyły pomysły na otrzymanie wlaściwej informacji.
Jeśli miałby ktoś jakiś pomysłalbo rozwiązanie tej sytuacji proszę o odpowiedź.
Z góry dziekuję
pozdrawiam
ps.moze ktos z pracowników upc sie tu wypowie bo widze ze tez czytaja to forum |
|
|
|
|
Bach
Klikacz
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 7
|
Wysłany: 17-03-2006, 21:26
|
|
|
FAktem jest że taka sprawa miała miejsce ... moim zdaniem była to wina mrozu ... mój telefon Doro 7085 obsługuje oba protokoły i żaden nie działa ... niemniej dzisiaj znów się jeden numer wyświetlił ... nie wiem o co chodzi ... BOKi twierdzą że info o numerze dochodzi do modemu ... z drugiej strony kuzyn ma tem sam modem a telefon Panasonica i wyświetla się wszystko oprócz numerów z UPC ... miom zdaniem panuje tam po prostu burdel nad którym nikt nie panuje ... też myślałem że to wina mojego aparatu a jednak nie ... jeśli zażyczę sobie facia do domu w celu sprawdzenia modemu to przyjdzie z takim aparatem że będzie dobrze ... i co mu powiem??? ... dałem sobie spokój z tą sprawą bo przynajmniej jest to usługa wliczona w abonament ...
PZDR dla tych co NO CLIP! |
|
|
|
|
zulugula
Klikacz
Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 6
|
Wysłany: 03-04-2006, 08:51
|
|
|
witam ponownie
moja radośc nie ma konca od tygodnia mam clipa(zobaczymy jak długo) hehe po 4 miesiacach dzwonienia mailowania do BOK w upc wreszcie problem rozwiazali (nie wiem jakim cudem bo moj telefon nie obsluguje FSK i w/g panow z wsparcia technicznego ta usługa nie powinna dzialac a jednak )
życze wszystkim rwącym sobie włosy z głowy podczas rozmów z BOK-iem cierpliwości
pozdrawiam |
|
|
|
|
Bach
Klikacz
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 7
|
Wysłany: 09-04-2006, 18:39
|
|
|
To fakt ... do mnie zadzwonił ktoś z BOK i spytał czy CLIP działa ... odpowiedziałem że tak ... a on na to że to dobrze, bo mieli wielkiiiiiiiiiiii problem ale dali mu radę! ... pzdr |
|
|
|
|
waldek238
light master
Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 62
|
Wysłany: 09-04-2006, 20:45
|
|
|
Cytat: | To fakt, ale połaczenie z Biurem Obsługi nie jest darmowe nawet z telefonu UPC, tutaj Błękitna jest przed Wami ... pzdr |
Ja mam droższy abonament i po 18 połączenia z "partyline" mam za darmo !!! |
_________________
|
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-04-2006, 15:41
|
|
|
waldek238 napisał/a: | Cytat: | To fakt, ale połaczenie z Biurem Obsługi nie jest darmowe nawet z telefonu UPC, tutaj Błękitna jest przed Wami ... pzdr |
Ja mam droższy abonament i po 18 połączenia z "partyline" mam za darmo !!! |
nr 94 80 jest płatny nawet po 18:00 i w dni wolne od pracy w taryfie Darmowe rozmowy 0,11zł / min.
Osobiście dzwonię na numer 032 20 07 111 i to jest za darmo. |
_________________
|
|
|
|
|
|