Internet działa bez zarzutu |
Autor |
Wiadomość |
anmark
light master
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 95 Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
|
Wysłany: 24-12-2005, 12:32 Internet działa bez zarzutu
|
|
|
Witam! Od sierpnia do października tego roku zgłaszałem niemal codziennie wadliwe działanie internetu. Wypowiadalem sie na forum http://chellopl.one.pl/fo...highlight=#9573
Kilkakrotnie naprawiano sieć z miernym rezultatem. Zgłosiłem reklamację. Od ppoczątku listopada po dziś dzień internet działa nienagannie!!! Reklamacja została uwzględniona i podjęto decyzję o zwrocie wniesionych opłat abonamentowych za okres wadliwej usługi, za niemal 2 miesiące i to zgodnie z postanowieniami ustawy! Piszę o tym bo jestem mile zaskoczony! Pozdrawiam i zyczę spokojnych świąt.
P.S. Temat umieściłem w tym dziale bo tu umieszczałem uwagi o złym działaniu internetu, a temat ten jest ukoronowaniem omawianej sprawy. |
_________________
|
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 24-12-2005, 23:11
|
|
|
Fakt... Miło dostać zwrot opłat za okres czasu, jaki podałeś, ale nie powinieneś wpadać w euforię, ponieważ zwrot należał ci się jak "psu buda"
Po pierwszych objawach "padaczki" netu, trzeba było wysłać maila informacyjnego wraz z opisem i ostrzec, że przestajesz wnosić opłaty, do czasu powrotu normalnego neta - takie "cuś" poskutkowałoby błyskawicznie, a tak, to płaciłeś i było gut...
Zadzwoń na partyline i spytaj, czy nie należą ci się odsetki karne, ale jak znam życie, to cię oleją |
_________________
|
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 25-12-2005, 16:31
|
|
|
Klient płaci = jest usługa, klient nie płaci = nie ma usługi
tak samo
jest usługa = klient płaci, usługi nie ma(albo nie jest świadczona zgodnie z umową)=klient nie płaci (a tu otrzymał zwrot)
może nastąpić taka sytuacja, że klient otrzymuje rekompensatę w postaci np. zniżki na kolejny miesiąc, czy dłuższy czas |
|
|
|
|
anmark
light master
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 95 Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
|
Wysłany: 26-12-2005, 14:05
|
|
|
Tak, masz rację. A przypuszczam (bo jeszcze nie dostałem rachunku, a jedynie pismo w tej sprawie), że zwrot będzie naliczony zgodnie z zapisem w rozporządzeniu Dz.U. z 2004r. Nr 171, poz . 1800, czyli 1/15 kwoty abonamentu za jeden reklamowany dzień. I tak żądałem w złożonej reklamacji. Ciekawe jak długo będzie trwała sielanka bo nadal jest wszystko w porządku |
_________________
|
|
|
|
|
xaero
easy master
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 48 Skąd: wawa
|
Wysłany: 31-12-2005, 22:10
|
|
|
A skoro tak mieszkamy blisko siebie to nie lebiej było astera brać ? zero problemów od 3 lat siedze...moze jedna awaria..przez godzinkę zero limitów i wypas pingi na jantarze o ile wiem jest i aster |
|
|
|
|
anmark
light master
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 95 Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
|
Wysłany: 31-12-2005, 22:34
|
|
|
Witam! Jak zakładano mi PTK (poprzednik chello) to Aster nie udostępnial jeszcze sieci internetowej. I tak zostało. Chociaż na początku byłem abonentem kablówki Aster City. Ale faktycznie rozważałem niedawno zmianę operatora właśnie na Aster. Dobrego roku życzę i pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
xaero
easy master
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 48 Skąd: wawa
|
Wysłany: 02-01-2006, 17:02
|
|
|
jak bedziesz miał pytania odnosnie astera to pisz...kablówke u astera mam od niepamietnych czasów a neta od 3 lat.. |
|
|
|
|
|