Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Telefon UPC
Autor Wiadomość
Neron 
light master

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 55
Wysłany: 24-02-2006, 14:22   

U mnie po paru reklamacjach, zginęły problemy z zawieszaniem się modemu.
_________________
 
 
Martinesss 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 49
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-02-2006, 18:15   

a jak zaczynaliscid korystac to wszystko było ok ??. Ja mam chello lighta hbo telefon i tv od trzech dni i ani razu przez ten krótki adres nic sie nie stało. Póki co jestem bardzo zadowolony + wczoraj dzwonil pan z upc i sie pytal czy instaltor był ładnie ubrany i czy po sobie posprzątał i czy tam zostawił umowy regulaminy i czy tam wszystko wytłumaczył. :)
 
 
zulugula 
Klikacz

Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 6
Wysłany: 24-02-2006, 22:51   

no ja jakos nie moge sie z tym uporac reklamacje nic nie daja bo nie ma konkretnej odpowiedzi ludzie ktorzy siedza w BOk to nie sa spece od problemow technicznych tylko od problemow z "upierdliwymi " klientami (czyli jak najszybciej zbyc kolesia ktory ma problem z ich usluga) :evil:
martinesss co do twojego pytania to ja tez mam 3w1 i co do internetu i tv to nie moge nic zlego powiedziec tylko ten telefon mnie boli
pozdrawiam
ps.
aha podali mi dzis maila do podobno kompetentnych ludzi od telefonow w upc serwis.telefoniczny@upc.pl napisze zobaczymy
 
 
qreg 
Klikacz

Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 5
Wysłany: 25-02-2006, 13:17   

Ja moge powiedziec tyle ze po miesiacu walki z UPC i wizycie pana serwisanta nareszcie wszystko dziala. Modem przestal sie zawieszac, telefon dziala bez zarzutu wiec jak chca to mogą :D

pozdrawiam
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-02-2006, 15:57   

Mam telefon od tygodnia .
W dniu w którym mi zakładali telefon przekroczyłem limit i mi przycieli łącze .Po zamianie modemu łącze dalej przycięte licznik chello się wyzerował i nalicza od początku
Telefon działa bardzo dobrze.
_________________
 
  budry
 
Martinesss 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 49
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-02-2006, 19:03   

zulugula

Z tym że ja nie skorzystałem z opcji 3w1 bo taniej wyszlo w osobnych promocjach. Coś tam walentynkowa promocja chello, jakas tam promocja pakietu plenego i promocja okres proby telfonu - takze moge w ciagu dwoch miesiecy bez zadnych kar umowe na telefon rozwiazac ale poki co wszystko jest w porzadku ba nawet lepiej niz w telefonie tp zadnych trzaskow no i wszsytko slychac glosniej :)
 
 
zulugula 
Klikacz

Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 6
Wysłany: 27-02-2006, 11:20   

martiness
moze zle sie wyrazilem z tym 3 w 1 bo tv i net mam juz kupe czasu telefon zalozylem w grudniu i masz racje jakosc jest bardzo dobra tylko chodzi mi o to ze nie moge sobie poradzic z tym wieszaniem sie modemu a co z tym sie wiąże głuchy telefon
pisałem juz ze do BOK dzwonie przez caly czas i miałem już wizyte serwisu (cos pozmienial z sygnalem) ale problem wieszania sie modemu pozostal
no i ten nieszczesny CLIP który nie dzialal potem dzialal i znow lipa (niby FSk ma byc a mój aparat tego nie ma)
pozdrawiam
 
 
Martinesss 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 49
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-02-2006, 17:55   

hmm u mnie przed chiwla pierwszy raz sie modem zawiesil. Dwa razy wlaczylem i wylaczylem az w koncu net i telfon zaczely dzialac. Poza tym u mnie CLIP dziala mam siemensa Gigaset A140.
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-02-2006, 21:35   

wczoraj i dzisiaj rano musiałem restartować modem
objawy brak netu i głuchy telefon
jedynie co mnie pocieszyło to po dzisiejszym porannym resecie modemu znikneło przycięcie
_________________
 
  budry
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 28-02-2006, 22:19   

Telefon UPC to nowość na naszym rynku. Załozono mi 19 stycznia tego roku. Po obiecującym początku, przez pierwsze 3 tygodnie losowe zanikanie sygnału internetu, a w konsekwencji także i brak łączności telefonicznej. A że jedną z najważniejszych cech łączności telefoniczej jest jej niezawodność musiałem niestety wypowiedzieć umowę na telefon. Wczoraj usiłowałem połączyć się z z abonentem w Londynie. W słuchawce telefonu UPC uslyczałem wielokrotnie iż numer kierunkowy jest przeciążony. Chwyciłem za telefon tpsa i uzyskalem połączenie natychmiast. Chciałbym aby telefon internetowy zastąpił tradycyjny, ale pewnie nie nastąpi to zbyt prędko. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
Neron 
light master

Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 55
Wysłany: 01-03-2006, 00:18   

A mnie się wydaje że coś z tymi modemami jest nie tak. Pytałem się technika z UPC czy mają może inne, żeby podłączyć na jakiś czas i sprawdzić czy będzie się zawieszał. Powiedział że nie mają, i z tego powodu nie można powiedzieć że te modemy dobrze działają.

A to cytat z wątku użytkownika takiego modemu w Aster:
"Ja miałem ten modem w asterce. Wymienili mi po tygodniu używania. Po każdej
zakończonej rozmowie modem zaliczał reset.
Teraz mam Terayona i wszystko smiga."

http://groups.google.pl/g...5479afa5cd68341
_________________
 
 
MaDzik 
Klikacz

Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2006, 14:14   

Ja Wam powiem, że od czasu, kiedy założyli mi telefon w UPC (czyli już mam komplecik 3 w 1) jakieś 3 miesiące temu, miałem tylko jeden zwis modemu. Było to na koniec stycznia. Poza tym nigdy nic złego się z modemem nie działo. Poza tym kwestia "głuchych telefonów" też miała miejsce, ale już jest ok i od przynajmniej miesiąca jest ok. Prezentacja numeru od początku działa. Poczta głosowa i połączenie oczekujące też, choć z tym drugim to chyba nie do końca jest to dostosowane do aparatów telefonicznych albo nie działa jak powinno. Ogólnie z usług jestem zadowolony!!!

Pozdrawiam!!!
 
 
 
Enter85 
Klikacz

Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-03-2006, 14:36   

U mnie po przestawieniu mebli w pokoju ( przeniesienie modemu w inny kąt ;) ) wszystko działa ok, a wcześniej także miałem zawiechy po 3-4 razy w tygodniu Pozdrawiam
 
 
 
zulugula 
Klikacz

Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 6
Wysłany: 03-04-2006, 10:01   

no nareszcie koniec ze zwiechą modemu i clip działa :D
 
 
adv 
Klikacz

Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 15
Wysłany: 09-04-2006, 10:47   

mam telefon z upc, problemow zadnych nie zauwazylem
o zwiechy sie nie boje, bo kablowke mam juz dosc dlugo i nie pamietam jakichs drastycznych przerw
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: