czy jest mozliwość płatności kartą kredytową w kasie UPC? |
Autor |
Wiadomość |
kubakj
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 46
|
Wysłany: 13-11-2005, 04:12 czy jest mozliwość płatności kartą kredytową w kasie UPC?
|
|
|
Byłem ostatnio w BOK UPC, ale nie zobaczylem, czy w kasie mozna placic za rachunek karta kredytowa, a pozatym skladalem tylko wniosek o polecenie zaplaty (bylo to moje pierwsze PZ) i podobno cala procedura uruchomienia trwa 2 (DWA) miesiace. No to jest chore, ze tak trwa... no ale coz, do tego czasu musze placic to samodzielnie. Czy w kasie UPC mozna zaplacic za rachunek karta kredytowa, czy tylko CA$H ? |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 13-11-2005, 09:01
|
|
|
Jak BOK był na Żytniej to nie było takiej możliwości (sam byłem zainteresowany zapłaceniem kartą płatniczą), bo nie mieli terminala.
Jak jest w nowym BOK-u? God knows... Spytaj na party-line 94-80 |
_________________
|
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-11-2005, 12:14
|
|
|
antoni555 napisał/a: | Spytaj na party-line 94-80 |
Numer ten służy do zgłaszania awarii. Proponuję bardziej przedzwonić pod numer 9495 (zamawianie i informacje o usługach) - tutaj mogą szybciej wiedzieć. |
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-11-2005, 12:50
|
|
|
WSzczecinie w kasie BOK nie ma możliwości zapłacenia kartą. |
_________________
|
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 13-11-2005, 13:22
|
|
|
Jacek napisał/a: | antoni555 napisał/a: | Spytaj na party-line 94-80 |
Numer ten służy do zgłaszania awarii. Proponuję bardziej przedzwonić pod numer 9495 (zamawianie i informacje o usługach) - tutaj mogą szybciej wiedzieć. |
Ciekaw jestem odpowiedzi... Najprawdopodobniej będzie "odsyłka" do BOK-u, jak znam życie i "94-80" |
_________________
|
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-11-2005, 13:52
|
|
|
antoni555 napisał/a: | Jacek napisał/a: | antoni555 napisał/a: | Spytaj na party-line 94-80 |
Numer ten służy do zgłaszania awarii. Proponuję bardziej przedzwonić pod numer 9495 (zamawianie i informacje o usługach) - tutaj mogą szybciej wiedzieć. |
Ciekaw jestem odpowiedzi... Najprawdopodobniej będzie "odsyłka" do BOK-u, jak znam życie i "94-80" |
Jacek ma rację !
9495 to telefon sprzedażowy upc i pod tym telefonem bez łaski mają odpowiadać na wszystkie pytania związane z usługami UPC(np gdzie mogę płacić za chello kartą kredytową?)Plus tego telefonu jest taki że po wybraniu numeru odbiera człowiek.
9480 jest infolinią dla klientów UPC (włącza się automat i trzeba podać numer klienta)
Jeset sposób żeby ominąć automat. Po wybraniu 9480 wybrać 123.Powinno zacząć łączyć z konsultantem. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez budry 18-11-2005, 11:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 13-11-2005, 16:21
|
|
|
budry napisał/a: | 9480 jest infolinią dla klientów UPC (włącza się automat i trzeba podać numer klienta) |
No właśnie to ciekawe, jeszcze ze dwa tygodnie temu nie musiałem podawać numeru klienta, dopiero jak z człowiekiem rozmawiałem to tak, a ostatnio już automat poprosił o numer klienta. Strasznie mieszają :/
Jacek napisał/a: | Numer ten służy do zgłaszania awarii. Proponuję bardziej przedzwonić pod numer 9495 (zamawianie i informacje o usługach) - tutaj mogą szybciej wiedzieć. |
Jacku a to gdzieś ktoś powiedział/napisał? Bo na stronie UPC widzę tylko informacje:
"Jeśli jesteś klientem UPC zadzwoń pod numer 9480
Jeśli chcesz zamówić zadzwoń pod 9495"
Źródło: http://www.upc.pl/biuro.php
Z tego można wywnioskować (i nie będzie to wcale błędne), że numer 9480 jest numerem BOK, więc powinni udzielać wszelkich informacji na temat UPC.
kubakj napisał/a: | ...wniosek o polecenie zaplaty (bylo to moje pierwsze PZ) i podobno cala procedura uruchomienia trwa 2 (DWA) miesiace |
Trochę przeginają... powinno to trwać ok. 2 tygodni (max.3 ale to już jak by zarówno w banku i UPC się ociągali) |
|
|
|
|
kubakj
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 46
|
Wysłany: 13-11-2005, 16:50
|
|
|
Chyba zajde do najblizszego UPC i sprawdze. |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-11-2005, 20:00
|
|
|
VRx napisał/a: | Jacku a to gdzieś ktoś powiedział/napisał? |
Doświadczenie, doświadczenie
Zadzwonisz pod 9480, to będziesz czekał drugie tyle, aż przełączą Cię... pod 9495
Poza tym po co utrudniać im pracę? Dzwonisz tam, gdzie udzielą Ci lepszej (i szybciej) informacji. Możesz również zadzwonić nawet i do Amsterdamu (tam też jest chello), ale co z tego jak odeślą Cię?
Jacek |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 14-11-2005, 11:36
|
|
|
kubakj napisał/a: | Chyba zajde do najblizszego UPC i sprawdze. |
Jest to najlepsze wyjście z sytuacji IMHO |
_________________
|
|
|
|
|
kubakj
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 46
|
Wysłany: 14-11-2005, 16:00
|
|
|
antoni555 napisał/a: | kubakj napisał/a: | Chyba zajde do najblizszego UPC i sprawdze. |
Jest to najlepsze wyjście z sytuacji IMHO |
Bym zadzwonil, ale mikrofon mi sie zepsul, a komorki nie mam od miesiaca. Zajsc tez mi sie nie chce, bo nie po drodze |
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 14-11-2005, 17:14
|
|
|
kubakj napisał/a: | Bym zadzwonil, ale mikrofon mi sie zepsul, a komorki nie mam od miesiaca. Zajsc tez mi sie nie chce, bo nie po drodze |
wyślij maila z zapytaniem info.upc@upc.com.pl |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 14-11-2005, 19:53
|
|
|
kubakj, dostałeś tyle "recept", że głowa mała, a ty co? Zdecyduj się na którąś z nich i przestań pisać co ci się chce, a czego nie chce |
_________________
|
|
|
|
|
PH - Trójmiasto
light master
Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-11-2005, 23:42
|
|
|
Nie da się ukryć, że niezależnie pod jaki numer się zadzwoni, czy to 94-95 czy to 94-80... dają ciała.
Jest to jedna z bolączek firmy, z którą niby walczymy, jednakże jak widać nie dokońca.
Za to odpowiada już chyba tylko Warszawa, ale oni uważają, że wsyztsko jest OK... no i problem trwa dalej.
Zasadniczo jest tak jak ktoś napisał:
Cytat: |
9495 to telefon sprzedażowy upc i pod tym telefonem bez łaski mają odpowiadać na wszystkie pytania związane z usługami UPC (np gdzie mogę płacić za chello kartą kredytową?)Plus tego telefonu jest taki że po wybraniu numeru odbiera człowiek.
9480 jest infolinią dla klientów UPC (włącza się automat i trzeba podać numer klienta)
Jeset sposób żeby ominąć automat. Po wybraniu 9480 wybrać 11.Powinno zacząć łączyć z konsultantem. |
Dodałbym tylko że 94-80 uważany jest za "Serwis", a więc numer dla obecnych użytkowników.
Coś nie tak, padło chello, jakiś problem - 94-80 powinno pomóc, a czy pomoże, to już zależy od szczęścia... |
_________________
|
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 15-11-2005, 14:11
|
|
|
PH UPC - Gdańsk napisał/a: | Za to odpowiada już chyba tylko Warszawa, ale oni uważają, że wsyztsko jest OK... no i problem trwa dalej. |
Hmm, kiedyś coś mi się o uszy obiło że centrum obsługi telefonicznej UPC jest w Katowicach... |
_________________
|
|
|
|
|
|