Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Play BOX NET UPC/Play
Autor Wiadomość
hauj 
easy master

Dołączył: 08 Mar 2024
Posty: 48
Wysłany: 19-03-2024, 10:18   

To jaki czas miałeś compala :?:
 
 
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 19-03-2024, 12:43   

sebczak napisał/a:
Cytat:
Jakim cudem nie dostałeś gigaconnectboxa do 750 mbps neta?

Przed końcem UPC tylko connect box dawali do 750Mb/s, sam takiego dostałem, choć chwilę wcześniej przez ok tydzien można było dostać nawet Giga Conect box 6 do tej prędkości.


Ja żeby mieć Giga Conect Box 6 zwiększyłem net do 1 Gbps.
Naprawdę było warto - po WiFi max miałem 1020 Mbps.
W drugim pokoju na moim Routerze też dobijam po WiFi do 1000 Mbps i to zarówno na zakresie
5 GHz i 6 GHz. Router połączony z Giga Connect box przez WAN 2,5 Gbps do LAN 2,5 Gbps
 
 
hauj 
easy master

Dołączył: 08 Mar 2024
Posty: 48
Wysłany: 19-03-2024, 13:07   

marian_wierzbic napisał/a:
po WiFi max miałem 1020 Mbps.
na jakim urządzeniu :?:
marian_wierzbic napisał/a:
W drugim pokoju na moim Routerze też dobijam po WiFi do 1000 Mbps i to zarówno na zakresie
5 GHz i 6 GHz
jaki model :?:
marian_wierzbic napisał/a:
Router połączony z Giga Connect box przez WAN 2,5 Gbps do LAN 2,5 Gbps
To giga connectbox 6 ma wan :?: Chyba na odwrót :roll: Przez LAN do WAN :lol:
 
 
marian_wierzbic 
light master

Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 91
Wysłany: 19-03-2024, 16:26   

hauj napisał/a:
marian_wierzbic napisał/a:
po WiFi max miałem 1020 Mbps.
na jakim urządzeniu :?:
marian_wierzbic napisał/a:
W drugim pokoju na moim Routerze też dobijam po WiFi do 1000 Mbps i to zarówno na zakresie
5 GHz i 6 GHz
jaki model :?:
marian_wierzbic napisał/a:
Router połączony z Giga Connect box przez WAN 2,5 Gbps do LAN 2,5 Gbps
To giga connectbox 6 ma wan :?: Chyba na odwrót :roll: Przez LAN do WAN :lol:


Oczywiście LAN do WAN , Router to ASUS RT-AXE7800
 
 
sebczak 
light master

Dołączył: 03 Sie 2019
Posty: 67
Skąd: Września
Wysłany: 19-03-2024, 18:34   

hauj napisał/a:
To jaki czas miałeś compala :?:


Mam do dziś, chciałem wymienić na Giga connect box 6 ale na infolini powiedzieli, że już takich nie mają. Teraz można wymienić tylko na sprzęt od Playa. Możliwości technicznych na 1Gb/s też nie mam.
 
 
Husiek 
Klikacz

Dołączył: 29 Lut 2024
Posty: 5
Wysłany: 20-03-2024, 19:26   

U mnie to samo, 750mb i Connect Box żaden Giga ;) i to nawet nie pod koniec życia UPC. Testuje obecnie Vectre 1,2Gb/s w HFC z uploadem 90 niestety podczas uploadu ping skacze nawet do 250ms xD zdecydowałem sie też na przesiadke do PLAY z ich routerem jutro przychodzi technik wymienić router zobaczymy, liczę też że Polski Światłowód Otwarty zrobi szybciej upgrade sieci do FTTH x-PON niż Vectra która chyba nie ma w planach jeszcze u mnie w mieście nic robić
 
 
Adrian255 
Klikacz

Dołączył: 21 Mar 2024
Posty: 2
Wysłany: 21-03-2024, 00:34   

Również padłem ofiarą przejścia na Play z UPC (~10 lat w UPC). Umowa kończyłaby mi się w maju, więc automatycznie przedłużenie, z tym, że w Playu. Przez telefon zgodziłem się na przejście i zainstalowanie nowego modemu, mając na uwadze, że to zapewne tylko zmiana brandingu, a jakość ta sama – myliłem się.

Od poniedziałku (4 dni) mam Play, chciałbym odstąpić i powrócić do UPC.
Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie jak to się odbywa? Składa się rezygnacje w terminie 14 dni od akceptacji nowych usług i Play montuje nam sprzęt UPC? Jak się wtedy skontaktować z UPC, by założyli nam ich sprzęt? Ile dni jest się bez internetu?

Z góry dziękuję za wyjaśnienie!
 
 
Husiek 
Klikacz

Dołączył: 29 Lut 2024
Posty: 5
Wysłany: 21-03-2024, 02:27   

Adrian255 napisał/a:
Również padłem ofiarą przejścia na Play z UPC (~10 lat w UPC). Umowa kończyłaby mi się w maju, więc automatycznie przedłużenie, z tym, że w Playu. Przez telefon zgodziłem się na przejście i zainstalowanie nowego modemu, mając na uwadze, że to zapewne tylko zmiana brandingu, a jakość ta sama – myliłem się.

Od poniedziałku (4 dni) mam Play, chciałbym odstąpić i powrócić do UPC.
Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie jak to się odbywa? Składa się rezygnacje w terminie 14 dni od akceptacji nowych usług i Play montuje nam sprzęt UPC? Jak się wtedy skontaktować z UPC, by założyli nam ich sprzęt? Ile dni jest się bez internetu?

Z góry dziękuję za wyjaśnienie!


Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ? Bo ja wlasnie dzisiaj w czwartek mam miec technika i ta sama akcja rezygnacja z UPC i przejscie do PLAY. Z tego co dostałem info na infolinii to nie ma możliwości powortu już do UPC bo zlożylismy rezygnacje z usług UPC i podobno nie ma fizycznie możliwości podlaczenia starych urządzeń UPC nie wiem na ile jest to prawdą ... Co nie zmienia faktu ze UPC pod wodzą PLAY też niestety miało sporo awarii
 
 
Adrian255 
Klikacz

Dołączył: 21 Mar 2024
Posty: 2
Wysłany: 21-03-2024, 10:10   

Husiek napisał/a:
Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ?


Nie mogę podłączyć części sprzętów do wifi 2.4Ghz, typu pralka, głośniki Sonos działające po wifi. Wczoraj pół dnia spędziłem na konfiguracji, ustawienia routera to jakiś żart, sam wyrzuca błędy, nie chce zapisać zmian, sprzęt działa chyba tylko do przeglądania stron internetowych i netflixa.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1263
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2024, 11:49   

@Adrian255
Próbowałeś zmienić ustawienia autentykacji na Kaonie na WPA2?
 
 
Husiek 
Klikacz

Dołączył: 29 Lut 2024
Posty: 5
Wysłany: 21-03-2024, 14:41   

Adrian255 napisał/a:
Husiek napisał/a:
Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ?


Nie mogę podłączyć części sprzętów do wifi 2.4Ghz, typu pralka, głośniki Sonos działające po wifi. Wczoraj pół dnia spędziłem na konfiguracji, ustawienia routera to jakiś żart, sam wyrzuca błędy, nie chce zapisać zmian, sprzęt działa chyba tylko do przeglądania stron internetowych i netflixa.


Właśnie godzine temu mi podlaczyli ten nowy router ustawiłem wszystkie sieci WiFi + IPv6 oraz v4 bez problemów wszystkie sprzety się łącza a router ustawienia zapisuje. Myśle że to może być coś konretnie z Twoim routerem

Edit: Jednak brak IPv4 ale akurat wszystko inne co miało działać działa ;) Problemów nie zauważyłem lecz nadal mam jeszcze router Vectry i neta 1,2Gb/s na 90Mb/s uploadu kusi troche bardziej od tego 600/40 w PLAY natomiast Vectra prawie dwa razy drożej miesiecznie
 
 
milosz4 
Klikacz

Dołączył: 22 Gru 2023
Posty: 14
Wysłany: 23-03-2024, 12:05   Broblem z Wifi 2,4 GHz

Mam problem z siecią 2,4 GHz, dokładniej chodzi o TV.

Praktycznie wszystkie inne urządzenia mam podłączone do 5 GHz. Nieco starszy telewizor (aż 5 lat...) niestety nie jest wyposażony w WiFi 5G.
Na początku myślałem, że to coś z telewizorem jest nie tak, bo na wszystkich urządzeniach połączenie było stabilne a na TV nie dało się nic oglądać. Transfer strasznie słaby albo nie było go w ogóle. Dopiero potem zorientowałem się, że resecie routera połączenie wraca do normy i tak przez 1, góra 2 dni. Potem znowu trzeba zrobić reset. Ktoś ma podobny problem? Może zmiana routera by pomogła ?

Mam obcenie:
Model:
NE6037
Numer seryjny:
HFCSD230612020341
Wersja urządzenia:
1.0
Wersja oprogramowania:
7.1.12.1.72
Czas opublikowania:
Tue Aug 1 08:57:05 CEST 2023
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 631
Skąd: 3City
Wysłany: 24-03-2024, 16:48   

Husiek napisał/a:
Adrian255 napisał/a:
Również padłem ofiarą przejścia na Play z UPC (~10 lat w UPC). Umowa kończyłaby mi się w maju, więc automatycznie przedłużenie, z tym, że w Playu. Przez telefon zgodziłem się na przejście i zainstalowanie nowego modemu, mając na uwadze, że to zapewne tylko zmiana brandingu, a jakość ta sama – myliłem się.

Od poniedziałku (4 dni) mam Play, chciałbym odstąpić i powrócić do UPC.
Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie jak to się odbywa? Składa się rezygnacje w terminie 14 dni od akceptacji nowych usług i Play montuje nam sprzęt UPC? Jak się wtedy skontaktować z UPC, by założyli nam ich sprzęt? Ile dni jest się bez internetu?

Z góry dziękuję za wyjaśnienie!


Nie ucieszyłeś mnie tą wiadomościa, a co dokładnie skłania Cie do rezygnacji ? Bo ja wlasnie dzisiaj w czwartek mam miec technika i ta sama akcja rezygnacja z UPC i przejscie do PLAY. Z tego co dostałem info na infolinii to nie ma możliwości powortu już do UPC bo zlożylismy rezygnacje z usług UPC i podobno nie ma fizycznie możliwości podlaczenia starych urządzeń UPC nie wiem na ile jest to prawdą ... Co nie zmienia faktu ze UPC pod wodzą PLAY też niestety miało sporo awarii


To jest klasyczny chwyt marketingowy dla osób które nie będą upierdliwe, i odpuszczą.
Dopoóki całkowicie nie zlikwidują w ramach PLAY wcześniej zawartych umów z UPC nie mogą odmówić Ci rezygnacji z usług zawartych poza siedzibą przedsiębiorstwa.
Jeżeli będą się upierać, niech wskażą zapisy regulaminu, pozbawiający cię prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
W tym czasie wal skargę do Rzecznika konsumenta UOKiK (z powiadomieniem Play).

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/
_________________
 
 
a55a5in 
Klikacz

Dołączył: 25 Mar 2024
Posty: 2
Wysłany: 25-03-2024, 09:26   

Pomyłka - prośba o usunięcie.
 
 
Orion 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 473
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-03-2024, 20:54   

Jeśli potrafisz zestawić tunel za nat i ipv6,próbuj. Przy tylu konwersjach protokołów jakie wykorzystuje Play małe szanse na sukces. Pozostanie na pewno mtu do modyfikacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: