Czy takie parametry mogą być podstawą reklamacji. |
Autor |
Wiadomość |
Kobra [LeD]
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 62
|
Wysłany: 03-11-2005, 22:25
|
|
|
Jacek napisał/a: | Kobra [LeD], pierwszy hop traktuj jak localhost. A p2p ma bardzo duże znaczenie jeśli chodzi o opóźnienia. Tak samo wysyłanie z max. prędkością.
Także uważam, że test nie jest wiarygodny. |
Mam na serwerku/routerku system priorytetowania pakietow... roznice opoznien w wysylaniu pingow w trakcie p2p i bez p2p podchodza pod blad statystyczny! (sprawdzalem)
No ale jutro testne na czysto - dzis juz lag minal: pojawia sie miedzy ~19-22(3). W dodatku BOK nie dzwoni - jesli byloby ok, to by zadzwonil, tak mysle. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-11-2005, 22:36
|
|
|
Cytat: | skoro gubi jakies dane moze nie caly pakiet ale czesc |
Może nie odpowiadać na część, nic w tym dziwnego jest nawet specjalna opcja aby sobie ustawić na ile % pingów chcesz odpowiadać. Choć podejrzewam, że przyczyną tutaj jest, to komputer jest dość mocno obciążony i najpierw zajmuje się ważniejszymi rzeczami a dopiero później jak mu starczy czasu odpowiada na pingi na które odpowiadać nie musi, tak czy inaczej pakiety przechodzą przez niego zasadniczo bez strat a to się tylko liczy. |
|
|
|
|
egefege
plus master
Dołączył: 19 Mar 2005 Posty: 508 Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
|
Wysłany: 04-11-2005, 10:24
|
|
|
wlasnie dzwonilem na party line odnoscie pingow w americas army jeszcze nic nie wiadomo ale mowia ze dzial sieci nadal priorytet sprawie nie wiem co to dla mnie znaczy ten priorytet, panowie wysylac taki formularz jak tu http://members.chello.pl/macius.d/1.txt , im nas wiecej to moze cos sie ruszy wkoncu |
|
|
|
|
Wulfgar
classic master
Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 192
|
Wysłany: 04-11-2005, 14:03
|
|
|
egefege napisał/a: | wlasnie dzwonilem na party line odnoscie pingow w americas army jeszcze nic nie wiadomo ale mowia ze dzial sieci nadal priorytet sprawie nie wiem co to dla mnie znaczy ten priorytet, panowie wysylac taki formularz jak tu http://members.chello.pl/macius.d/1.txt , im nas wiecej to moze cos sie ruszy wkoncu |
ja tez skontaktowalem sie z pomoca upc. zmyli mnie wadliwym modemem. mam do nich zadzwonic i umowic sie na wymiane...
moze to cos pomoze ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc |
|
|
|
|
corvax [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2005, 14:03
|
|
|
Witam
Ja nie narzekałem na jakość usług do dnia wprowadzenia opcji 12Mb. Od czasu jej wprowadzenia mam 2-3 kilkugodzinne awarie w tygodniu, a od 2.11 net w ogóle nie chodził. W końcu trafiłem na infolinii na jakiegoś sensownego(chyba ) gościa, posprawdzał na bieżąco i wyszło, że słaby sygnał mam. Przed chwilą net zaczął działać prawie normalnie, ale monter, który na jutro jest umówiony nie zostanie odwołany. A co do prawnika/technika: znam i dziś z nim pogadam, bo szczerze to mam dość... |
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 04-11-2005, 18:23
|
|
|
egefege napisał/a: | ale mowia ze dzial sieci nadal priorytet sprawie nie wiem co to dla mnie znaczy ten priorytet |
Zdradzę rąbka tajemnicy, problem taki jest zgłaszany przez osoby na party line do innych działów(techników) za pomoca aplikacji, w której można nadać trzy priorytety: Minor (standard dla większości zgłoszeń), Major (pewnie taki został nadany), Critical (w sytuacji gdy problem ma większą skalę albo jest problemem globalnym). A dla Ciebie to oznacza tyle, że w zależności od kategorii (priorytetu) problemu technicy muszą go usunąć w określonym czasie (im priorytet wyższy tym czas krótszy), ew. jak najszybciej znaleźć przyczynę, jesli nie jest to problem, który moga rozwiązać.
Na 99% się nie mylę.
corvax napisał/a: | Ja nie narzekałem na jakość usług do dnia wprowadzenia opcji 12Mb |
I tutaj ważna kwestia, też zauważyłem znaczne pogorszenie jakości usług od chwili wprowadzenia chello ultra. Choć na party line twierdzą, że usługa ma oddzielny priorytet i nie wpływa na pozostałe, to jakoś dziwny zbieg okoliczności mamy. Przecież nie stworzyli oddzielnej sieci szkieletowej dla chello ultra i nie prowadzą oddzielnych kabli od serwera do klienta. |
|
|
|
|
egefege
plus master
Dołączył: 19 Mar 2005 Posty: 508 Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
|
Wysłany: 04-11-2005, 18:49
|
|
|
VRx napisał/a: | Critical (w sytuacji gdy problem ma większą skalę albo jest problemem globalnym) | jesli kazdy kto ma zle pingi w grach on-line wysylal by testy to i moze by nadali critical |
_________________
|
|
|
|
|
egefege
plus master
Dołączył: 19 Mar 2005 Posty: 508 Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
|
Wysłany: 04-11-2005, 20:12
|
|
|
VRx napisał/a: | Wątpie. Critical nadadzą w sytuacji kiedy zaczną się sypać zgłoszenia np. z całej Warszawy, że sieć nie działa. To jest sytuacja krytyczna dla nich.
ps. robimy OT
(aexp.+2) | no jesli 100 tysiecy uzytkownikow ma chello i niech 10 tysiecy ma zle pingi i kazdy wysle zgloszenie to nie bedzie critical ?? |
_________________
|
|
|
|
|
|