Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy takie parametry mogą być podstawą reklamacji.
Autor Wiadomość
Kobra [LeD] 
light master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 62
Wysłany: 03-11-2005, 22:25   

Jacek napisał/a:
Kobra [LeD], pierwszy hop traktuj jak localhost. A p2p ma bardzo duże znaczenie jeśli chodzi o opóźnienia. Tak samo wysyłanie z max. prędkością.
Także uważam, że test nie jest wiarygodny.


Mam na serwerku/routerku system priorytetowania pakietow... roznice opoznien w wysylaniu pingow w trakcie p2p i bez p2p podchodza pod blad statystyczny! (sprawdzalem)
No ale jutro testne na czysto - dzis juz lag minal: pojawia sie miedzy ~19-22(3). W dodatku BOK nie dzwoni - jesli byloby ok, to by zadzwonil, tak mysle.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-11-2005, 22:36   

Cytat:
skoro gubi jakies dane moze nie caly pakiet ale czesc

Może nie odpowiadać na część, nic w tym dziwnego jest nawet specjalna opcja aby sobie ustawić na ile % pingów chcesz odpowiadać. Choć podejrzewam, że przyczyną tutaj jest, to komputer jest dość mocno obciążony i najpierw zajmuje się ważniejszymi rzeczami a dopiero później jak mu starczy czasu odpowiada na pingi na które odpowiadać nie musi, tak czy inaczej pakiety przechodzą przez niego zasadniczo bez strat a to się tylko liczy.
  marekd@jabberpl.org
 
egefege 
plus master

Dołączył: 19 Mar 2005
Posty: 508
Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
Wysłany: 04-11-2005, 10:24   

wlasnie dzwonilem na party line odnoscie pingow w americas army jeszcze nic nie wiadomo ale mowia ze dzial sieci nadal priorytet sprawie nie wiem co to dla mnie znaczy ten priorytet, panowie wysylac taki formularz jak tu http://members.chello.pl/macius.d/1.txt , im nas wiecej to moze cos sie ruszy wkoncu
 
 
Wulfgar 
classic master

Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 192
Wysłany: 04-11-2005, 14:03   

egefege napisał/a:
wlasnie dzwonilem na party line odnoscie pingow w americas army jeszcze nic nie wiadomo ale mowia ze dzial sieci nadal priorytet sprawie nie wiem co to dla mnie znaczy ten priorytet, panowie wysylac taki formularz jak tu http://members.chello.pl/macius.d/1.txt , im nas wiecej to moze cos sie ruszy wkoncu


ja tez skontaktowalem sie z pomoca upc. zmyli mnie wadliwym modemem. mam do nich zadzwonic i umowic sie na wymiane...
moze to cos pomoze ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc
 
 
corvax
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2005, 14:03   

Witam
Ja nie narzekałem na jakość usług do dnia wprowadzenia opcji 12Mb. Od czasu jej wprowadzenia mam 2-3 kilkugodzinne awarie w tygodniu, a od 2.11 net w ogóle nie chodził. W końcu trafiłem na infolinii na jakiegoś sensownego(chyba :P ) gościa, posprawdzał na bieżąco i wyszło, że słaby sygnał mam. Przed chwilą net zaczął działać prawie normalnie, ale monter, który na jutro jest umówiony nie zostanie odwołany. A co do prawnika/technika: znam i dziś z nim pogadam, bo szczerze to mam dość...
 
 
VRx 
classic master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 282
Wysłany: 04-11-2005, 18:23   

egefege napisał/a:
ale mowia ze dzial sieci nadal priorytet sprawie nie wiem co to dla mnie znaczy ten priorytet

Zdradzę rąbka tajemnicy, problem taki jest zgłaszany przez osoby na party line do innych działów(techników) za pomoca aplikacji, w której można nadać trzy priorytety: Minor (standard dla większości zgłoszeń), Major (pewnie taki został nadany), Critical (w sytuacji gdy problem ma większą skalę albo jest problemem globalnym). A dla Ciebie to oznacza tyle, że w zależności od kategorii (priorytetu) problemu technicy muszą go usunąć w określonym czasie (im priorytet wyższy tym czas krótszy), ew. jak najszybciej znaleźć przyczynę, jesli nie jest to problem, który moga rozwiązać.
:wink: Na 99% się nie mylę.
corvax napisał/a:
Ja nie narzekałem na jakość usług do dnia wprowadzenia opcji 12Mb

I tutaj ważna kwestia, też zauważyłem znaczne pogorszenie jakości usług od chwili wprowadzenia chello ultra. Choć na party line twierdzą, że usługa ma oddzielny priorytet i nie wpływa na pozostałe, to jakoś dziwny zbieg okoliczności mamy. Przecież nie stworzyli oddzielnej sieci szkieletowej dla chello ultra i nie prowadzą oddzielnych kabli od serwera do klienta.
 
 
egefege 
plus master

Dołączył: 19 Mar 2005
Posty: 508
Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
Wysłany: 04-11-2005, 18:49   

VRx napisał/a:
Critical (w sytuacji gdy problem ma większą skalę albo jest problemem globalnym)
jesli kazdy kto ma zle pingi w grach on-line wysylal by testy to i moze by nadali critical :)
_________________
 
 
egefege 
plus master

Dołączył: 19 Mar 2005
Posty: 508
Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
Wysłany: 04-11-2005, 20:12   

VRx napisał/a:
Wątpie. Critical nadadzą w sytuacji kiedy zaczną się sypać zgłoszenia np. z całej Warszawy, że sieć nie działa. To jest sytuacja krytyczna dla nich.

ps. robimy OT :evil:
(aexp.+2)
no jesli 100 tysiecy uzytkownikow ma chello i niech 10 tysiecy ma zle pingi i kazdy wysle zgloszenie to nie bedzie critical ??
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: