Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
rekord
Autor Wiadomość
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 21-11-2005, 03:15   

Jacek napisał/a:
Kozuch napisał/a:
ktos wie w koncu jak to jest z tym limitem w classicu? powiekszyli go czy im cos sie skichalo?

A co miało się w nim zmienić? Był 25GB i nadal jest (na download).


to czemu mam sciagniete 37GB i mnie nie przycieli? :roll: nie to zebym sie domagal ale pytam z ciekawosci :mrgreen:
_________________
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2005, 11:56   

Kozuch, ciekawość to pierwszy stopień... do czego, to już dopowiedz sam :)
Nie wiem czemu - ja dostałem maila, że przekroczyłem 66% blablabla.
Był tam równiez zapis:
Cytat:
Przypominamy, że zgodnie z Parametrami technicznymi usług internetowych dla usługi internetowej chello classic ilość pobranych danych powodująca nadmierne obciążenie Sieci wynosi 25 GB.

A dostałem tego maila po... przekroczeniu 66%, czyli wygląda na to iż wszystko działa poprawnie.

Kozuch, dostałeś również maila? Powinieneś dostać po przekroczeniu 66 i 100%
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 21-11-2005, 12:19   

No wlasnie dostalem :mrgreen: dokladnie 18.11.2005 :mrgreen: mam zassane 37GB i nadal necik smiga az milo :mrgreen: z reszta moze lepiej zyc w niewiedzy czemu tak jest i cieszym sie tym ze internet normalnie smiga :mrgreen:

Cytat:
Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w toku rutynowo wykonywanych czynności związanych z monitorowaniem sieci internetowej stwierdziliśmy, że w okresie bieżącego miesiąca pobrali Państwo ponad 25 GB danych. Jest to wartość powodująca nadmierne obciążenie Sieci dla usługi internetowej chello classic.

Zgodnie z przysługującymi firmie UPC uprawnieniami prędkość przepływu danych została obniżona do maksymalnej wartości 48/384 kbps. Standardowe warunki dostępu do usługi internetowej chello zostaną Państwu przywrócone w kolejnym miesiącu.

W celu zwiększenia ilości pobieranych przez Państwa danych zachęcamy do skorzystania z oferty wyższych usług chello, które umożliwią Państwu pobranie znacznie większej ilości danych i tym samym uniknięcie zmiany parametrów usługi:
* chello plus: prędkość do 4 Mbps/512 kbps ilość danych powodująca nadmierne obciążenie Sieci od 50 GB
* chello ultra: prędkość do 12 Mbps/1024 kbps brak ilości danych powodujących nadmierne obciążenie Sieci

Jeżeli są Państwo zainteresowani zmianą usługi lub chcieliby Państwo poznać szczegóły oferty prosimy o tel. pod numer 94 95 (opłata jak za połączenie lokalne).


Z poważaniem
Dział Wsparcia Usług Internetowych
_________________
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2005, 12:22   

18-ty, to był piątek. Jeśli na weekend wyłączyli automat przycinający, to dziś w poniedziałek (odpukać) może niestety nie być tak wesoło.

Ale obym się mylił.
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 21-11-2005, 12:35   

Jacek napisał/a:
18-ty, to był piątek. Jeśli na weekend wyłączyli automat przycinający, to dziś w poniedziałek (odpukać) może niestety nie być tak wesoło.

Ale obym się mylił.


sie okaze dzisiaj, w kazdym razie co sciagnalem to sciagnalem :mrgreen:
_________________
 
 
VRx 
classic master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 282
Wysłany: 21-11-2005, 19:20   

Zakładając, że limit przekroczyłeś w piątek to pewnie gdybyś zrestartował kompa/modem to już byś się nie cieszył przez weekend 2megabitami
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 21-11-2005, 22:03   

VRx napisał/a:
Zakładając, że limit przekroczyłeś w piątek to pewnie gdybyś zrestartował kompa/modem to już byś się nie cieszył przez weekend 2megabitami


komp byl restartowany nie raz od tamtej pory a meila dostalem kolo 7 rano, okaze sie dzisiaj czy przytna czy nie, jezeli tak to mam lipe, jezeli nie to sciagam nadal :mrgreen:
_________________
 
 
VRx 
classic master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 282
Wysłany: 21-11-2005, 22:56   

a rachunek wyższy nie przyszedł ostatnio ?? :wink:
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 21-11-2005, 23:54   

VRx napisał/a:
a rachunek wyższy nie przyszedł ostatnio ?? :wink:


nie, taki sam jak zawsze, a do konca umowy jeszcze kilka dni, pozatym chyba nie robia tak ja tepsa ze bez ostrzezenie przezucaja ludzi miedzy uslugami i z umowy na czas okreslony robia nieokreslony bo takie doszly mnie sluchy :?
_________________
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2005, 00:03   

Kozuch napisał/a:
i z umowy na czas okreslony robia nieokreslony bo takie doszly mnie sluchy

Tak robią, bo taką (na 90%) podpisałeś umowę. Aby nie przedłużali z automatu na czas nieokreślony, powinieneś im odpowiednio wcześniej to powiedzieć.
Z resztą sam przeczytaj umowę jaką podpisałeś (lepiej późno niż wcale) :mrgreen: (paragraf 4, pkt 5)

Jacek
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 22-11-2005, 00:47   

Jacek napisał/a:
Kozuch napisał/a:
i z umowy na czas okreslony robia nieokreslony bo takie doszly mnie sluchy

Tak robią, bo taką (na 90%) podpisałeś umowę. Aby nie przedłużali z automatu na czas nieokreślony, powinieneś im odpowiednio wcześniej to powiedzieć.
Z resztą sam przeczytaj umowę jaką podpisałeś (lepiej późno niż wcale) :mrgreen: (paragraf 4, pkt 5)

Jacek


wiesz, co roku laski z chello dzwonia do mnie z pytaniem o przedluzenie umowy na kolejne 12 miesiecy wiec nie spodziewam sie zadnych kwiatkow, umowa mi sie konczy w ten czwartek wiec mysle ze wszystko pojdzie gladko,mial juz ktos takie przypadki w chello ze z umowy na czas okreslony robili mu nieokreslony?...a czy maja prawo przelaczac uzytkownika miedzy uslugami bez jego wiedzy?


EDIT:
jest godzina 1:35. specjalnie siedzialem i czekalem co sie wydazy. i co widze? sciagnietych danych 51GB a net nadal chodzi tak samo :mrgreen: nie wiem co jest grane i powoli zaczyna mnie to malo obchodzic :mrgreen: ciesze sie ze nie zostalem przyciety i moge sobie sciagac do woli - bynajmniej narazie, ciekaw jestem ile uda mi sie zassac danych do momentu przyciecia o ile takowy nastapi :mrgreen:
_________________
 
 
Jacek 
Administrator


Pomógł: 45 razy
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 1441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2005, 12:48   

Kozuch napisał/a:
mial juz ktos takie przypadki w chello ze z umowy na czas okreslony robili mu nieokreslony?

Ja :D dlatego tak dokładnie wiedziałem, że jest (i w którym miejscu) taki zapis :)
Kozuch napisał/a:
a czy maja prawo przelaczac uzytkownika miedzy uslugami bez jego wiedzy?

Rozumiem, że chodzi o przełączanie np: light -> classic, plus -> light itp?
Jeśli dobrze odebrałem pytanie, to nie - nie mogą.
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 22-11-2005, 13:30   

Jacek napisał/a:
Kozuch napisał/a:
mial juz ktos takie przypadki w chello ze z umowy na czas okreslony robili mu nieokreslony?

Ja :D dlatego tak dokładnie wiedziałem, że jest (i w którym miejscu) taki zapis :)
Kozuch napisał/a:
a czy maja prawo przelaczac uzytkownika miedzy uslugami bez jego wiedzy?

Rozumiem, że chodzi o przełączanie np: light -> classic, plus -> light itp?
Jeśli dobrze odebrałem pytanie, to nie - nie mogą.


aha to niezle cie zalatwili, no ja mam nadzieje ze mnie to nie spotka a z tymi uslugami to wlasnie dokladnie o to mi chodzilo, nie mniej jednak internet nadal chodzi tak samo, sciagam maxymalna predkoscia i wszystko jest ok. czyby awaria jakas?
_________________
 
 
VRx 
classic master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 282
Wysłany: 22-11-2005, 14:37   

Kozuch napisał/a:
aha to niezle cie zalatwili, no ja mam nadzieje ze mnie to nie spotka

Nie obraź się ale jak to się mówi "nadzieja matką głupich" ;-)
To nie kwestia "załatwienia" Jacka.
Proponuje zapoznac się z regulaminem świadczenia usług.
Umowy zawierane są na czas nieokreślony (12 miesięcy to okres obowiązywania promocji).
Rozwiązanie umowy następuje za wypowiedzeniem jednej ze stron z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia (a ten okres kończy się wraz z końcem cyklu rozliczeniowego).

Koniec promocji nie jest równoznaczny z końcem umowy.
 
 
Kozuch 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 208
Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
Wysłany: 22-11-2005, 15:45   

hmm z tego co pamietam umowe zawieralem na okres 12 miesiecy a nie czas nieokreslony dlatego co roku sa telefony z pytaniem o przedluzenie umowy wiec nie bardzo rozumiem o co ci chodzi dokladnie
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: