info o zmianie internetu do 300Mb/s |
Autor |
Wiadomość |
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2019, 18:39
|
|
|
Darth Vader napisał/a: | Takie negatywne opinie są bardzo ważne i cenne.(...) dla potencjalnych nowych zastanawiających się nad wyborem.
(...)
Z własnego doświadczenia wiem że kilkadziesiąt osób z rodziny, znajomych, sąsiadów i współpracowników dokonało wyboru na podstawie moich opinii i innych negatywnych z FB i forum. |
Kto lubi ryzykować, niech nie czyta opinii negatywnych, upajając się jedynie tymi pozytywnymi
Nie przemawia do mnie Twoja opinie o tym sprzęcie, znając (z doniesień) upierdliwości tego wynalazku.
Ja preferuję trzy "Z" - włącz, skonfiguruj i zapomnij. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:06
|
|
|
hsurim napisał/a: | Nie przemawia do mnie Twoja opinie o tym sprzęcie, znając (z doniesień) upierdliwości tego wynalazku. |
Odpowiem Ci tak - narzeka 1%, resztę sobie dopowiedz jak ten sprzęt jest postrzegany, odbierany.
W sporej części za problemy odpowiada instalacja w domu klienta, czasami to co jest w szkielecie UPC - więc poza oczywistymi babolami w sofcie sprzętu, problemy techniczne nie są winą samego sprzętu.
Jeśli wina sprzętu od strony technicznej wynikała by z problemów sprzętowych tego sprzętu - powinno mieć problem 500 tys ludzi, którzy mają HZN. Jednak tak nie jest.
Co więcej, jeśli komuś sprzęt wymienią a nie ma poprawy, to jak można uważać, że to wina sprzętu. |
_________________
|
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:27
|
|
|
Narzeka 1% ? To pobożne życzenie UPC
Nigdy się nie dowiesz jak jest naprawdę. Bo żadna firma nie przyzna się że ma złomowaty sprzęt. Lepiej inwestować w reklamę i ogłupianie ludzi niż w dobry sprzęt... |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:32
|
|
|
Skoro masz dane na temat tego ile ludzi używa ten sprzęt to skąd ta teoria, że sprzęt jest złomowaty i dane kłamią? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:40
|
|
|
Darth Vader napisał/a: | Narzeka 1% ? To pobożne życzenie UPC |
Pobożne życzenia nie mają tu nic do tego, ani wylewanie żali na forach - znaczenia ma tu tylko i wyłącznie ilość złożonych operatorowi reklamacji lub zgłoszeń o wadach sprzętu.
Darth Vader napisał/a: | Nigdy się nie dowiesz jak jest naprawdę. Bo żadna firma nie przyzna się że ma złomowaty sprzęt. Lepiej inwestować w reklamę i ogłupianie ludzi niż w dobry sprzęt... |
A czy tak się dzieje tylko w UPC? |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:45
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | Odpowiem Ci tak - narzeka 1%, resztę sobie dopowiedz jak ten sprzęt jest postrzegany, odbierany.(...) |
A ja Ci odpowiem w taki sposób: myślisz, że duży procent narzeka na opóźnienia Intel Puma6 ?
Miażdżąc większość godzi się (nieświadomie) na takie działanie Internetu - ot, stronki się otwierają i jest faaaajnie
Mi wystarcza sam fakt występowania tychże opóźnień, aby wystrzegać się tych wynalazków i żadne OCHY i ACHY tejże miażdżącej większości nie zmienią mojego stanowiska.
Podobnie rzecz ma się z Horizonem.
Szkoda mi czasu i nerwów, na składanie reklamacji a następnie reklamacji, tychże rekalamcji.
Świadomie wybieram mniejszą funkcjonalność, preferując zdecydowanie stabilność. |
Ostatnio zmieniony przez hsurim 04-03-2019, 19:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:51
|
|
|
hsurim napisał/a: | myślisz, że duży procent narzeka na opóźnienia Intel Puma6 ? |
hsurim napisał/a: | Podobnie rzecz ma się z Horizonem. |
Więc Sam widzisz, że z Puma i HZN % narzekających jest marginalny.
Poczytajcie sobie szwajcarskie forum ichniego UPC o tym nowym dekoderze 4K co tam już u nich jest - nie ma dnia by nie mieli z nim problemów, awarii. |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:54
|
|
|
Jak będę robił (w przyszłości) przymiarkę do 4K, to najpewniej zacznę lekturę od aktualnych wad tych sprzętów i dopiero wówczas zadecyduję, co wybrać - jeśli będą podstawy do narzekań, zostanę przy stabilnie działającym |
Ostatnio zmieniony przez hsurim 04-03-2019, 19:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:56
|
|
|
hsurim napisał/a: | Mi wystarcza sam fakt występowania tychże opóźnień, aby wystrzegać się tych wynalazków i żadne OCHY i ACHY tejże miażdżącej większości nie zmienią mojego stanowiska. |
Tylko, że nie Ty ani żaden abonent decyduje co będzie wdrażane, jaki sprzęt i technologia.
Dla zobrazowania problemu, przecież Vectra, MM też ma modemy na PUMA - ratuje ich trochę sytuacja, że mają też modemy na Broadcomie, ale tylko dlatego, że w odróżnieniu od UPC nie idą w D3.1 więc modemy na ED3.0 są sporo tańsze.
Każdy sprzęt u każdego operatora ma wady i problemy (wiem co mówię bo każdego dnia mam zawodowo z tym styczność). |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2019, 19:58
|
|
|
Rozmawiając z Vectrą, od razu zasugerowali mi stabilny sprzęt - Cisco EPC3928
Póki co, udało mi się w UPC utrzymać stabilność - dzięki licznym, krytycznym uwagom Formowiczów - DZIĘKI !!! |
Ostatnio zmieniony przez hsurim 04-03-2019, 20:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-03-2019, 20:01
|
|
|
W UPC też jest.
Ale będzie wycofywany z racji przejścia UPC na D3.1 a do tego jest już nowy modemorouter, więc większość problemów z Puma, pingami się skończy (choć nowy modemorouter też ma PUMA, tylko 7).
(widzę, że poprawiłeś posta, bo wcześniej był tam modem 3925 a nie 3928) |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 04-03-2019, 20:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2019, 20:05
|
|
|
UPC ma Cisco EPC3208, a nie EPC3928. Ten pierwszy to czysty modem, a ten drugi to modemorouter |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2019, 20:07
|
|
|
Jak skończą się problemy, to nie będzie kwestii ...
Przedłużyłem umowę na dwa lata i ma nadzieję, że tyle Cisco wy3ma - aby zatem do (hipotetycznie dobrego) Puma7
Tak przy okazji ... moje EC3925 jest dwuzakresowe (2,4 i 5 GHz) a podobno tylko model 3928 jest (miał być) dwuzakresowy.
Kiedy wspominałem Vectrze, że moje 3925 ma dwa zakresy, lekko kwestionowali to co opowiadałem. |
Ostatnio zmieniony przez hsurim 04-03-2019, 20:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2019, 20:07
|
|
|
EPC3928 to dobry sprzęt, użytkowałam go w Vectrze. Stabilny, pingi idealne, a hasło admina dało się ustawić swoje i zarządzać trybem router
[ Dodano: 04-03-2019, 20:08 ]
Co ma UPC do zaproponowania przy upgrade łącza do 300 Mb/s? Compala. Go gorsze nie proponują w pierwszym odruchu zachowania starszych i pewniejszych modemów tylko wymianę na to "coś". |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-03-2019, 20:08
|
|
|
hsurim napisał/a: | Póki co, udaje mi się utrzymać stabilność - dzięki licznym, krytycznym uwagom Formowiczów - DZIĘKI !!! |
Przekonanego nic nie przekona.
Pytanie czy miałeś HZN u siebie w domu.
MrPepka napisał/a: | UPC ma Cisco EPC3208, a nie EPC3928 |
Przed chwilą Autor to poprawił i zmienił |
_________________
|
|
|
|
|
|