Cisco EPC3208, EPCXXXX - rejestracja w UPC |
Autor |
Wiadomość |
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2019, 11:31
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Nie bo po podmianie modemu adres MAC Cisco jest usuwany z bazy | Nie od razu, po kilku tyg. da sie wciąż taki modem zarejestrować. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 08-01-2019, 12:30
|
|
|
MrPepka, Nie do końca, mac nie jest usuwany od razu. Nie wiem dokładnie ile, ale kilka tygodni po po zmianie Cisco ciągle działają i mogą się zalogować w sieci UPC. Nie jest to zresztą nic dziwnego, bo klient może zawsze odstąpić od umowy w ciągu 14 dni.
macbookkul, tobie to jednak zbytnio nie pomoże, gdyż technik nie zostawi Ci Cisco, ale zabierze je z sobą. Wyjścia masz dwa: 1, bardziej ryzykowne; samodzielna instalacja i nigdy nie podpiąć compala, lub podpiąć go tylko na chwilę i wrócić do Cisco. 2, dzwonić, aż znajdziesz konsultanta który będzie na tyle ogarnięty, że będzie wiedział jak zostawić Cisco. To rozwiązanie jest pewne, ale poniekąd zależy od szczęścia. |
_________________
|
|
|
|
|
ayufanpl
classic master
Dołączył: 07 Lis 2016 Posty: 155
|
Wysłany: 08-01-2019, 12:55
|
|
|
Moja umowa z UPC się skończyła z 1 stycznia. Cisco nadal działa. Jest tylko wpięty do vlana, który udostępnia tylko provisioning. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-01-2019, 14:19
|
|
|
Po prostu powiedzieć technikowi, że nie zgadasz się na wymianę modemoroutera na inny, bo ten działa stabilnie i obsługuje prędkość, którą masz mieć, a Compal stwarza problemy. Jeżeli się technik nie zgodzi zostawić Cisco, to po prostu sobie pójdzie, a myślę, że UPC samo zostawi Ci wtedy Cisco na wyższej prędkości, bo nie będą chcieli stracić klienta. |
|
|
|
|
Lelumpolelum
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 131 Skąd: Służew nad Dolinką
|
Wysłany: 08-01-2019, 15:08
|
|
|
w ramach mitow, moje 2 sztuki ulubionych cisco 3208 i 3925, caly czas dzialaja. i w ramach wymiany pogladow z mila konsultantka z dzialu technicznego, dostalem potwierdzenie, ze beda dzialac. oczywiscie rozmowa jak zawsze nagrywana . z lekkim opoznieniem najlepszosci dla spolecznosci z okazji nowego . oby wiecej zyczliwosci na naszym forum. |
_________________
|
|
|
|
|
przewaks
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 148
|
Wysłany: 09-01-2019, 16:50
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Nie bo po podmianie modemu adres MAC Cisco jest usuwany z bazy |
Nie, bo technik zabierze Cisco. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku, kiedy robisz samodzielną wymianę. Po za tym nie wiadomo jak szybko UPC usuwa adresy starych modemów. |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2019, 08:40
|
|
|
Lelumpolelum napisał/a: | (...) cisco 3208 i 3925, caly czas dzialaja. i w ramach wymiany pogladow z mila konsultantka z dzialu technicznego, dostalem potwierdzenie, ze beda dzialac. (...) |
Nie dalej jak wczoraj, przesympatyczna konsultantka poinformowała mnie, że wraz z przedłużeniem umowy (w marcu) moje Cisco 3925 nieodwołalnie zostanie zastąpione Compalem lub Hiltronem. |
|
|
|
|
Lelumpolelum
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 131 Skąd: Służew nad Dolinką
|
Wysłany: 10-01-2019, 08:49
|
|
|
a przedluzyles z internetem z jaka predkoscia? bo chyba nie ta co masz w opisie. |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2019, 10:28
|
|
|
Obecna umowa kończy się w połowie marca, ale już wczoraj dzwonili w tej sprawie, że juz nie będzie 40/10 a minimum 200/coś tam.
Chyba ze 2 miesiące temu dzwonił facet i mówił, że mogę pozostać przy 3925 a od wczoraj, że już nie ma takiej opcji. |
|
|
|
|
Lelumpolelum
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 131 Skąd: Służew nad Dolinką
|
Wysłany: 10-01-2019, 10:48
|
|
|
rozumiem, cisco 3925 w teorii pociagnie do 440. jesli oferuja ci od 200 do 400 to spokojnie da sobie rade i nie musisz sie zgadzac na wymiane. o ile sie nie myle to teraz minimalna predkosc w biznes to wlasnie 200. we wrzesniu tez proponowali mi za doplata 6zl misiecznie zmiane z 80 na 200 i bezproblemowe pozostanie z cisco 3925, ale wynikalo to raczej z zamieszania spowodowanego tym ze w systemie nadal bylem widziany jako klient biznesowy a od 2016 juz nim nie bylem . |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 10-01-2019, 10:57
|
|
|
hsurim, nie ma co kombinować powiedz im krótko że albo zostajesz z tym co masz albo nie przedluzasz |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2019, 11:23
|
|
|
Te wszystkie opinie na temat tych wynalazków nie napawają mnie optymizmem.
3925 mam od ... nie pamiętam ilu lat i przez ten okres czasu, ze 2 może 3 razy musiałem zrestartować.
Czyli w sumie nawet nie 'pamiętałem' że mam coś takiego jak modem - włącz, skonfiguruj i zapomnij
Nic to, będę usilnie próbował pozostania przy tym co mam.
Dzięki !
[ Dodano: 19-02-2019, 18:52 ]
Cisco 3925 'obroniony' z umową na 2 lata !!!
DZIĘKI raz jeszcze WSZYSTKIM !!! |
|
|
|
|
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 621
|
Wysłany: 19-03-2019, 12:08
|
|
|
Cytat: | W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, bezpieczeństwo naszych klientów oraz by wyeliminować ewentualne nieprawidłowości w pracy naszej sieci, z początkiem bieżącego miesiąca wyłączona została możliwość rejestracji „starych modemów”, które oficjalne zostały wycofane z sieci UPC. Dotychczasowo ich rejestracja była możliwa poprzez przeprowadzenie procedury podmiany modemu na stronie http://provisioning.upc.pl/reg/login.jsp Sytuacja dotyczy takich urządzeń jak: modemy Cisco EPC 3208, 3212; modemoroutery Cisco EPC 3925, 2425 oraz innych wycofanych z obiegu urządzeń. Sprzęty te nie posiadają już oficjalnego wsparcia technicznego naszej firmy oraz nie spełniają minimalnych wymagań technicznych koniecznych do ich prawidłowej pracy w naszej sieci. MAC adresy wszystkich wycofanych i nie aktywnych urządzeń zostały bezpowrotnie usunięte z naszych baz danych, a tym samym ich dalsza rejestracja nie jest możliwa. Pragniemy także zaznaczyć, że pomimo iż nasza firma nie oczekuje zwrotu w/w urządzeń, to nie możemy stać obojętnie w obliczu panującej obecnie sytuacji. Nie popieramy kwitnącego w Internecie handlu naszym sprzętem, który to został wycofany z oficjalnego obrotu. Zarówno moderacja naszej Społeczności UPC jak i pracownicy Działu Wsparcia Technicznego UPC nie mają możliwości udzielenia klientowi wsparcia w rejestracji w/w urządzeń. |
Właśnie to przeczytałem i normalnie śmiech na sali, ludzie nie chcą tego ich shitu i wolą używać starego sprzętu, to zablokujemy ich i zmusimy żeby już nikt więcej nie miał takiej możliwości...
Nie jestem w stanie zrozumieć czemu UPC nie oferuje chociaż jednego jakiegoś prostego modemu, lub możliwości podpięcia swojego własnego sprzętu, tylko zmusza wszystkich do tego shitu, ja osobiście wcześniej nie byłem na tyle świadomym użytkownikiem żeby walczyć o Cisco, a że długo umowy nie zmieniałem to zostałem na starym technicolorze, ale on teraz zaczyna się psuć, trzeba go często resetować, więc będę zmuszony wymienić sprzęt, ale z racji tego że mam swój router, który ma więcej funkcji niż tylko udostępnianie wifi, to nie potrzebuje tego connect boxa, ale będę musiał go wziąć... |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
|
|
|
|
Lelumpolelum
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 131 Skąd: Służew nad Dolinką
|
Wysłany: 19-03-2019, 14:29
|
|
|
zuzia, jak bys byla z wawy a nie z miasta scyzorykow to bym ci uzyczyl 3208 na czas nieokreslony z opcja szybkiego zwrotu |
_________________
|
|
|
|
|
|