Problem |
Autor |
Wiadomość |
haroldek10
light master
Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 51
|
Wysłany: 16-02-2022, 16:31 Problem
|
|
|
Mam taki problem że technik odebrał dekoder i modem od UPC bo zmieniłem umowę na inną osobę a dziś dzwoni do mnie miła Pani że oni nie mają tego sprzętu i straszy mnie windykacją, ja nie mam żadnego potwierdzenia że technik odebrał ten sprzęt. Nie mam tego dekodera i modemu w domu. Co mam zrobić w takiej sytuacji? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1653
|
Wysłany: 16-02-2022, 16:46
|
|
|
Najlepsze jest to, że w UPC nie ma czegoś takiego jak potwierdzenie odbioru. Mi jak technik wymieniał horizon na kartę ci też tak miałem. Tylko u mnie wystarczyło że powiedziałem, że technik wymieniał sprzęt i siła rzeczy musiał horizon zabrać. |
_________________
|
|
|
|
|
haroldek10
light master
Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 51
|
Wysłany: 14-03-2022, 14:47
|
|
|
Wszystko już jest zwrócone ale nadpłaty UPC nie chce zwrócić, co robić w tej sytuacji? |
|
|
|
|
|