Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co dalej z UPC?
Autor Wiadomość
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-07-2018, 21:18   

GDA napisał/a:
Dziesiątki osób miesięcznie dopytuje jak przedłużyć umowę na promocyjnych warunkach A Ty tu banialuki opowiadasz że ludzie odchodzą - ROTFL

Odchodzą ludzie z jakiejś przyczyny chyba - może dlatego, że operator ich zlewa a może słaba oferta?
Przecież sam Pan to zaleca jak coś komu nie pasuje - no to ludzie robią jak Pan radzi.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2018, 22:08   

Oczywiście że radzę to wszystkim którzy zamiast korzystać i cieszyć się z telewizji która jest jedynie rozrywka A nie obowiązkiem, wciąż się mordują z niechcianą i nedzna usługa w ich mniemaniu
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-07-2018, 22:14   

GDA napisał/a:
wciąż się mordują z niechcianą i nedzna usługa w ich mniemaniu

Czy mógłbym prosić, by mi Pan takie moje narzekania na USŁUGĘ w UPC Polska przypomniał?
Mogę prosić linka do takiej mojej wypowiedzi?
_________________
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2018, 22:17   

GMateusz napisał/a:
Wiem że nic nie wiem - to jedyne co mam w głowie po przeczytaniu kolejnych baśni z tego tematu :roll:


Oj tam..W każdej baśni jest ziarno prawdy. ;)
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2018, 22:23   

KOCUREK1970 napisał/a:
GDA napisał/a:
wciąż się mordują z niechcianą i nedzna usługa w ich mniemaniu

Czy mógłbym prosić, by mi Pan takie moje narzekania na USŁUGĘ w UPC Polska przypomniał?
Mogę prosić linka do takiej mojej wypowiedzi?

A co ja wyszukiwarka jestem?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-07-2018, 22:25   

GDA napisał/a:
A co ja wyszukiwarka jestem?

Jeśli Pan coś komu zarzuca, wypadało by to poprzeć namacalnym dowodem.
Z łaski swojej, proszę pod moim adresem nie konfabulować.
No to ja Panu przypomnę:
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=201418#201418
KOCUREK1970 napisał/a:

(...)UPC Polska krytykuję TYLKO i wyłącznie za sprzęt.
UPC Polska - jakość obsługi, jakość oferty, podejście do klienta, stabilność i pewność działania usługi - nie mam żadnych zastrzeżeń.

I mogę się ponownie pod tym podpisać.
_________________
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2018, 22:32   

GDA napisał/a:
Oczywiście że radzę to wszystkim którzy zamiast korzystać i cieszyć się z telewizji która jest jedynie rozrywka A nie obowiązkiem, wciąż się mordują z niechcianą i nedzna usługa w ich mniemaniu


Czyli w tej pięknej baśni jest to szczyt możliwości NASZEGO operatora jeśli chodzi o usługę telewizyjną, wszystko pìęknie i różowo to po cholerę jest np.takie forum i wymiana zdań ? Jak GDA powinniśmy chwalić, wręcz dziękować za to UPC...reszta niech milczy i/albo zmyka do konkurencji.
Ostatnio zmieniony przez Blacha 23-07-2018, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2018, 22:33   

No i super

Tylko szkoda że z twoich postów i ich powtarzalności do znudzenia wyłania sie obraz że męczysz się z operatorem

A ja pisałem ogólnie a nie ad persona że polecam konczenie umów wszystkim niezadowolonym na szczęście jeszcze mamy ogromną konkurencję na rynku więc każdy może znaleźć taka usługę jaką będzie mu odpowiadała

Najgorsze to podpisać umowę na gorąco A potem przez 24 mc wylewać żale na forach i w komentarzach jaki to operator jest beznadziejny i nie przyznać się do swojej winy - po jaką cholerę się wiazalem umową
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-07-2018, 22:42   

GDA napisał/a:
No i super
Tylko szkoda że z twoich postów i ich powtarzalności do znudzenia wyłania sie obraz że męczysz się z operatorem

Moja jedyna męka to męka ze sprzętem operatora.
Może i do znudzenia - ale Pan też nudzi wmawiając nam, że problemu nie ma.
Napisałem zresztą też to:
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=201780#201780
KOCUREK1970 napisał/a:
Zróbcie coś z tymi restartami, usuńcie problem PUMA6 a nie będzie takich wpisów - proste.

Piłeczka po stronie UPC Polska.

GDA napisał/a:
Najgorsze to podpisać umowę na gorąco A potem przez 24 mc wylewać żale na forach i w komentarzach jaki to operator jest beznadziejny i nie przyznać się do swojej winy - po jaką cholerę się wiazalem umową

Szkoda, że Pan nie dostrzega tu winy operatora (to on dostarcza sprzęt).
Winę sprzętu tu i nie tylko tu udowodniono od Ameryki po Polskę.

Proszę mi odpowiedzieć co się zmieniło w relacjach ja - UPC Polska?
Dodam tylko, że jako przykładny abonent zgodnie z UMOWĄ operator otrzymuje ode mnie 109 zł.
Czyżbym tylko ja się wywiązywał z naszej UMOWY - ja "danego" słowa dotrzymuję a operator?
Czyli co, to ja coś zmieniłem w UMOWIE czy operator jej nie przestrzega? (zobowiązał się dostarczyć odpowiedni sprzęt - odpowiedni czyli spełniający określone parametry).
Kto łamie naszą UMOWĘ i się z niej nie wywiązuje?:
- ja miałem płacić i to robię,
- operator miał dostarczyć usługę i sprzęt (usługę dostarcza i jestem z niej mega zadowolony) a co ze sprzętem?

Przecież problem PUMA i DDoS był już w dniu produkcji pierwszej sztuki Compala - tyle, że WTEDY nikt jeszcze o takich problemach nie wiedział bo WTEDY nie dało się tego odkryć czy unaocznić.
Ale operator DZIŚ wie o tych problemach i jak z tym skutecznie walczy?
Ustawa konsumencka np. mówi, że jeśli w okresie 12 mc od wydania klientowi sprzętu się sprzęt zepsuje (lub nie spełnia deklarowanych wartości lub jego walory odbiegają od deklarowanych), to domniemywa się, że sprzęt był już zepsuty w chwili wydania sprzętu klientowi i reklamacja z buta uznana bez fanaberii (przerabiałem wielokrotnie).

No i prosiłbym, by przedstawił Pan skuteczną drogę do rozwiązania problemów sprzętowych u operatora.
Mogę złożyć reklamację, mogę pójść do RK, mogę też sumarycznie pójść do sądu cywilnego - ale i to nie gwarantuje mi nie tylko wygrania sprawy z operatorem, ale i rozwiązania naszych problemów.
Tak naprawdę jak klienci nie mamy żadnych praw w TRAKCIE trwania umowy.
Proszę sobie popatrzeć czym mi grozi operator jako klientowi a teraz proszę porównać jakie mi operator (i polskie prawo) daje tu uprawnienia pod adresem operatora - operator może mnie zniszczyć a ja jemu zagrać na trąbce.
_________________
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 23-07-2018, 23:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2018, 23:02   

KOCUREK1970 napisał/a:
brtk,
GDA napisał/a:
Nie czytasz tematu? Przecież napisane jest że UPC jest bankrutem z najtańszym sprzętem że abonenci wytrzymują jedynie okres zobowiązania i zrywają umowy normalnie Titanic na rynku CATV w naszym kraju

brtk napisał/a:
Takich postów staram się nie czytać, bo to spekulacje i nic więcej, bez żadnego potwierdzenia czy źródła mniej czy więcej wiarygodnego.

Dziwne Waść rzeczy prawisz, wszak chyba sam piszesz, że sprzęt UPC mają nędzny.
Zaprzeczasz sam sobie stwierdzając nędzność owego sprzętu organoleptycznie?

@GDA
Trolling level master?


Ta moja wypowiedź dotyczyła spekulacji Waszych nt. przejęcia UPC przez T-Mobile.
 
 
BAHmVIP 
easy master

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: [wypowiedzi ocenzurowane]
Wysłany: 23-07-2018, 23:03   

Blacha napisał/a:
... wszystko pìęknie i różowo to po cholerę jest np.takie forum i wymiana zdań ?......


To już od dłuższego czasu nie jest forum a trybuna. Jak nie przyznasz racji marketoidom, to Cię ocenzurują. Za nic logika i etyka - mącipole rządzi oczywiście dla Twego dobra.

Jak nie chcesz papierowej faktury, to jesteś ekologiczny. Jak chcesz modem a nie grzejnikorouter, to jesteś roszczeniowy Jak nie chcesz 250 Mb/s to jesteś zacofany.
 
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 23-07-2018, 23:09   

KOCUREK1970 napisał/a:
GDA napisał/a:
No i super
Tylko szkoda że z twoich postów i ich powtarzalności do znudzenia wyłania sie obraz że męczysz się z operatorem

Moja jedyna męka to męka ze sprzętem operatora.
GDA napisał/a:
Najgorsze to podpisać umowę na gorąco A potem przez 24 mc wylewać żale na forach i w komentarzach jaki to operator jest beznadziejny i nie przyznać się do swojej winy - po jaką cholerę się wiazalem umową

Szkoda, że Pan nie dostrzega tu winy operatora (to on dostarcza sprzęt).
Winę sprzętu tu i nie tylko tu udowodniono od Ameryki po Polskę.

Proszę mi odpowiedzieć co się zmieniło w relacjach ja - UPC Polska?
Dodam tylko, że jako przykładny abonent zgodnie z UMOWĄ operator otrzymuje ode mnie 109 zł.
Czyżbym tylko ja się wywiązywał z naszej UMOWY - ja "danego" słowa dotrzymuję a operator?
Czyli co, to ja coś zmieniłem w UMOWIE czy operator jej nie przestrzega? (zobowiązał się dostarczyć odpowiedni sprzęt - odpowiedni czyli spełniający określone parametry).
Kto łamie naszą UMOWĘ i się z niej nie wywiązuje?:
- ja miałem płacić i to robię,
- operator miał dostarczyć usługę i sprzęt (usługę dostarcza i jestem z niej mega zadowolony) a co ze sprzętem?

Przecież problem PUMA i DDoS był już w dniu produkcji pierwszej sztuki Compala - tyle, że WTEDY nikt jeszcze o takich problemach nie wiedział bo WTEDY nie dało się tego odkryć czy unaocznić.
Ale operator DZIŚ wie o tych problemach i jak z tym skutecznie walczy?
Ustawa konsumencka np. mówi, że jeśli w okresie 12 mc od wydania klientowi sprzętu się sprzęt zepsuje (lub nie spełnia deklarowanych wartości), to domniemywa się, że sprzęt był już zepsuty w chwili wydania sprzętu klientowi i reklamacja z buta uznana bez fanaberii (przerabiałem wielokrotnie).

No i prosiłbym, by przedstawił Pan skuteczną drogę do rozwiązania problemów sprzętowych u operatora.
Mogę złożyć reklamację, mogę pójść do RK, mogę też sumarycznie pójść do sądu cywilnego - ale i to nie gwarantuje mi nie tylko wygrania sprawy z operatorem, ale i rozwiązania naszych problemów.
Tak naprawdę jak klienci nie mamy żadnych praw w TRAKCIE trwania umowy.
Proszę sobie popatrzeć czym mi grozi operator jako klientowi a teraz proszę porównać jakie mi operator (i polskie prawo) daje tu uprawnienia - operator może mnie zniszczyć a ja jemu zagrać na trąbce.



Pełna racja.

W wielokrotnych odpowiedziach na moje reklamacje na nieprawidłowe działanie sprzętu zawsze jednakowa odpowiedź:
"Przeprowadzona przeze mnie weryfikacja wykazała, że na Pana koncie abonenckim zostało utworzone zgłoszenie dotyczące opisanej nieprawidłowości i przekazane do działu IT odpowiedzialnego za funkcjonowanie urządzenia. Z dostępnych informacji wynika, że przyczyną niewłaściwego działania jest oprogramowanie, a niedogodności powinny zostać usunięta wraz z kolejną wersją.
Przepraszam za wszelkie odczuwalne niedogodności związane z powyższym problem.
Wyjaśniam, że zgłoszone problemy nie powodują całkowitego braku dostępu do usługi telewizyjnej. Postanowienia § 37 ust. 2 Regulaminu świadczenia usług przez UPC stanowią, że za każdy dzień, w którym wystąpiła przerwa w świadczeniu usługi wynikająca z awarii, Abonentowi przysługuje prawo do bonifikaty. Mają one, zatem zastosowanie wyłącznie do opisanych przypadków, gdy Klienci w ogóle nie mogą korzystać z danej usługi."
Nie zanotowaliśmy całkowitego braku dostępu do usługi, a wspomniane ograniczenia nie są podstawą do wyksięgowania naliczonych opłat. W związku z tym naliczone opłaty abonamentowe za usługę telewizyjną pozostają obowiązujące w dotychczasowej wysokości. "

Tak więc zgodnie z regulaminem sprzęt może działać nieprawidłowo przez cały okres umowy i dopóki nie ma całkowitego braku usługi nic z tym nie zrobisz,
Mój przypadek dotyczy dekodera Horizon ala tak samo jest i z Compalem itp.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2018, 23:17   

I stąd Kocurek napisał, że my ich możemy cmoknac, a oni nas nie i mogą wszystko egzekwować. Dlatego ja już podjąłem decyzję, albo dają sprzęt bez wad i naprawiają restarty, albo ja się odwdzięczę niepodpisaniem umowy i przejdę do konkurencji. To jedyna droga..
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-07-2018, 23:21   

Darth Vader,
Coś jeszcze do mojej wypowiedzi wcześniej dopisałem - ale wysłałem uzupełnienie po Pańskim cytowaniu nie wiedząc, że takie Pańskie cytowanie będzie :mrgreen:
brtk napisał/a:
Ta moja wypowiedź dotyczyła spekulacji Waszych nt. przejęcia UPC przez T-Mobile.

Czy spekulacji to się pewnie niedługo okaże.
Zrozumiałem to jako wypowiedz o sprzęcie - zatem za to przepraszam.
BAHmVIP napisał/a:
To już od dłuższego czasu nie jest forum a trybuna. Jak nie przyznasz racji marketoidom, to Cię ocenzurują. Za nic logika i etyka - mącipole rządzi oczywiście dla Twego dobra.

Niestety, ale muszę się z tym zgodzić.
Albo chwalisz albo dupa i siad z mordą w kuble.

Jak będziemy siedzieć tylko na tyłku i wychwalać operatora, to ten popadnie w samouwielbienia a to dla klienta nic dobrego nie znaczy - potem płacz i zgrzytanie zębów klientowi nic nie da.
_________________
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2018, 07:39   

Czy w zaistniałej sytuacji, o której napisał Darth Vader klient pozostaje już sam na sam z problemem?W sumie to może spotkać każdego z nas klientów UPC.Trudno uwierzyć, że wymiana sprzętu, wizyta technika nie są w stanie poprawić jakości usługi.
Ilu jest takich klientów, którzy nie przelewają takich " rewelacji" w necie, forach ale trwają do końca umowy.?
Sposób komunikacji w tym przypadku w relacji operator- klient pozostawia wiele do życzenia. :neutral:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: