|
|
LM w Polsacie |
Autor |
Wiadomość |
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 22-09-2018, 23:54
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Czy jak przywrócę ustawienia fabryczne Horizona to stracę nagarane programy ? |
Tak, ale tylko przy 3 metodzie resetu:
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007299 |
_________________
|
|
|
|
|
Daryoosh
Klikacz
Dołączył: 23 Wrz 2018 Posty: 1
|
Wysłany: 23-09-2018, 11:08
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Ale na innych kanałach poza PSP wszystko jest OK.Czy to ma związek ?
...zwykłe wyłączenie dekodera z sieci nie pomogło. |
Witam wszystkich, to mój pierwszy raz na forum.
slawek1219, jeżeli nie przywróciłeś dekodera do ustawień fabrycznych, to spróbuj metody z odświeżaniem sygnału, o ile nie stosowałeś tej metody.
Zaloguj się do Moje UPC, wybierz zakładkę Usługi -> Telewizja . Kliknij Szczegóły usługi, W rozwiniętym menu kliknij Odśwież.
W moim przypadku pomogło, a odświeżania trwał chwilę, niemniej jak podaje UPC, proces może potrwać do 30 minut. |
|
|
|
|
slawek1219
light master
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 50
|
Wysłany: 23-09-2018, 15:53
|
|
|
Dekoder przywróciłem do ustawień fabrycznych ale to nic nie zmieniło.Dalej zostaje pasek informacyjny na dole ekranu a po wciśnięciu OK na pilocie ten sam monit. Ale znalazłem wyjście z sytuacji przez przypadek.Po naciśnięciu na pilocie (nagrane) i wyjście z niego, pasek znika.Niestety komunikat pod OK nie.To oznacza że nie mogę nic nagrać.
Daryoosh: spróbuję jeszcze tej metody.
[ Dodano: 23-09-2018, 19:08 ]
Niestety odświeżanie przez stronę moje upc nic nie dało.Mam pakiet multiroom i w pokoju u syna jest sisco i u niego nie ma tego problemu.Czyżby wymiana dekodera ? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 24-09-2018, 00:32
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Niestety odświeżanie przez stronę moje upc nic nie dało |
No bo i co miał dać, skoro sygnał jest.
slawek1219 napisał/a: | Dekoder przywróciłem do ustawień fabrycznych ale to nic nie zmieniło. |
Którym sposobem?
slawek1219 napisał/a: | w pokoju u syna jest sisco i u niego nie ma tego problemu.Czyżby wymiana dekodera ? |
Jeśli ma być wymiana dekodera, to śmiało możesz skorzystać z 3 sposobu (najbardziej inwazyjny, bo kasuje nagrania z HDD). |
_________________
|
|
|
|
|
marcipio
light master
Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 92
|
Wysłany: 24-09-2018, 10:32
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Witam.
U mnie na Horizonie po wejściu na PSP nie znikają paski informacyne.Po za tym jak wchodzę na OK pilotem wyświetla Twój abonament nie obejmuje tej pozyci.Jeśli chcesz oglądać zamów ...
A mam wykupiony pakiet.Ma ktoś podobnie ? |
Miałem tak samo. Zadzwoniłem na infolinię, kazali zrobić reset i niby odświeżyli uprawnienia i pomogło.
Co ciekawe tak samo mam na HBO, którego nie mam w abonamencie
[ Dodano: 24-09-2018, 10:34 ]
PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr |
|
|
|
|
Marsallah
classic master
Dołączył: 21 Kwi 2015 Posty: 150 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24-09-2018, 11:26
|
|
|
marcipio napisał/a: | PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr |
Jaki masz pakiet, że miałeś PSP za 9,90? Ja mam Max + horizon + C+ Select + Cinemax + Eleveny i dzwonili dziś do mnie z ofertą na PSP za 29,90, którą to ofertę oczywiście wyśmiałem. Zeszli do 15 zł (de facto do 20, ale z pomniejszeniem ceny za pakiet Eleven z 9,90 do 5 zł), ale sam nie wiem... brać czy czekać? Konsultant zarzeka się, że taniej się nie da i taniej nikomu nie dają. Dychę bym dał. |
|
|
|
|
marcipio
light master
Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 92
|
Wysłany: 24-09-2018, 12:50
|
|
|
Marsallah napisał/a: | marcipio napisał/a: | PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr |
Jaki masz pakiet, że miałeś PSP za 9,90? Ja mam Max + horizon + C+ Select + Cinemax + Eleveny i dzwonili dziś do mnie z ofertą na PSP za 29,90, którą to ofertę oczywiście wyśmiałem. Zeszli do 15 zł (de facto do 20, ale z pomniejszeniem ceny za pakiet Eleven z 9,90 do 5 zł), ale sam nie wiem... brać czy czekać? Konsultant zarzeka się, że taniej się nie da i taniej nikomu nie dają. Dychę bym dał. |
Chyba nie ma znaczenia jaki ma się pakiet a to kiedy się do nich dzwoniło w sprawie PSP. Ja to zrobiłem 24.08. Zapytałem wprost o promocję za 99 gr, na co konsultant odparł że takiej mi dać nie może, za to obniży mi eleveny do 5 zł.
Efekt końcowy jest taki że eleveny mam za 5 zł, PSP, za 99 gr.
Minus tego jest taki że jak mi sie umowa główna niebawem skończy to nie będe mógł negocjować. No ale zgodnie z regulaminem wzrośnie o 3 zł, nawet jeśli by wzrosło o kolejne 8 to i tak będę złotówkę do przodu.
W tej chwili mam Horizon Max PVR+Multiroom |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24-09-2018, 12:54
|
|
|
Marsallah, co masz za promocję że przy Horizon, (i nie mając MyPrime) masz Eleven za 9.90 zamiast 5zł? |
_________________
|
|
|
|
|
Marsallah
classic master
Dołączył: 21 Kwi 2015 Posty: 150 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24-09-2018, 14:27
|
|
|
Kasia napisał/a: | Marsallah, co masz za promocję że przy Horizon, (i nie mając MyPrime) masz Eleven za 9.90 zamiast 5zł? |
My Prime mam, wszystkiego nie wymieniałem.
Jeśli chodzi o Mega Sport, to mam pakiet "Mega Sport w UPC II (2018-1)". |
|
|
|
|
dudikn
easy master
Dołączył: 06 Sie 2018 Posty: 34
|
Wysłany: 24-09-2018, 20:37
|
|
|
Witam czy kanały Polsat Sport Premium można oglądać w Horizon Go na smartfonie tylko w sieci UPC czy też można po za siecią UPC |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2018, 20:40
|
|
|
kanały działaja poza siecią podobnie jak pakiet Eleven |
|
|
|
|
mic
light master
Dołączył: 14 Lis 2006 Posty: 60
|
Wysłany: 25-09-2018, 08:48
|
|
|
Mam jeszcze promocyjne włączenie PSP do listopada (mam C+). Jest sens teraz dzwonic na infolinie, żeby je kupić, czy lepiej poczekać do listopada ?
Jest szansa na cene 0,99 albo 9,99 ? |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-09-2018, 09:52
|
|
|
marcipio napisał/a: | slawek1219 napisał/a: | Witam.
U mnie na Horizonie po wejściu na PSP nie znikają paski informacyne.Po za tym jak wchodzę na OK pilotem wyświetla Twój abonament nie obejmuje tej pozyci.Jeśli chcesz oglądać zamów ...
A mam wykupiony pakiet.Ma ktoś podobnie ? |
Miałem tak samo. Zadzwoniłem na infolinię, kazali zrobić reset i niby odświeżyli uprawnienia i pomogło.
Co ciekawe tak samo mam na HBO, którego nie mam w abonamencie
[ Dodano: 24-09-2018, 10:34 ]
PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr |
U mnie niestety się tym razem nie udało. Poprzednio przy każdej reklamacji udało mi się coś ugrywać (a to anulowanie opłaty za instalację, a to wyzerowanie jednego miesięcznego rachunku za problemy z Horizonem, kumplowi niższa kwota za Eleveny), tym razem jednak UPC się postawiło. Cóż, nie zawsze się udaje
Cytat: | UPC Polska
09:15 (33 minuty temu)
25-09-2018
Temat: Odpowiedź na korespondencję w sprawie Pakietu Polsat Sport Premium.
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt i za przedstawienie swojej sprawy.
W odpowiedzi na reklamację z dnia 28.08.2018r. potwierdzam, że oferta na ww. usługę z abonamentem w kwocie 0,99zł i w zobowiązaniu na 24 miesiące była ofertą czasową i obowiązywała od 21.08.2018r.-24.08.2018r. W związku z tym, że kontaktował się Pan z nami w dniu 25.08.2018r. konsultant nie mógł jej Panu zaproponować. Zgodnie z punktem V, podpunkt 1 mieliśmy prawo ją odwołać. Przykro mi, że nie udało się Panu z niej skorzystać.
W związku z powyższym i zgodnie z Pana wiadomością elektroniczną, Pakiet Polsat Sport Premium odłączyłam. Za okres 25.08.2018r.-30.09.2018r. wykonałam korektę. Odliczenie w kwocie 12,25zł zobaczy Pan na rachunku październikowym.
Przykro mi, że pojawiły się okoliczności powodujące Pana niezadowolenie. Mam jednak nadzieję, że kolejne kontakty będą miały wyłącznie pozytywny charakter. |
Nie ma tego złego, za 9,90 załatwiłem w tamtym czasie też w mieszkaniu u Taty, więc jak będzie jakiś dobry mecz to podjadę do niego a ja dzięki temu będę miał lepszą pozycję negocjacyjną w maju i zastanowię się czy nie zmienić operatora bo mam ich na szczęście w bloku sporo.
Oczywiście odpisałem jeszcze na ich wiadomość |
_________________
|
|
|
|
|
Pawop
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 956 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-09-2018, 13:39
|
|
|
U mnie był ten sam tekst, tylko, że ja chciałem skorzystać z promocji 24 sierpnia. Napisałem jeszcze jednego maila i dziś dali PSP za 99 groszy |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-09-2018, 13:50
|
|
|
No ja też wysłałem odpowiedź na tego maila. Zaznaczyłem, że wiem że nie piszą prawdy bo znam osoby które dostawały tą promocję po 24.08 i także uwzględniano im reklamacje, że rok temu w piśmie obiecywali poprawę softu do Horizona - do tej pory żaden z problemów nie zniknął (no chyba, że zastosuje się do ich rozwiązania i przez ok 10 godzin w ciągu dnia kiedy nikogo nie ma w domu dekoder będzie chodził w trybie szybkim a nie eco....), napisałem tez o ostatnim darmowym upgradzie netu w niższych pakietach.. Dodałem, też że bardzo prawdopodobne, że stracili właśnie klienta po zakończeniu umowy. Zobaczę co odpiszą teraz.
Kiedy wysłałeś pierwszą reklamację ?
I po jakim czasie od "reklamacji od reklamacji" włączyli Ci PSP za 0,99 zł ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,39 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|