Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LM w Polsacie
Autor Wiadomość
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 22-09-2018, 22:54   

slawek1219 napisał/a:
Czy jak przywrócę ustawienia fabryczne Horizona to stracę nagarane programy ?

Tak, ale tylko przy 3 metodzie resetu:
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007299
_________________
 
 
Daryoosh 
Klikacz

Dołączył: 23 Wrz 2018
Posty: 1
Wysłany: 23-09-2018, 10:08   

slawek1219 napisał/a:
Ale na innych kanałach poza PSP wszystko jest OK.Czy to ma związek ?

...zwykłe wyłączenie dekodera z sieci nie pomogło.


Witam wszystkich, to mój pierwszy raz na forum.

slawek1219, jeżeli nie przywróciłeś dekodera do ustawień fabrycznych, to spróbuj metody z odświeżaniem sygnału, o ile nie stosowałeś tej metody.
Zaloguj się do Moje UPC, wybierz zakładkę Usługi -> Telewizja . Kliknij Szczegóły usługi, W rozwiniętym menu kliknij Odśwież.
W moim przypadku pomogło, a odświeżania trwał chwilę, niemniej jak podaje UPC, proces może potrwać do 30 minut.
 
 
slawek1219 
light master

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 50
Wysłany: 23-09-2018, 14:53   

Dekoder przywróciłem do ustawień fabrycznych ale to nic nie zmieniło.Dalej zostaje pasek informacyjny na dole ekranu a po wciśnięciu OK na pilocie ten sam monit. Ale znalazłem wyjście z sytuacji przez przypadek.Po naciśnięciu na pilocie (nagrane) i wyjście z niego, pasek znika.Niestety komunikat pod OK nie.To oznacza że nie mogę nic nagrać.
Daryoosh: spróbuję jeszcze tej metody.

[ Dodano: 23-09-2018, 19:08 ]
Niestety odświeżanie przez stronę moje upc nic nie dało.Mam pakiet multiroom i w pokoju u syna jest sisco i u niego nie ma tego problemu.Czyżby wymiana dekodera ?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 23-09-2018, 23:32   

slawek1219 napisał/a:
Niestety odświeżanie przez stronę moje upc nic nie dało

No bo i co miał dać, skoro sygnał jest.
slawek1219 napisał/a:
Dekoder przywróciłem do ustawień fabrycznych ale to nic nie zmieniło.

Którym sposobem?
slawek1219 napisał/a:
w pokoju u syna jest sisco i u niego nie ma tego problemu.Czyżby wymiana dekodera ?

Jeśli ma być wymiana dekodera, to śmiało możesz skorzystać z 3 sposobu (najbardziej inwazyjny, bo kasuje nagrania z HDD).
_________________
 
 
marcipio 
light master

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 92
Wysłany: 24-09-2018, 09:32   

slawek1219 napisał/a:
Witam.
U mnie na Horizonie po wejściu na PSP nie znikają paski informacyne.Po za tym jak wchodzę na OK pilotem wyświetla Twój abonament nie obejmuje tej pozyci.Jeśli chcesz oglądać zamów ...
A mam wykupiony pakiet.Ma ktoś podobnie ?


Miałem tak samo. Zadzwoniłem na infolinię, kazali zrobić reset i niby odświeżyli uprawnienia i pomogło.
Co ciekawe tak samo mam na HBO, którego nie mam w abonamencie :D

[ Dodano: 24-09-2018, 10:34 ]
PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr :mrgreen:
 
 
Marsallah 
classic master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 150
Skąd: W-wa
Wysłany: 24-09-2018, 10:26   

marcipio napisał/a:
PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr :mrgreen:


Jaki masz pakiet, że miałeś PSP za 9,90? Ja mam Max + horizon + C+ Select + Cinemax + Eleveny i dzwonili dziś do mnie z ofertą na PSP za 29,90, którą to ofertę oczywiście wyśmiałem. Zeszli do 15 zł (de facto do 20, ale z pomniejszeniem ceny za pakiet Eleven z 9,90 do 5 zł), ale sam nie wiem... brać czy czekać? Konsultant zarzeka się, że taniej się nie da i taniej nikomu nie dają. Dychę bym dał.
 
 
marcipio 
light master

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 92
Wysłany: 24-09-2018, 11:50   

Marsallah napisał/a:
marcipio napisał/a:
PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr :mrgreen:


Jaki masz pakiet, że miałeś PSP za 9,90? Ja mam Max + horizon + C+ Select + Cinemax + Eleveny i dzwonili dziś do mnie z ofertą na PSP za 29,90, którą to ofertę oczywiście wyśmiałem. Zeszli do 15 zł (de facto do 20, ale z pomniejszeniem ceny za pakiet Eleven z 9,90 do 5 zł), ale sam nie wiem... brać czy czekać? Konsultant zarzeka się, że taniej się nie da i taniej nikomu nie dają. Dychę bym dał.


Chyba nie ma znaczenia jaki ma się pakiet a to kiedy się do nich dzwoniło w sprawie PSP. Ja to zrobiłem 24.08. Zapytałem wprost o promocję za 99 gr, na co konsultant odparł że takiej mi dać nie może, za to obniży mi eleveny do 5 zł.
Efekt końcowy jest taki że eleveny mam za 5 zł, PSP, za 99 gr.
Minus tego jest taki że jak mi sie umowa główna niebawem skończy to nie będe mógł negocjować. No ale zgodnie z regulaminem wzrośnie o 3 zł, nawet jeśli by wzrosło o kolejne 8 to i tak będę złotówkę do przodu.
W tej chwili mam Horizon Max PVR+Multiroom
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 24-09-2018, 11:54   

Marsallah, co masz za promocję że przy Horizon, (i nie mając MyPrime) masz Eleven za 9.90 zamiast 5zł?
_________________
 
 
Marsallah 
classic master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 150
Skąd: W-wa
Wysłany: 24-09-2018, 13:27   

Kasia napisał/a:
Marsallah, co masz za promocję że przy Horizon, (i nie mając MyPrime) masz Eleven za 9.90 zamiast 5zł?


My Prime mam, wszystkiego nie wymieniałem.

Jeśli chodzi o Mega Sport, to mam pakiet "Mega Sport w UPC II (2018-1)".
 
 
dudikn 
easy master

Dołączył: 06 Sie 2018
Posty: 34
Wysłany: 24-09-2018, 19:37   

Witam czy kanały Polsat Sport Premium można oglądać w Horizon Go na smartfonie tylko w sieci UPC czy też można po za siecią UPC
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2018, 19:40   

kanały działaja poza siecią podobnie jak pakiet Eleven
 
 
mic 
light master

Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 60
Wysłany: 25-09-2018, 07:48   

Mam jeszcze promocyjne włączenie PSP do listopada (mam C+). Jest sens teraz dzwonic na infolinie, żeby je kupić, czy lepiej poczekać do listopada ?
Jest szansa na cene 0,99 albo 9,99 ?
 
 
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-09-2018, 08:52   

marcipio napisał/a:
slawek1219 napisał/a:
Witam.
U mnie na Horizonie po wejściu na PSP nie znikają paski informacyne.Po za tym jak wchodzę na OK pilotem wyświetla Twój abonament nie obejmuje tej pozyci.Jeśli chcesz oglądać zamów ...
A mam wykupiony pakiet.Ma ktoś podobnie ?


Miałem tak samo. Zadzwoniłem na infolinię, kazali zrobić reset i niby odświeżyli uprawnienia i pomogło.
Co ciekawe tak samo mam na HBO, którego nie mam w abonamencie :D

[ Dodano: 24-09-2018, 10:34 ]
PSP miałem za 9,90 złożyłem reklamację tak jak ktoś tu sugerował i dzisiaj zadzwoniła miła pani , przeprosiła za zaistniałą sytuację i obiecała PSP za 99 gr :mrgreen:


U mnie niestety się tym razem nie udało. Poprzednio przy każdej reklamacji udało mi się coś ugrywać (a to anulowanie opłaty za instalację, a to wyzerowanie jednego miesięcznego rachunku za problemy z Horizonem, kumplowi niższa kwota za Eleveny), tym razem jednak UPC się postawiło. Cóż, nie zawsze się udaje ;)

Cytat:
UPC Polska

09:15 (33 minuty temu)

25-09-2018

Temat: Odpowiedź na korespondencję w sprawie Pakietu Polsat Sport Premium.

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt i za przedstawienie swojej sprawy.


W odpowiedzi na reklamację z dnia 28.08.2018r. potwierdzam, że oferta na ww. usługę z abonamentem w kwocie 0,99zł i w zobowiązaniu na 24 miesiące była ofertą czasową i obowiązywała od 21.08.2018r.-24.08.2018r. W związku z tym, że kontaktował się Pan z nami w dniu 25.08.2018r. konsultant nie mógł jej Panu zaproponować. Zgodnie z punktem V, podpunkt 1 mieliśmy prawo ją odwołać. Przykro mi, że nie udało się Panu z niej skorzystać.

W związku z powyższym i zgodnie z Pana wiadomością elektroniczną, Pakiet Polsat Sport Premium odłączyłam. Za okres 25.08.2018r.-30.09.2018r. wykonałam korektę. Odliczenie w kwocie 12,25zł zobaczy Pan na rachunku październikowym.

Przykro mi, że pojawiły się okoliczności powodujące Pana niezadowolenie. Mam jednak nadzieję, że kolejne kontakty będą miały wyłącznie pozytywny charakter.


Nie ma tego złego, za 9,90 załatwiłem w tamtym czasie też w mieszkaniu u Taty, więc jak będzie jakiś dobry mecz to podjadę do niego a ja dzięki temu będę miał lepszą pozycję negocjacyjną w maju i zastanowię się czy nie zmienić operatora bo mam ich na szczęście w bloku sporo.

Oczywiście odpisałem jeszcze na ich wiadomość :)
_________________
 
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-09-2018, 12:39   

U mnie był ten sam tekst, tylko, że ja chciałem skorzystać z promocji 24 sierpnia. Napisałem jeszcze jednego maila i dziś dali PSP za 99 groszy :)
 
 
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-09-2018, 12:50   

No ja też wysłałem odpowiedź na tego maila. Zaznaczyłem, że wiem że nie piszą prawdy bo znam osoby które dostawały tą promocję po 24.08 i także uwzględniano im reklamacje, że rok temu w piśmie obiecywali poprawę softu do Horizona - do tej pory żaden z problemów nie zniknął (no chyba, że zastosuje się do ich rozwiązania i przez ok 10 godzin w ciągu dnia kiedy nikogo nie ma w domu dekoder będzie chodził w trybie szybkim a nie eco....), napisałem tez o ostatnim darmowym upgradzie netu w niższych pakietach.. Dodałem, też że bardzo prawdopodobne, że stracili właśnie klienta po zakończeniu umowy. Zobaczę co odpiszą teraz.

Kiedy wysłałeś pierwszą reklamację ?
I po jakim czasie od "reklamacji od reklamacji" :D włączyli Ci PSP za 0,99 zł ?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: