taka sytuacja |
Autor |
Wiadomość |
Kamila88
Klikacz
Dołączyła: 09 Maj 2019 Posty: 10
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:12 taka sytuacja
|
|
|
mam kilka pytań:
1. niedawno zmarł mój Tata i na niego jest umowa z UPC chcieliśmy przepisać to na Mame jednak pani w obsłudze mówi że bedzie to wtedy umowa jak nowy klient - jak to możliwe? adres ten sam, usługi chcemy te same ale tak nie można??
2. wg faktury obecnie mamy usługi:
Max Extra HD - 35 zł
telefon max 30 zł
Canal+ 49 zł
przedstawiona oferta dla Mamy za to wszystko to 160zł z jakims nowym dekoderem (rezygnacja z telefonu) i 60zł za wizyte instalatora a bez Canal+ to 111zł
dużo tu piszecie w różnych tematach o regulaminach dla obecnych wczoraj wieczorem znalazłam oferty dla nowych ale tam tych kolumn sporo wiec rozumiem że mam patrzyc na "Opłata abonamentowa w Promocji"
3. czy jest coś korzystnego żeby Canal+ lub telefon zamienić na internet w cenie do 70zł?
4. albo czy można zostac przy starym dekoderze jako nowy klient? sa jeszcze takie oferty?
w sumie tak by było najprościej Max Extra HD - 35 zł i zmiana danych z Taty na Mame niestety nie z kablówka UPC |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:20
|
|
|
Z aktem zgonu idź do lokalnego punktu obsługi i cesje usług możesz zrobić bez problemu, bez zmiany warunków umowy. Jak się nie uda to możesz spróbować przez 813 813 813 ale mogą robić problemy, będzie też wtedy konieczny skan aktu zgonu itd. więc lepiej w LBOK to załatwić.
A w tym przypadku po prostu pracownik chciał na Ciebie zarobić robiąc transfer do horizon przez co ma większe prowizje
A jeśli umowa jest bezterminowa to z telefonu po prostu wystarczy napisać rezygnacje. |
|
|
|
|
Kamila88
Klikacz
Dołączyła: 09 Maj 2019 Posty: 10
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:27
|
|
|
właśnie w pobliskim punkcie obsługi nic się nie udało załatwić |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:31
|
|
|
Jaką cesję? Jak abonent umiera to jego umowa rozwiązuje się z mocy prawa. Tylko dobra wola UPC, żeby scedowali warunki jakie były wcześniej, jak widać nie zawsze ona jest. Coś pamiętam, że ktoś tu niedawno miał podobną sytuację i chyba dogadał się, ale z DUK. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:33
|
|
|
pytania*upc*pl/ ?q=fact_1006858
niestety nie mogę dodawać linków
W takim razie spróbuj przez czat, lub możesz iść jeszcze raz do lbok i powiedzieć że cesja usług i koniec . żadnej dosprzedaży usług |
|
|
|
|
Kamila88
Klikacz
Dołączyła: 09 Maj 2019 Posty: 10
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:33
|
|
|
jak skontaktować sie z DUK? |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:37
|
|
|
813 813 813 i by Cie ktoś musiał przełączyć do DUK
Jak najbardziej jest możliwe to co mówię, upc.pl i pisz na czacie jak masz skan.... |
|
|
|
|
Kamila88
Klikacz
Dołączyła: 09 Maj 2019 Posty: 10
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:39
|
|
|
dzieki Nieznajomy! znalazłam
Zgon Klienta
Zapewniamy ciągłość korzystania z usług UPC po zgonie Abonenta. W pierwszym kroku uprzejmie prosimy o dostarczenie kopii aktu zgonu:
przez czat - należy pamiętać o dołączeniu skanu dokumentu
odwiedzając najbliższy Salon UPC
listownie
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice
[ Dodano: 09-05-2019, 10:40 ]
a jak wygląda sprawa z tym obecnym dekoderem? są jakieś promocje godne uwagi? |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:41
|
|
|
"Zapewniamy ciągłość korzystania z usług UPC po zgonie Abonenta." - to tylko tyle znaczy, że stara umowa zostaje rozwiązana i zawarta nowa umowa - ewentualnie na warunkach jaki miał zmarły, ale te warunki to już ich dobra wola więc trzeba negocjować. |
Ostatnio zmieniony przez Zuzia 09-05-2019, 11:24, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Kamila88
Klikacz
Dołączyła: 09 Maj 2019 Posty: 10
|
Wysłany: 09-05-2019, 10:46
|
|
|
czyli dobrze rozumiem ze plus taki że nikt nie naliczy dodatkowych pieniedzy za podłaczenie usług jak dla nowego klienta? reszta bez zmian? |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
|
|
|
|
Kamila88
Klikacz
Dołączyła: 09 Maj 2019 Posty: 10
|
Wysłany: 09-05-2019, 11:27
|
|
|
czytam te wypowiedzi ale regulaminy wszedzie maja zapiski o dekoderze horyzon (to ten nowy dekoder) nic o ofertach na ten starszy dekoder |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 09-05-2019, 11:33
|
|
|
Kamila88, współczuję z powodu Taty.
Przejrzyj linki w mojej stopce, zorientujesz się w cenach i pakietach.
Niestety dla nowych klientów są tylko dekodery Horizon, ale kto wie, jak sie dobrze przygotujrsz do rozmowy to może wynegocjujesz MediaModuł czy Mediabox.
...poza tym poczytaj wątek "pogaduchy" |
_________________
|
|
|
|
|
Kamila88
Klikacz
Dołączyła: 09 Maj 2019 Posty: 10
|
Wysłany: 09-05-2019, 11:46
|
|
|
dziekuje Kasia
co to jest MediaModuł? od wczoraj sprawdzam te pliki z regulaminami i już mam oczopląs od szukania regulaminow bez Horizon
jednak wygląda na to że teraz musze przerabiać regulaminy z Horizonem
telewizja jaka mamy + internet (zamiast canal+ i telefonu) wiec zamiast trzech usług dwie to może coś będzie taniej |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 09-05-2019, 12:00
|
|
|
Mediamoduł - karta ci+, można jej używać zamiast dekodera jeśli telewizor obsługuje takie karty. Z tym, że na karcie nie działają żadne usługi na żądanie typu wypożyczalnia filmów, replay tv itd |
|
|
|
|
|