Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ConnectBox, stałe IP, revDNS, elastyczność w UPC...
Autor Wiadomość
VAMET 
light master


Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 128
Skąd: Gdynia, Poland
Wysłany: 26-03-2018, 13:00   ConnectBox, stałe IP, revDNS, elastyczność w UPC...

Witam uprzejmie

15 lat minęło i niestety kiedyś UPC było bardziej elastyczne względem klienta. Dzisiaj tylko procedury i brak możliwości dogadania się w paru drobnych kwestiach.

Mam promocyjną umowę do listopada, 250/20Mbps i maksymalny pakiet TV z nagrywarką. Modem Cisco i swój własny router. Obecnie zależy mi na paśmie 5GHz po WiFi, bo naszła taka potrzeba dla moich domowników. Zadzwoniłem z prośbą o wymianę na ConnectBox, to nie mogą, bo muszę podpisać nową umowę na kolejne 24 miesiące, wtedy mają podstawę do zmiany modemu na router. Mimo, że tak naprawdę, to router powinien do mnie przyjechać w dniu podpisania obecnej promocji, która dobiega końca. Oczywiście mogę sobie wymienić dopłacając 50,00 zł. Nie ma to jak wkurzać klienta, który jest 15 lat. Drugi "specjalista" z UPC radzi, żeby zgłosić, że źle działa modem i usługa. Niestety nie mam zamiaru kłamać, bo dobrze działa zarówno modem, jak i usługa. Chore procedury. A oferują usługi z WiFi i WiFi Free, ale mam modem i tak naprawdę, nie oferują tego, co zamówione, bo urządzenie nie ma tych technologii ;)

Stały IP i revDNS też zmuszają, żeby mieć firmę, jakby to był problem poniesionych dodatkowych kosztów, a to kwestia 5 minut konfiguracji, ale nie bo procedury. Za darmo przecież nie chcę tej usługi.

Moja propozycja była taka, że rezygnuję z TV już teraz, bo i tak chcę zrezygnować w listopadzie, ale robią ukłon w moją stronę. Ja dodatkowo zmieniam z 250/20Mbps na 500/25Mbps i moja oferta, że płacę dalej 99,00 zł (tyle teraz też płacę za 250/20Mbps i TV). Chciałem, żeby nie byli stratni i podpisać nową umowę na 24 miesiące tylko na 500/25Mbps, ale odpuszczają TV. Nie chcą się zgodzić, mimo iż w listopadzie, jak wypowiem umowę, to ten 500/25Mbps sprzedadzą mi za 89,00 zł, a ja im chciałem dać 99,00 zł na kolejne 24 miesiące. Także na tym zyskują 10,00 zł miesięcznie, a ja nie muszę się męczyć z czekaniem do listopada, żeby wypowiedzieć TV.

Teraz jestem tak podk..., że w listopadzie im wypowiem wszystko, bo już w tym terenie nie maja monopolu. Także dla głupiego ConnectBox, za który chcą 50,00 zł, wolą stracić całkowicie klienta. Jestem zawiedziony...

Macie jakiś pomysł?

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem
_________________
 
 
pawelb 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2018, 13:50   

a stały adres IP to nie jest w usłudze dla biznesu UPC?
 
 
VAMET 
light master


Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 128
Skąd: Gdynia, Poland
Wysłany: 26-03-2018, 14:38   

Witam uprzejmie

Tak, jak napisałem, że dla indywidualnych nawet nie rozważają wprowadzić takiej usługi.

Z poważaniem
_________________
 
 
ogromny 
classic master

Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 224
Wysłany: 26-03-2018, 15:29   

Szczerze? Zostaw to co masz i kup sobie router dual band, z compalem to tak różowo nie jest.
_________________
 
 
brtk 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 297
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2018, 17:46   

Nie rób tego błędu i nie oddawaj Cisco, kup sobie jakiś porządny router i podłącz do Cisco.
_________________
 
 
VAMET 
light master


Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 128
Skąd: Gdynia, Poland
Wysłany: 26-03-2018, 17:53   

Witam uprzejmie

A ktoś ma Cisco EPC3212 z 500/25Mbps?

Z poważaniem
_________________
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2675
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 26-03-2018, 18:08   

VAMET napisał/a:
A ktoś ma Cisco EPC3212 z 500/25Mbps?

Niestety, ale modem EPC3212 nie obsługuje takiej prędkości. Max. prędkość obsługiwana przez ów modem to 440 mbps. Możesz zostać przy 250 bo Twój modem jeszcze to udźwignie, ale przy wyższych czeka Cię wymiana modemu na jedyny słuszny ConnectBox który swoje problemy ma.
_________________
Ostatnio zmieniony przez MrPepka 26-03-2018, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
VAMET 
light master


Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 128
Skąd: Gdynia, Poland
Wysłany: 26-03-2018, 18:18   

Witam uprzejmie

No właśnie, a ja celuję w 500/25Mbps... Zawsze może być ConnectBox jako most i potem router, ale to znowu dodatkowy koszt dla mnie. Muszę mieć router 5GHz, a obecnie mam stary poczciwy TL-WR1043ND na Gargoyle tylko z 2.4GHz. Co jest nie tak z tym ConnectBoxem? Jakie 3 główne problemy?

Z poważaniem
_________________
 
 
Sebaa91 
Klikacz

Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 11
Wysłany: 26-03-2018, 18:27   

VAMET napisał/a:
Witam uprzejmie

No właśnie, a ja celuję w 500/25Mbps... Zawsze może być ConnectBox jako most i potem router, ale to znowu dodatkowy koszt dla mnie. Muszę mieć router 5GHz, a obecnie mam stary poczciwy TL-WR1043ND na Gargoyle tylko z 2.4GHz. Co jest nie tak z tym ConnectBoxem? Jakie 3 główne problemy?

Z poważaniem

1. Skaczące pingi
2. Podatność na DDOS
3. Resety
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5343
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 28-03-2018, 03:28   

VAMET napisał/a:
Jakie 3 główne problemy?

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/td-p/843
_________________
 
 
VAMET 
light master


Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 128
Skąd: Gdynia, Poland
Wysłany: 28-03-2018, 10:36   

Witam uprzejmie

Trzy krótkie pytania:

1. Czy bez względu na tryb: modem lub router, opisane problemy występują?
2. Co UPC robi w przypadku, jak mój modem Cisco EPC3212 wyzionie ducha? Wymienią mi na ten sam model, jak poproszę znowu modem a nie router? Czy już każdemu wciskają ConnectBox?
3. Jak długo trzeba czekać na technika z nowym sprzętem od dnia zgłoszenia problemu ze sprzętem?

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Z poważaniem
_________________
 
 
ogromny 
classic master

Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 224
Wysłany: 28-03-2018, 11:36   

Ad1 tak
Ad2 na 99% compal
Ad3 bardzo rzadko tego samego dnia najczęściej na drugi dzień
_________________
 
 
brtk 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 297
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-03-2018, 19:33   

Jeżeli nie ściągasz co chwile dużych plików, a nawet jeżeli ściągasz, anie zrobi Ci problemu 2x dłuższe czekanie na ściągnięcie, albo nie potrzebujesz na zawał 5Mb/s uploadu więcej (co jest śmieszne przy tej prędkości neta..) to radzę Ci zostać przy tym co jesteś i nie martwić się, że za chwile coś ci się stanie z routerem, np wyłączy się. Warto poczekać, aż UPC wprowadzi nowy sprzet.

Sprzet na 100% wymienią Ci na Compala, bo inny modem/router prędkości 500Mb/s nie obsługuje, mogą Ci też wciskać kit, że muszą wymienić sprzęt, przy przedłużeniu umowy tej co masz, z pozostawioną prędkością 250Mb/s, na to się nie zgadzaj też.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: