Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Outsourcing it
Autor Wiadomość
apogeum 
easy master

Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 22
Wysłany: 18-08-2018, 11:20   Outsourcing it

Chodzi o firmę działającą w oparciu o call center i w sumie kilkadziesiąt stanowisk komputerowych, w któych cżesto coś się dzieje. Zastanawiam się jaki model wsparcia technicznego będzie lepszy: outsourcing czy zatrudnienie na etacie?

Pytam, bo z tego co analizowałem są dwa modele. Może są tutaj osoby, które mają porównanie i które mogłyby podpowiedzieć, który model lepiej sprawdza się w konkretnej sytuacji. Tutaj przykład takiej usługi - zobacz link.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: