Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Okrutnie zajęty BOK UPC
Autor Wiadomość
Lord Rayden 
light master


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 93
Wysłany: 13-04-2012, 08:55   Okrutnie zajęty BOK UPC

Witam !

Taka ciekawostka - usilowałem wczoraj i dzisiaj połączyć się z BOk UPC i pogadać z konsultantem lub Działem Technicznym. Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo.

Przedtem tego nie było, zwykle można było uzyskać kontakt z UPC w miarę rozsądnym czasie. Czyżby blokowali infolinię i BOK,żeby ludzie nie dzwonili czy są jakieś okrutne awarie... ?
_________________
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 13-04-2012, 09:06   

W dniu wczorajszym czekałem ponad 10 minut na rozmowę. Cały czas była informacja że wszyscy konsultanci są zajęci. Dobrze że chociaż trafiłem na osobę rozsądną. Po zakończonej rozmowie ledwo odłożyłem słuchawkę a już zadzwonił telefon z UPC o przeprowadzenie ankiety satysfakcji przez telefon. Jak to więc działa. Ciekawostką jest że w jednym z pytań dałem "5" i tu głos z automatu się zmartwił.
_________________
  jedrek
 
TePeO 
ultra master


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 13-04-2012, 11:14   

Dzwoniąc na infolinię OBOK w chwili gdy jest większa ilość zgłoszen, zostanie odegrany komunikat o przewidywanym czasie oczekiwania. Czas podawany w zapowiedziach dynamicznie się zmienia w zależności od wielu czynników.

Aczkolwiek taka sytuacja jak opisałeś, że zaraz po połaczeniu masz komunikat o takiej treści...
Cytat:
Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo.


nie mogła mieć miejsca.
 
 
Lord Rayden 
light master


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 93
Wysłany: 13-04-2012, 12:17   

TePeO napisał/a:
Dzwoniąc na infolinię OBOK w chwili gdy jest większa ilość zgłoszen, zostanie odegrany komunikat o przewidywanym czasie oczekiwania. Czas podawany w zapowiedziach dynamicznie się zmienia w zależności od wielu czynników.

Aczkolwiek taka sytuacja jak opisałeś, że zaraz po połaczeniu masz komunikat o takiej treści...
Cytat:
Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo.


nie mogła mieć miejsca.


Nie pamiętam dokładnie czy to było zaraz czy chwilę potem ale komunikat o spróbowaniu jutro słyszałem na pewno. I zdziwił mnie mocno bo zwykle udawało mi się nawiązać kontakt z BOKiem UPC.

Z ostatniej chwili - automat poprosił mnie o kontakt jutro między 14 a 18. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń.

[ Dodano: 13-04-2012, 15:22 ]
Udało mi się sprytnie nawiązać kontakt z konsultantką UPC poprzez wybranie opcji "zamówienie usług" ;) . Ponieważ temat miałem pokrewny, nie było problemów z uzyskaniem informacji. Konsultantka przy okazji powiedziała,że faktycznie BOK jest telefonicznie oblegany ale nie mówiła dlaczego.

Niestety tam gdzie może nastąpić wydanie kasy przez klienta, tam kontakt jest szybszy.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 14-04-2012, 18:10   

Lord Rayden napisał/a:
Udało mi się sprytnie nawiązać kontakt z konsultantką UPC poprzez wybranie opcji "zamówienie usług"

Oj nie ładnie kolega postąpił :twisted: :mrgreen: ,ale ważne że skutecznie :mrgreen: :mrgreen: .
Lord Rayden napisał/a:
Niestety tam gdzie może nastąpić wydanie kasy przez klienta, tam kontakt jest szybszy.

Ale to nie tylko w UPC tak jest.....-smutne ale prawdziwe.
_________________
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 14-04-2012, 19:03   

A ja to powiem tylko tyle: infolinia upc jest lepsza niż infolinia bylego aster:P Ja będąc Abonentem, którego upc dostało w spadku po asterze jestem nadal na ich obsluge skazany.
_________________
 
 
kubas33 
light master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 135
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 14-04-2012, 20:36   

TePeO napisał/a:
Dzwoniąc na infolinię OBOK w chwili gdy jest większa ilość zgłoszen, zostanie odegrany komunikat o przewidywanym czasie oczekiwania. Czas podawany w zapowiedziach dynamicznie się zmienia w zależności od wielu czynników.

Aczkolwiek taka sytuacja jak opisałeś, że zaraz po połaczeniu masz komunikat o takiej treści...
Cytat:
Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo.


nie mogła mieć miejsca.


dla chcących się przekonać że infolinia działa bardzo sprawnie wystarczy użyć odpowiednio numeru klawiatury w czasie przekierowania a uzyskacie natychmiast połączenie z konsultantem tzw dla angielskojęzycznego klienta i co ciekawe zawsze są zdziwieni że klient mówi pa polski :) w ich natywnym języku.
 
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-04-2012, 22:55   

2 dni temu dzwoniłem do UPC, też miałem ten komunikat ale sie nie poddałem i po około 2 minutach odebrano mój telefon, niektórzy za szybko sie poddają myślę nigdy nie czekałem na połączenie dłużej niż 5 minut wiec smieszą mnie niektóre wpisy że ktoś tak od iluś dni nie może sie dodzwonić.... :twisted:

Dziwicie sie czemu teraz BOK jest tak oblegany ? Nie trzeba mieć IQ 200 aby domyślić się czemu, po połączeniu pewnie klienci Astera dzwonią i np pytają czemu coś u nich nie działa a w UPC jest, ludzie myślenie nie boli naprawdę :)
 
 
Lord Rayden 
light master


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 93
Wysłany: 14-04-2012, 23:15   

Jak musisz to się śmiej.... Ja wolałem jak było po staremu. A o połączeniu z Asterem nic nie wiem i nie obchodzi mnie to zupełnie. A jak widać poradziłem sobie całkiem nieźle.
_________________
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2012, 22:01   

Jako ciekawostkę napiszę wam jak to jest w BOK Orange...
W przypadku próby połączenia z konsultantem ZAWSZE jest odgrywany komunikat, że wszystkie linie są bardzo zajęte, że trzeba długo czekać bla bla bla i jeśli wciśniemy 1 to konsultant oddzwoni a gdy wciśniemy 2 to będziemy czekać.
W przypadku wciśnięcia 2 to czekanie wynosi od 5 do 10 sekund. :)
Ot taki pierwszy sposób na spławienie klienta.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: