Okrutnie zajęty BOK UPC |
Autor |
Wiadomość |
Lord Rayden
light master
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 93
|
Wysłany: 13-04-2012, 08:55 Okrutnie zajęty BOK UPC
|
|
|
Witam !
Taka ciekawostka - usilowałem wczoraj i dzisiaj połączyć się z BOk UPC i pogadać z konsultantem lub Działem Technicznym. Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo.
Przedtem tego nie było, zwykle można było uzyskać kontakt z UPC w miarę rozsądnym czasie. Czyżby blokowali infolinię i BOK,żeby ludzie nie dzwonili czy są jakieś okrutne awarie... ? |
_________________
|
|
|
|
|
jedrek
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 786 Skąd: Ursynów
|
Wysłany: 13-04-2012, 09:06
|
|
|
W dniu wczorajszym czekałem ponad 10 minut na rozmowę. Cały czas była informacja że wszyscy konsultanci są zajęci. Dobrze że chociaż trafiłem na osobę rozsądną. Po zakończonej rozmowie ledwo odłożyłem słuchawkę a już zadzwonił telefon z UPC o przeprowadzenie ankiety satysfakcji przez telefon. Jak to więc działa. Ciekawostką jest że w jednym z pytań dałem "5" i tu głos z automatu się zmartwił. |
_________________
|
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 13-04-2012, 11:14
|
|
|
Dzwoniąc na infolinię OBOK w chwili gdy jest większa ilość zgłoszen, zostanie odegrany komunikat o przewidywanym czasie oczekiwania. Czas podawany w zapowiedziach dynamicznie się zmienia w zależności od wielu czynników.
Aczkolwiek taka sytuacja jak opisałeś, że zaraz po połaczeniu masz komunikat o takiej treści...
Cytat: | Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo. |
nie mogła mieć miejsca. |
|
|
|
|
Lord Rayden
light master
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 93
|
Wysłany: 13-04-2012, 12:17
|
|
|
TePeO napisał/a: | Dzwoniąc na infolinię OBOK w chwili gdy jest większa ilość zgłoszen, zostanie odegrany komunikat o przewidywanym czasie oczekiwania. Czas podawany w zapowiedziach dynamicznie się zmienia w zależności od wielu czynników.
Aczkolwiek taka sytuacja jak opisałeś, że zaraz po połaczeniu masz komunikat o takiej treści...
Cytat: | Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo. |
nie mogła mieć miejsca. |
Nie pamiętam dokładnie czy to było zaraz czy chwilę potem ale komunikat o spróbowaniu jutro słyszałem na pewno. I zdziwił mnie mocno bo zwykle udawało mi się nawiązać kontakt z BOKiem UPC.
Z ostatniej chwili - automat poprosił mnie o kontakt jutro między 14 a 18. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń.
[ Dodano: 13-04-2012, 15:22 ]
Udało mi się sprytnie nawiązać kontakt z konsultantką UPC poprzez wybranie opcji "zamówienie usług" . Ponieważ temat miałem pokrewny, nie było problemów z uzyskaniem informacji. Konsultantka przy okazji powiedziała,że faktycznie BOK jest telefonicznie oblegany ale nie mówiła dlaczego.
Niestety tam gdzie może nastąpić wydanie kasy przez klienta, tam kontakt jest szybszy. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 14-04-2012, 18:10
|
|
|
Lord Rayden napisał/a: | Udało mi się sprytnie nawiązać kontakt z konsultantką UPC poprzez wybranie opcji "zamówienie usług" |
Oj nie ładnie kolega postąpił ,ale ważne że skutecznie .
Lord Rayden napisał/a: | Niestety tam gdzie może nastąpić wydanie kasy przez klienta, tam kontakt jest szybszy. |
Ale to nie tylko w UPC tak jest.....-smutne ale prawdziwe. |
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 14-04-2012, 19:03
|
|
|
A ja to powiem tylko tyle: infolinia upc jest lepsza niż infolinia bylego aster:P Ja będąc Abonentem, którego upc dostało w spadku po asterze jestem nadal na ich obsluge skazany. |
_________________
|
|
|
|
|
kubas33
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 135 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 14-04-2012, 20:36
|
|
|
TePeO napisał/a: | Dzwoniąc na infolinię OBOK w chwili gdy jest większa ilość zgłoszen, zostanie odegrany komunikat o przewidywanym czasie oczekiwania. Czas podawany w zapowiedziach dynamicznie się zmienia w zależności od wielu czynników.
Aczkolwiek taka sytuacja jak opisałeś, że zaraz po połaczeniu masz komunikat o takiej treści...
Cytat: | Niestety automat informuje za każdym razem,że jest takie obłożenie konsultantów, że nie ma mowy o kontakcie. Proszę zadzwonić jutro... A jutro czyli dziś jest to samo. |
nie mogła mieć miejsca. |
dla chcących się przekonać że infolinia działa bardzo sprawnie wystarczy użyć odpowiednio numeru klawiatury w czasie przekierowania a uzyskacie natychmiast połączenie z konsultantem tzw dla angielskojęzycznego klienta i co ciekawe zawsze są zdziwieni że klient mówi pa polski w ich natywnym języku. |
|
|
|
|
ANIOŁ
chello master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 2412 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-04-2012, 22:55
|
|
|
2 dni temu dzwoniłem do UPC, też miałem ten komunikat ale sie nie poddałem i po około 2 minutach odebrano mój telefon, niektórzy za szybko sie poddają myślę nigdy nie czekałem na połączenie dłużej niż 5 minut wiec smieszą mnie niektóre wpisy że ktoś tak od iluś dni nie może sie dodzwonić....
Dziwicie sie czemu teraz BOK jest tak oblegany ? Nie trzeba mieć IQ 200 aby domyślić się czemu, po połączeniu pewnie klienci Astera dzwonią i np pytają czemu coś u nich nie działa a w UPC jest, ludzie myślenie nie boli naprawdę |
|
|
|
|
Lord Rayden
light master
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 93
|
Wysłany: 14-04-2012, 23:15
|
|
|
Jak musisz to się śmiej.... Ja wolałem jak było po staremu. A o połączeniu z Asterem nic nie wiem i nie obchodzi mnie to zupełnie. A jak widać poradziłem sobie całkiem nieźle. |
_________________
|
|
|
|
|
RadkoR [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2012, 22:01
|
|
|
Jako ciekawostkę napiszę wam jak to jest w BOK Orange...
W przypadku próby połączenia z konsultantem ZAWSZE jest odgrywany komunikat, że wszystkie linie są bardzo zajęte, że trzeba długo czekać bla bla bla i jeśli wciśniemy 1 to konsultant oddzwoni a gdy wciśniemy 2 to będziemy czekać.
W przypadku wciśnięcia 2 to czekanie wynosi od 5 do 10 sekund.
Ot taki pierwszy sposób na spławienie klienta. |
|
|
|
|
|