instalacja internetu - przejście z UPC do Aster |
Autor |
Wiadomość |
daarth
Klikacz
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 2
|
Wysłany: 23-04-2012, 11:51 instalacja internetu - przejście z UPC do Aster
|
|
|
mam internet Aster od ponad 5 lat, ostatnio (po przejęciu przez UPC) strasznie zwalniał wieczorami, rosły pingi, timeout, itp. No to postanowiłem przejść do UPC - zamówiłem techników, byli dzisiaj, zamontowali wszystko... i Pan powiedział, że nie będę miał internetu przez 2-5 dni bo nie mają jakiegoś hasła!?
Zrezygnowałem z instalacji UPC, podłączyli wszystko jak było i sobie poszli. O co chodzi? Wydawało mi się, że podczas instalacji technik aktywuje internet od ręki?
Miał ktoś taki przypadek? Bo nie wiem co robić dalej - zamówię ich jeszcze raz i znowu będzie to samo? Technik mówił, że raczej się nie zdarzają takie przypadki jak ja miałem. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2012, 12:13
|
|
|
Zareagowałeś prawidłowo. Po skończonej pracy technik daje do podpisania protokół, na którym poświadczasz, ze usługa działa prawidłowo. Wymówki, że coś jeszcze potrzebuje kilku dni na aktywację są tylko wykrętami. Jeżeli nie działa, to znaczy, że się nie uporał z instalacją i nie należy mu nic podpisywać. Powinien przywrócić wszystko do stanu poprzedniego i wrócić tam skąd przyszedł. Zamów usługę jeszcze raz, może za drugim podejściem lepiej im pójdzie. |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2012, 13:35
|
|
|
Dokładnie, zachowałeś się prawidłowo. Większość spraw są w stanie załatwić przez telefon jak zapomną hasła.
Ja teraz walczę z firma po zmianie pakietów i sprzętu w domu. Jeśli w ciągu 48h nie będzie po mojemu będę bardzo niezadowolonym klientem. Co telefon na infolinię to dostałem inne czasy aktywacji od 12h do 5dni. Kiedyś robili takie rzeczy szybciej. |
|
|
|
|
Q
classic master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 288 Skąd: CK
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-04-2012, 16:34
|
|
|
Trzeba tylko pamiętać że była denominacja więc tamto 50 000 zł to obecne 5zł (no może wtedy było warte tyle co dzisiejsze 100zł ze względu na inflację ale suma nie była aż taka kosmiczna jak mogło by się wydawać na pierwszy rzut oka). |
|
|
|
|
daarth
Klikacz
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 2
|
Wysłany: 24-04-2012, 20:47
|
|
|
wydaje mi się, że to nie była wina technika - mówił, że hasło zwykle jest na umowie. Jak nie ma to dzwonią do działu technicznego i tam dostaje się hasło. Dzwonił przy mnie dwa razy i tak go zlewali w tym dziale (słyszałem trochę bo rozmawiał przez tel. zaraz obok mnie), że aż szkoda mi się go zrobiło.
Na wyjściu poprosił, żebym dzwonił do BOKu, podał swoje dane, imię i nazwisko tego co go tak zlewał i dowiedział się kiedy będzie hasło...
Masakra jakaś, wydawało mi się, że mamy 2012 rok. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2012, 21:25
|
|
|
Winne jest UPC, a klient nie ma obowiązku wnikać, na którym etapie coś szwankuje i dlaczego. |
|
|
|
|
kubas33
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 135 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 24-04-2012, 21:55
|
|
|
Susane napisał/a: | Winne jest UPC, a klient nie ma obowiązku wnikać, na którym etapie coś szwankuje i dlaczego. |
organizacja bez nadzoru, brak odpowiedzialności za wykonanie, brak standardów jakościowych
złodziejstwo!
tfu!!!!!!!! |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 25-04-2012, 11:21
|
|
|
daarth napisał/a: | Dzwonił przy mnie dwa razy i tak go zlewali w tym dziale (słyszałem trochę bo rozmawiał przez tel. zaraz obok mnie), że aż szkoda mi się go zrobiło. |
UPC nie ma swoich własnych monterów, wszyscy oni to firmy zewnętrzne czyli wyrobnicy, tak się traktuje podwykonawców, bo nie dość że traktują ich jak widać jak psy to jeszcze oni napędzają UPC klientów montując usługi za psie pieniądze-pomyślcie jak czuł się ten monter w obecności klienta który za jego plecami czeka na włączenie usługi napalony jak wiewiórka na orzechy a tu.....zonk może też być tak że firmy zewnętrzne tak często się zmieniają że UPC nie nadąża z wymianą haseł
daarth napisał/a: | Masakra jakaś, wydawało mi się, że mamy 2012 rok. |
No bo mamy ale jak widać w niektórych sprawach to jeszcze u nas gorzej niż w średniowieczu. |
_________________
|
|
|
|
|
|