czas oczekiwania na aktywacje |
Autor |
Wiadomość |
czopkapelna
Klikacz
Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 6
|
Wysłany: 16-11-2011, 14:17 czas oczekiwania na aktywacje
|
|
|
Witam!
Podpisałem z UPC umowę o zwiększenie szybkości internetu z 5mb na 50mb oraz dodanie pakietu Max HD (raczej nieistotne), przyszedł Pan technik, zamontował dekoder,TV aktywowali "od ręki".
Co do internetu, Pan technik kazał czekać aż na modemie zaświeci się kontrolka wi-fi, to miało by oznaczać, że wszystko jest już aktywowane.
Jak na razie nie mogę łączyć się przez wi-fi, tylko kabel i internet nadal mam 5mb.
Chciałbym się zapytać ile mniej więcej będę musiał czekać na aktywowanie tych 50mb?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2011, 14:36
|
|
|
Usługa internetowa powinna być aktywowana w całości podczas wizyty technika. Podpisując protokół zaświadczasz, że wszystko działa jak należy. Zadzwoń na infolinię, poproś z dziełem technicznym i zażądaj aktywowania usług. Przy odrobinie dobrej woli mogą to zrobić nawet w ciągu kilku minut. |
|
|
|
|
czopkapelna
Klikacz
Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 6
|
Wysłany: 16-11-2011, 14:39
|
|
|
Prędkość internetu podobno musi być aktywowana przez upc i trzeba czekac...
Znalazłem podobny problem tutaj:
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=6402
Kolega szybko uzyskał pomoc, mam nadzieję, że ze mną będzie tak samo |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2011, 14:46
|
|
|
Powtarzam Ci, że obowiązkiem technika jest uruchomienie usługi zgodnie z zamówieniem, a podpisując się pod protokołem zaświadczasz tym samym, że technik należycie się wywiązał ze swojego zadania. Trzeba było mu nie podpisywać tego protokołu, wtedy zadzwoniłby do kolegów w centrali, którzy aktywowaliby usługę od razu. Teraz Ty musisz dzwonić i się prosić.
PS. Zanim zadzwonisz zrestartuj modem (wyłącz zasilanie na ok. 1 min.) i sprawdź, czy to pomogło. |
|
|
|
|
czopkapelna
Klikacz
Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 6
|
Wysłany: 16-11-2011, 14:49
|
|
|
Zrestartowanie nie pomoze na pewno skoro na upc w panelu klienta mam napisane, ze mam Internet Student 5 Mb/s zamiast 50... ale dzięki, zadzwonie wieczorem i zobaczymy jak to bedzie. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2011, 14:51
|
|
|
Restart modemu jest zawsze wymagany przy zmianie prędkości łącza. Modem musi pobrać nową konfigurację i ponownie się zalogować. Konsultant może to zrobić zdalnie po wcześniejszej aktywacji konkretnej usługi. |
|
|
|
|
czopkapelna
Klikacz
Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 6
|
Wysłany: 16-11-2011, 16:03
|
|
|
Napisałem maila, odpowiedzi się nie doczekałem za to prędkość zmieniona i wi-fi działa.
Tylko teraz tak, na stronie upc w Panelu Klienta nadal mam 5mb/s i prędkość sciągania to 3mb/s... Nie mało jak na internet 50mb?
Speedtest:
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2011, 17:57
|
|
|
Standardowa odpowiedź na maila trwa ok. 1-3 tygodni. Nie czekaj, aż się samo naprawi tylko dzwoń do nich. Tak będzie najszybciej, choć nie najtaniej. |
|
|
|
|
czopkapelna
Klikacz
Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 6
|
Wysłany: 16-11-2011, 18:56
|
|
|
Zadzwoniłem, Pan konsultant powiedział, że plik konfiguracyjny jest dobry ale, że widzi jakieś jedno złe ustawienie (już nie pamiętam co powiedział) i dał zgłoszenie technikowi... ma być w piątek ;/
Także czekamy |
|
|
|
|
|