Jak bardzo zależy UPC na podłączeniu usług. |
Autor |
Wiadomość |
doubleube
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-09-2011, 09:21 Jak bardzo zależy UPC na podłączeniu usług.
|
|
|
Moja historyjka,
W kwietniu zgodziłem się na zmianę usług z analog/5Mb na select HD i FP10Mb.
Usług nie podłączono gdyż stwierdzono uszkodzenie kabla do mieszkania (instalacja - wieżowiec, po elewacji).
Tłumienie wynosiło ponad -12dB.
Przymierzali się do inwestycji ciągniecia nowego kabla wewnątrz klatki.
Po miesiącu stwierdzili, ze kabel jest super, a uszkodzenie leży po stronie słabego sygnału do budynku.
Podnieśli tę wartość i u mnie zrobiło sie na"plusie" czyli ok +4dB.
Super, ucieszyłem się, usługi podłączono i wszyscy szczęśliwi (dzieci najbardziej - Disney Channel).
Po kilku tygodniach nie zawsze działała TV interaktywna, czasem pixele, a internet czesto niestabilny.
Sprawdzam poziom na modemie, a tu ponownie -12dB.
Co jest grane !!!???
Wołam technika i twierdzi ponownie, że kabel ma za duże tłumienie.
Czyli, na potrzeby podłączenia mnie podnieśli sygnał na budynku i ponownie wrócili do wartości początkowych.
Zostałem oszukany i zrobiono ze mnie debila i wariata który łyknie wszystko.
Co w takiej sytuacji?
Teraz ponownie jest pomysł ciągnięcia przewodu.
Z żadną inną firmą nie miałem takich przebojów.
Gdzie to takie praktyki należy zgłosić, poradzicie? |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-09-2011, 13:52
|
|
|
Zależy co chcesz osiągnąć
1 nadal używać kablówki i zmusić ich do jak najszybszej naprawy
2 dać sobie z tym spokój i uwolnić się od umowy (założyć satelitę albo iść do konkurencji)
w 1 przypadku postępowanie jest następujące
- zgłoszenie że nie działa (już to zrobiłeś)
- na koniec miesiąca piszesz reklamację z żądaniem zwrotu zapłaconego abonamentu i wypłaty kary umownej (jeśli nie działało coś poza kablówką to również odszkodowania), w reklamacji musisz podać konkretną kwotę i numer konta do przelewu
Gdy tylko zorientują się, że muszą do umowy z tobą sporo dopłacać szybko naprawią co nie działa.
w 2 przypadku
- również zgłoszenie ale tym razem słuchasz uważniej czy podają konkretną datę usunięcia usterki, jeśli jej nie podają znaczy, że mają na jej usunięcie max 5dni (ewentualnie możesz zadzwonić jeszcze raz z pytaniem kiedy konkretnie naprawią) po tych 5 dniach, lub przekroczeniu zadeklarowanej daty możesz traktować umowę jako zerwaną z ich strony.
Musisz ich tylko poinformować na piśmie że nie dotrzymali warunków umowy i w związku z tym mogą spadać na drzewo, oczywiście możesz złożyć przy okazji reklamację niech oddadzą zapłacony abonament.
O ile się nie buntują (a nie powinni) to dalej nie potrzeba tego nigdzie zgłaszać - no chyba, że nie chcieli by oddać pieniędzy albo coś takiego, wtedy należy zgłosić się do rzecznika konsumentów. |
Ostatnio zmieniony przez Marek 23-09-2011, 13:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Neo10
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 707 Skąd: wawa
|
Wysłany: 23-09-2011, 13:55 Re: Jak bardzo zależy UPC na podłączeniu usług.
|
|
|
Pewnie podłączyli w bloku więcej osób i dlatego znów wszystko padło.
Zgłaszaj to najlepiej jak najczęściej i pisz odrazu na ich mail oficjalne zażalenie i w związku z nieotrzymywaniem tego za co płacisz żądaj częściowego zwrotu abonamentu... ja swojego czasu co miesiąc płaciłem dzięki temu połowę kosztów aż w końcu naprawili.
edit-- a widzę ktoś mnie uprzedził z podpowiedziami |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2011, 14:18
|
|
|
Można ich zmusić do poprawy jakości sygnału przez UKE. Najpierw reklamuj kilka razy, jeśli będą dawać groszowe rekompensaty, a problem nadal będzie istniał, to UKE ich zmusi do usunięcia przyczyny kłopotów z sygnałem. |
|
|
|
|
doubleube
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-09-2011, 14:54
|
|
|
A nie jest tak, ze moga powiedziec
prosze o to zwrot za nie dzialanie uslug i papa
nie bedziemy inwestowac i zerwa umowe.
Dodam, ze nie mam zadnej alternatywy
talerz odpada - spoldzielnia raczej nie zezwoli z reszta i tak brak neta
jedyna mozliwosc to livebox z tpsa, ale to to ja dziekuje |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-09-2011, 16:35
|
|
|
Cytat: | A nie jest tak, ze moga powiedziec
prosze o to zwrot za nie dzialanie uslug i papa
nie bedziemy inwestowac i zerwa umowe. | Tak jest ale poza zwrotem abonamentu muszą wypłacić też karę za niewywiązanie się z umowy.
Przykładowo jeśli zapłaciłeś 100zł abonamentu będą musieli oddać 200zł. |
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 23-09-2011, 20:16
|
|
|
doubleube,
Prześlij do mnie Twoje ID na priv-a zobacze co uda sie ustalić. |
|
|
|
|
|