Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań o procedury podłączania internetu w TPSA
Autor Wiadomość
andrew9 
light master

Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 61
Wysłany: 23-05-2011, 10:49   Kilka pytań o procedury podłączania internetu w TPSA

Witam,

Zamówiłem w TP internet 20Mb. Wszystko ok, monterzy mieli przyjść, ale.. nie przyszli. Potem po jakiś dziwnych rozłączanych telefonach okazało się, że prawdopodobnie 20Mb mieć nie możemy (mimo, że wcześniej było sprawdzane, a u nas jeszcze nikogo nie było). No niech będzie, tylko że:

- pierwszy telefon (rozłączony) ktoś stwierdził, że 20 nie może być, 10 nie może być, ewentualnie 6
- drugi telefon - 20 co prawda być nie może, ale 10 spokojnie

- trzeci telefon (mój do biura obsługi) - tak naprawdę nic nie wiadomo, ale zamówienie zostało anulowane...


Z jednym się zgadzam - faktycznie niewiele wiadomo ;) Ale ponieważ najwyraźniej mi bardziej zależy na tym, żeby założyć mi internet niż tepsie, to zastanawiam się, co najlepiej zrobić. Czekać, aż ktoś się skontaktuje (jak obiecali - minął już tydzień i nic), iść do biura, żeby jeszcze raz spróbować wyjaśnić, czy (jak podpowiadał jeden z techników) podpisać jeszcze raz umowę na 10Mb (bo a nuż się uda ;) ).

Jakieś doświadczenia z załatwianiem czegoś w tej firmie..?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-05-2011, 13:06   

andrew9 napisał/a:
Wszystko ok, monterzy mieli przyjść, ale.. nie przyszli.
norma
andrew9 napisał/a:
Potem po jakiś dziwnych rozłączanych telefonach okazało się, że prawdopodobnie 20Mb mieć nie możemy (mimo, że wcześniej było sprawdzane, a u nas jeszcze nikogo nie było).
to u nich standard
andrew9 napisał/a:
zastanawiam się, co najlepiej zrobić.
iść do innego operatora, obecnie niemal z każdym innym operatorem załatwisz sprawę od ręki tak że od jutra mógł byś mieć już internet, poza tym będziesz płacił znacznie mniej niż w tepsie.
  marekd@jabberpl.org
 
FIL 
plus master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 420
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 23-05-2011, 13:16   

Marek napisał/a:
iść do innego operatora, obecnie niemal z każdym innym operatorem załatwisz sprawę od ręki tak że od jutra mógł byś mieć już internet, poza tym będziesz płacił znacznie mniej niż w tepsie.

Pod warunkiem, że nie będzie to operator na łączach TPSA. Andrew9 ma już przygotowane łącze na dslam więc wystarczy przepięcie np. na 6144 i powinno ruszyć. Ceny u innych są prawie takie same(różnica 10-15 zł to góra). Andrew9 dzwoń do TP i wyjaśnij sprawę.
 
 
andrew9 
light master

Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 61
Wysłany: 23-05-2011, 15:48   

Niestety w mojej okolicy (niby 2-3 km od centrum miasta, ale w uliczce domków jednorodzinnych więc kablówki odpadają) nie ma absolutnie nic. Jedyną alternatywą jest Dialog, który świadczy usługi na łączach tepsty, więc jest drożej (i to znacznie) i wolniej (maksymalnie 6mb). Niestety, przerabiałem to już wielokrotnie.

Gdyby nie brak alternatyw to już dawno bym machnął ręką na tepsę, bo jeszcze cyrk był przy przenoszeniu. Jak rok czy dwa lata temu przechodziłem z tepsy do Dialogu to wszystko odbywało się płynnie, wszystko za mnie załatwiali, a internet chodził non stop. Jak się teraz dowiadywałem, jak jest w drugą stronę (z przyczyn jak wyżej) to okazało się, że jak będę miał szczęście, to internetu nie będę miał tylko przez 2-3 dni, ale nie powinienem się dziwić, jeśli przedłuży się to do tygodnia..

Ostatecznie zdecydowałem się na drugą linię, z której potem będę mógł zrezygnować. Są to dodatkowe koszty (względnie niewielkie), ale na dłuższą przerwę w dostępie do internetu pozwolić sobie nie mogę (i nie chcę).


A umowa na 10mb już podpisana (dzisiaj). Zobaczymy, co dalej..

A może.. da się u mnie wziąć 40 :twisted:
 
 
TePeO 
UPC Polska


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 23-05-2011, 16:39   

andrew9,

Na głównej stronie masz dostęp do usługi: twoje konto. Jest tam kategoria zgłoszenie uszkodzenia i reklamacji. Jeżeli nadal będziesz miał opóźnienia w realizacji Twojego zamówienia skorzystaj z tej opcji.

Inna formą jest kontakt przez OBOK. Pamiętaj aby po zgłoszeniu zabrać numer zgłoszenia (o ile się nie mylę zaczyna się od frazy TELxxxxxxxxx)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: