Jakaś ciekawa nowa oferta?? |
Autor |
Wiadomość |
fireman240
light master
Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 93 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:10 Jakaś ciekawa nowa oferta??
|
|
|
Posiadam 3 usługi w UPC:
Max HD z nagrywarką,
Internet 25 Mb,
Telefon Non stop,
do tego multiroom (dekoder SD z nagrywarką) i pakiet Canal+,
za wszystko wychodzi mi miesięcznie ok 260 zł.
Umowa na pakiet 3 usług przeszła mi na czas nieokreślony, a roczna umowa Canal+ skończyła się wczoraj tj. 27.12. (nie wiem czy odłączą, przejdzie na nieokreślony czy co)
Nieukrywam że chciałbym obniżyć koszty tych usług i nie wiem czy można coś taniej dostać. Wszystko jak wyżej chciałbym mieć dalej, ewentualnie może być mniejszy telefon (np. te minuty 240 by wystarczyły).
Jestem abonentem od ok 10 lat i zawsze jak się umowa kończyła to dzwonili i proponowali coś lepszego/tańszego a teraz nic, zero odzewu. |
|
|
|
|
Precelos
ultra master
Pomógł: 42 razy Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 1433 Skąd: K-K
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:23
|
|
|
fireman240 napisał/a: | Umowa na pakiet 3 usług przeszła mi na czas nieokreślony, a roczna umowa Canal+ skończyła się wczoraj tj. 27.12. (nie wiem czy odłączą, przejdzie na nieokreślony czy co)
|
wszystko przechodzi na czas nieokreślony,
złóż rezygnacje z usług, po kilku dniach sam zadzwoń na CC i poproś o przełączenie do działu utrzymania klienta ewentualnie podam ci nr bezpośredni do tego działu (32 4949937) |
_________________
|
|
|
|
|
pawelcd
light master
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 81 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-12-2010, 21:50
|
|
|
Cytat: |
...poproś o przełączenie do działu utrzymania klienta ewentualnie podam ci nr bezpośredni do tego działu (32 4949937) |
ooo taki numer to się zawsze przyda:) |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 28-12-2010, 22:09 Re: Jakaś ciekawa nowa oferta??
|
|
|
fireman240 napisał/a: | Umowa na pakiet 3 usług przeszła mi na czas nieokreślony, a roczna umowa Canal+ skończyła się wczoraj tj. 27.12. (nie wiem czy odłączą, przejdzie na nieokreślony czy co) |
Tak. Canal+ przejdzie na czas określony i standardowa kwotę - 40 zł. Chyba, że w umowie na Canal+ wskazano inaczej.
fireman240 napisał/a: | Jestem abonentem od ok 10 lat i zawsze jak się umowa kończyła to dzwonili i proponowali coś lepszego/tańszego a teraz nic, zero odzewu. |
Jak założysz wypowiedzenie to zadzwonią. Po co maja dzwonić jeśli sam nie dzwonić, jeśli sam nie dzwonisz, więc jesteś zagrożony. A firmy raczej dzwonią być zamówił kolejne usługi, a nie by Ci obniżyć opłatę w nowej umowie |
_________________
|
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 30-12-2010, 17:46
|
|
|
Z licznych przykładów wiadomo,że szansa na wywalczenie czegokolwiek bez złożenia rezygnacji jest niewielka. Rzeczy które proponują mają na celu zachowanie lub zwiększenie kwoty płaconej przez klienta. |
_________________
|
|
|
|
|
knebel
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-12-2010, 20:30
|
|
|
gromiasty napisał/a: | Z licznych przykładów wiadomo,że szansa na wywalczenie czegokolwiek bez złożenia rezygnacji jest niewielka. |
Wynosi ona dokładnie 0% !
Po co zmieniać coś na co zgodziły się obie strony. Upc bierze kase a ty przepłacasz.
Jedyne co można zrobić to czekać do końca umowy i wtedy korzystać z haka jakim jest możliwość szybkiego zakończenia współpracy |
_________________
|
|
|
|
|
.konrad
easy master
Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2010, 11:13
|
|
|
dodam, ze drożeje pakiet Canal + i co ciekawego, (chyba) UPC postanowił podzielić SD i HD na oddzielny subpakiety płatne 29 i 6zl.
Pytanie, czy w umowach do 31.12.2010 - HD jest w pakiecie za 27,90zl ? |
|
|
|
|
pyza27
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 234 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 31-12-2010, 11:23
|
|
|
.konrad napisał/a: |
Pytanie, czy w umowach do 31.12.2010 - HD jest w pakiecie za 27,90zl ? |
Pakiet HD ?? który pakiet ?? - SUPER HD to 21 zł (promo) , bez promocji 26 zł . skąd te 27,90 ??? |
_________________
|
|
|
|
|
.konrad
easy master
Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2010, 12:26
|
|
|
mowa jest o Canal + wiec chodziło mi o pakiet Canal + za 27,90zl przed podwyżką |
|
|
|
|
earthq2
Klikacz
Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 2
|
Wysłany: 31-12-2010, 12:38
|
|
|
Mam pytanie jezeli konczy mi sie umowa na pakiet HBO CANAL+CINEMAX w maju
związku z podwyzka stawki VAT moge rozwiązac umowe?
Umowy sa roczne. Pani na infolini powiedziala ze nie moge rozwiązac umowy bo jest jakis zapis ze pakiety platne pozostają w samych cenach podstawowych ale sa powiekszone o 1% vatu dlatego nie mozna rozwiązać umowy!
Ma ktos moze zdanie na ten temat?A chce z TV zrezygnowac i wziąsc CYFRE+
MOJE USLUGI
FIBER POWER 50MB/S-24.09.2010
PAKIET MAX HD Z NAGRYWARKA-26.09.2010
PAKIET CANAL-28.05.2011
PAKIET HBO CINEMAX-28.05.2011
ROZMOWY NONSTOP-26.09.2010 |
|
|
|
|
pyza27
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 234 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 31-12-2010, 15:13
|
|
|
.konrad napisał/a: | mowa jest o Canal + wiec chodziło mi o pakiet Canal + za 27,90zl przed podwyżką |
A to tak za 27,90 z HD przed,(wcz.oraj miałem umowę z tą ceną).
Po nowemu widać z HD 35 zł
[ Dodano: 31-12-2010, 15:26 ]
earthq2 napisał/a: | .... ciach..... |
Zdanie jest tu http://www.upc.pl/zmiana-vat/
czyli
W przypadku rozwiązania Umowy Abonenckiej przez Abonenta, z powodu zmiany Cennika, przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, UPC przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a Abonent obowiązany jest do zwrotu ulgi, w wysokości wartości ulgi przyznanej Abonentowi w związku z zawarciem Umowy Abonenckiej, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość, za okres od dnia zawarcia Umowy Abonenckiej, do dnia jej rozwiązania
Przelicz sobie czy ci się "opłaca" i już |
_________________
|
|
|
|
|
|