koniec umowy - wypowiedzenie |
Autor |
Wiadomość |
piszpunta
Klikacz
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 12
|
Wysłany: 13-09-2010, 09:18 koniec umowy - wypowiedzenie
|
|
|
witam, za okolo miesiac konczy mi sie umowa na telewizje i internet. dzwonilem do bok aby zapytac na jakie znizki moge liczyc gdy bede przedłuzal umowe, niestety niedostalem ani grosza mniej niz aktualne promocje na głównej stronie upc. postanowilem zerwac umowe. co musi zawierac pismo i na jaki adres mam email mam je wyslac?? a moze jest jakis wzor? |
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 13-09-2010, 09:31
|
|
|
Proszę, ten link powinien być pomocny. |
|
|
|
|
petryk
ultra master
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 13 Wrz 2005 Posty: 830
|
Wysłany: 13-09-2010, 09:32
|
|
|
masz racje pisz rezygnacje
[ Dodano: 13-09-2010, 09:34 ]
tu masz mail info.upc@upc.com.pl |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2010, 10:00
|
|
|
Napisz pismo i zanieś do BOK lub wyślij poleconym za potwierdzeniem odbioru. Maile i formularze odradzam, najlepiej mieć potwierdzenie wpłynięcia takiego pisma na papierze. Jeśli jednak zdecydujesz się wysłać je mailem, to pamiętaj, że UPC musi potwierdzić jego wpłynięcie (w formie pisemnej).
Wzór wypowiedzenia umowy napisał/a: | Imię i Nazwisko / Data
Adres miejsca świadczenia usługi
ID Abonenta / PESEL
Wypowiedzenie umowy
Z dniem ........... wypowiadam umowę "o świadczenie usług telekomunikacyjnych" zawartą w dniu ........... pomiędzy ........... a Spółką UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27.
Czytelny podpis | Być może sami do Ciebie zadzwonią po pewnym czasie z korzystniejszą propozycją. |
|
|
|
|
minejtor1
easy master
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 31
|
Wysłany: 13-09-2010, 11:41
|
|
|
witam
Mam pytanie co mam zrobić żeby płacić za Fiber Power 25 79zł a nie 90zł jak teraz. Mam umowę na czas nieokreślony z Wi-fi. Proszę o info bo dzwoniłem i niestety nie moge zmienić ceny bo mam umowę na czas nieokreślony. A jeszcze miesiąc wcześniej jak dzwoniłem to mówili mi że mam umowę na czas określony i żebym dzwonił do nich we Wrześniu. Ale jak się okazało dzisiaj to mam umowę na czas nieokreślony. Robią nas w jajo jak chcą i kiedy chcą.Pani nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie kiedy moja umowa na czas określony przeszła na czas nieokreślony.
Proszę o info czy mam pisać rezygnacje. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
|
|
|
|
minejtor1
easy master
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 31
|
Wysłany: 13-09-2010, 11:58
|
|
|
czyli co pisać reklamację do nich ?? Za sierpien i wrzesien płaciłem 90zł a chce płacić mniej za tą samo usługę |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2010, 20:36
|
|
|
Reklamuj obydwie faktury. |
|
|
|
|
Rostoff
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 342 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 16-09-2010, 13:15 Re: koniec umowy - wypowiedzenie
|
|
|
piszpunta napisał/a: | witam, za okolo miesiac konczy mi sie umowa na telewizje i internet. dzwonilem do bok aby zapytac na jakie znizki moge liczyc gdy bede przedłuzal umowe, niestety niedostalem ani grosza mniej niz aktualne promocje na głównej stronie upc. postanowilem zerwac umowe. co musi zawierac pismo i na jaki adres mam email mam je wyslac?? a moze jest jakis wzor? |
Dziwne ja tez mam dwie usługi TV Analog + FP25 umowa kończy mi się 29.09 do tej pory płaciłem 121zł . Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu i nie było problemu umowa została przedłużona na kolejny rok a cena spadła do 105zł |
_________________
|
|
|
|
|
petryk
ultra master
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 13 Wrz 2005 Posty: 830
|
Wysłany: 16-09-2010, 13:57
|
|
|
W UPC to sie ludzie mylą ciągle czy komputery ?
ciekawe jeszcze dlaczego UPC na reklamacje nie odpowiada zraz bedzię dwa tygodnie i cisza |
|
|
|
|
piszpunta
Klikacz
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 12
|
Wysłany: 16-09-2010, 21:09 Re: koniec umowy - wypowiedzenie
|
|
|
Rostoff napisał/a: | Dziwne ja tez mam dwie usługi TV Analog + FP25 umowa kończy mi się 29.09 do tej pory płaciłem 121zł . Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu i nie było problemu umowa została przedłużona na kolejny rok a cena spadła do 105zł |
Źle mnie chyba zrozumiałes. Gdybym przedłużył umowę też bym placil mniej i dostal bym lepszy internet i lepsza telewizje, ale teraz poprostu jest taniej niz rok temu. przedłużajac umowe jako stały klient licze na znizke z aktualnych promocji, a konsultant oferuje mi promocje z ktorych moze skozystac kazdy NOWY klient. przeciez to zrozumiale ze po koncu umowy moge sobie skozystac z tych promocji, ja liczylem na cos wiecej za to ze przedłuzam umowe. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2010, 21:52
|
|
|
piszpunta, spróbuj zadzwonić do nich jeszcze raz, poproś z działem utrzymania klienta. Nie należy się zrażać tak szybko, co konsultant to inne spojrzenie na sprawę.
[ Dodano: 16-09-2010, 22:05 ]
Od dawna wiadomo, że klienci z dłuższym stażem mało dla nich znaczą. |
|
|
|
|
Rostoff
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 342 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 17-09-2010, 10:19
|
|
|
piszpunta
raczej nie liczył bym na więcej niż 10% rabatu od cen podstawowych oni gorzej traktują klientów starych niż nowych
Ja jestem u nich od 1999 roku i co z tego |
_________________
|
|
|
|
|
petryk
ultra master
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 13 Wrz 2005 Posty: 830
|
Wysłany: 17-09-2010, 13:30
|
|
|
Myślisz że jak jesteś od 1999 roku to będziesz inaczej traktowany
mylisz sie UPC wszystkich tak samo traktuje |
|
|
|
|
|