zamiana light-classic promocyjna lipa |
Autor |
Wiadomość |
i.maliszewski
Klikacz
Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 18 Skąd: Warszawa Turmoncka
|
Wysłany: 03-08-2005, 17:02 zamiana light-classic promocyjna lipa
|
|
|
przemiła pani z upc chello 30 czerwca 2005 namówiła mnie telefonicznie na
promocyjną
zmianę usługi light- classic, obiecując podniesienie transferu i to już
od następnego dnia.
widzę że IP mojego koputera zmienił się nawet kilka razy, ale transfer mimo
codziennego resetowania modemu - nie ]:>(
czy to jakaś lipa? (żart telefonistki) chyba jednak nie bo oto wlaśnie
otrzymałem fakturkę z podwyższoną opłatą,
a transfer bez zmian nie przekracza 120 kb
(dane z zalecanych przez chello programów testujacych)
czy ktoś ma jakąś sensowną teorię na temat tych nieprawidłowości
(oczywiście próbuję uzyskać informację od serwisu ale ich jedyna odpowiedź brzmi
tak: Szanowny Panie,
Pana zgłoszenie zostało przekazane do biura obsługi klienta celem sprawdzenia
funkcjonalności Pana usługi chello oraz zweryfikowania aktualnie oferowanego
typu usługi i jej prędkości.
Z poważaniem,
Jan Gaweł
Dział Wsparcia Usług Internetowych
UPC Polska
__
Uprzejmie prosimy aby w przypadku wysyłania do nas odpowiedzi na powyższy list
załączyć oryginalną treść całej korespondencji.
Usprawni to proces udzielania odpowiedzi.
a potem już tylko cisza....
Prosiłbym was o informację gdzie jeszcze mogę złożyć reklamację ewentualnie
rezygnację z tej super oferty
--------------------------------------------
zapora xp wyłączona
aktywnych 50 portów
limit przepustowości wlączony, ustawiony na zero procent
------------------------------------------------------------------------
Pozdro |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez i.maliszewski 07-08-2005, 12:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2005, 17:56
|
|
|
więc jeżeli po wszystkich testach stwierdzasz ze masz nadal light i nie pomagaja rozmowy z technikami 9480 którzy twierdzą ze masz classic to wtedy reklamacja wyslana nawet do dyrekcji listem potwierdzonym ale myśle że jak wspomnisz o tym delikatnie podczas rozmowy to postarają sie pomóc a nawet sami zadzwonią do Ciebie.
Pamiętaj zapisuj nazwiska .
Zrób test na www.numion.com (maxspeed) i wstaw zrzut |
|
|
|
|
i.maliszewski
Klikacz
Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 18 Skąd: Warszawa Turmoncka
|
Wysłany: 03-08-2005, 18:13 light-classic promocja
|
|
|
Dziękuję za kontakt, zgodnie z twoją sugestią
wysłałem przed chwilą meila do p Doroty Zawadzkiej
załączam aktualny pomiar
speed.jpg aktualny speed |
|
Plik ściągnięto 204 raz(y) 58,36 KB |
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez i.maliszewski 05-08-2005, 17:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
someone88
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2005 Posty: 303 Skąd: Silesia
|
Wysłany: 03-08-2005, 19:05
|
|
|
a limit ci zwiększyli :> |
|
|
|
|
ulisses
Klikacz
Dołączył: 27 Lip 2005 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-08-2005, 19:06
|
|
|
i dowolny wiekszy >10mb plik sciagnij. Jezeli dalej masz 120kb/s dzwon na partyline do skutku. |
_________________
|
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-08-2005, 20:54
|
|
|
Nsuneło mi się takie oto pytanie:
Czy jest jakiś inny sposób na to zeby sprawdzić jaką ma się usługę?
Codzi mi o coś takiego że,, klik,, i wyskakuje np TWOJA USŁUGA TO chello LIGHT |
_________________
|
|
|
|
|
i.maliszewski
Klikacz
Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 18 Skąd: Warszawa Turmoncka
|
Wysłany: 03-08-2005, 21:13 jaki abonament?
|
|
|
Próbowałem i ja znależć taką informacje, i jedyne co wiem na tą chwilę
(poza danymi na fakturze)
to to że pule IP są zależne od abonamentu,
tzn pewne serie numerow IP o dpowiadaja taryfie do której należą, lecz trzeba mieć dojście do tych danych które zdaje się nie są ogólnie dostępne,
dziwne to trochę....
Może przydało by się słowo wyjaśnienia.. n.p. od naszych moderatorów |
_________________
|
|
|
|
|
Valmir
easy master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-08-2005, 21:28
|
|
|
heh u mnie bylo tak samo
chello zamowilem 23 lipca z rana (sobota) bo mialem na limicie 10 mb no to odrazu zaczelem sciagac po obiecanych 3 godzinach (tyle mowila pani ze trzeba modem zresetowac) zadzwonilem po 4 to mi powiedziala ze w sobote i niedziele tam nikt niepracuje co sie tym zajmuje... sie zdenerwowalem ale coz no trudno niepracuja w niedziele mnie przycieli oczywiscie ale 1 dzien na przycince moge pozyc... w poniedzialek dalej to samo mam przycinke dzwonie pani mowi ze sprawdzi i o 15 zadzwonia do mnie... dzwonia przepraszaja i ze za 3 godzinki bedzie... zgadnijcie co sie stalo po 3 godzinkach? NIC potem tak samo przez 2 dni ... caly czas mialem przycinke olalem ich mysle sobie do 1 poczekam... byl pierwszy i okolo 2 ruszyl tylko ze nadal mam 1 mb:/ poczekalem do 9 i drynda nawrzeszczalem narobilem halasu ze niezadzownia i ze nic nierobia typ powiedzial ze niemoze mi nic obiecac ale zglosil sprawe do technicznego a ja zeby sie w skrzynce z rachunkiem niepokazywali wiec mnie zapewnil ze dopuki niebedzie dzialal poprawnie niebedzie rachunku... wyszlem na dwor wracam i ... mam 2mb .... niemozna bylo tak odrazu? tylko ja sie wkurzam krzycze i odrazu pomimo jakis problemow technicznych ktoych niemogli przez tydzien rozwiazac...
usluga chello jest ok ale zaplecze techniczne i pomoc .... pozostawia wiele do zyczenia |
_________________
|
|
|
|
|
i.maliszewski
Klikacz
Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 18 Skąd: Warszawa Turmoncka
|
Wysłany: 04-08-2005, 10:57 jest reakcja....
|
|
|
Właśnie odebrałem odpowiedź na mojego mejla do wyższej instancji
Szanowny Panie, przekazuję Pana skargę do Biura Obsługi Klienta. Jestem pewna,
że wszelkie wątpliwości zostaną wyjaśnione.
Pragnę także poinformować, że wszelkie zapytania może Pan kierować do Działu
Korespondencji na adres info.upc@upc.com.pl
Z uszanowaniem. Dorota Zawadzka
Dorota Zawadzka
rzecznik prasowy, dyrektor Public Relations
UPC Polska
tel. +48 22 (0) 70 10 877
faks +48 22 (0) 70 10 903
tel. kom. +48 600 488 877
Będę dalej informował o efektach... |
_________________
|
|
|
|
|
dopesc
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2005 Posty: 247 Skąd: Warszawa-Bródno
|
Wysłany: 04-08-2005, 15:35
|
|
|
Siejecie panike.
Ja zadzwonilem o 23:30 w nocy bo tak mnie naszla ochota
Mila pani zapisala moje dane i powiedziala ze o 1:00 am technicy wszystko konfiguruja itd.
i o godzinie pierwszej po zrestartowaniu modemu mialem chello plus
Wiec nie zawsze jest zle. |
_________________
|
|
|
|
|
i.maliszewski
Klikacz
Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 18 Skąd: Warszawa Turmoncka
|
Wysłany: 04-08-2005, 16:01 dalej nic
|
|
|
jako że nic się nie zmieniło wysłałem kolejnego mejla tym razem pod
info.upc@upc.com.pl
jako że moja pani oplaciła już fakturkę (co zapewne sprawdzono)
czuję się
wysłałem mejla do p.
Dorota Zawadzka
rzecznik prasowy, dyrektor Public Relation
Dziękuję za zainteresowanie oraz interwencję,
Łaczę wyrazy szacunku.
i.maliszewski
i dostałem nowego
Także dziękuję. Czy może mnie Pan poinformować czy sprawa została załatwiona?
Dziękuję i pozdrawiam. D.Z.
Dorota Zawadzka
rzecznik prasowy, dyrektor Public Relations
UPC Polska
tel. +48 22 (0) 70 10 877
faks +48 22 (0) 70 10 903
tel. kom. +48 600 488 877
zaraz sprawdzę i powiem jak jest (najpierw pani Dorocie )
a rozpoczęcie naliczania usługi ma miejsce od 30 czerwca
no to zamykam system i resetuję modem
[ Dodano: Czw 04 Sie, 2005 ]
No to sprawdzilem i zero różnicy................................
[ Dodano: Pią 05 Sie, 2005 ]
dalej nic............
[ Dodano: Nie 07 Sie, 2005 ]
Dalej nic, nawet korespondencja się urwała......
Nareszcie się doczekałem, mam pełną szerokość łącza i to tylko 5 tygodni po obiecanym terminie (nieźle co?)
[ Dodano: Sob 13 Sie, 2005 ]
Przeczytajcie i to
Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, iż po weryfikacji problemu Pana reklamacja jest jak
najbardziej zasadna.
Przyczyną opisywanych przez Pana niedogodności jest błędne działanie sytemu
nadzorującego proces zmiany usługi chello.
Informuję również, iż w chwili obecnej modem kablowy działa z pełną, wykupioną
przez Pana przepustowością, a problematyczny okres działania usługi zostanie
skorygowany w dziale rozliczeniowym.
Informacja na temat korekty będzie wysłana do Pana w oddzielnym piśmie, będzie
również widoczna nota korygująca w najbliższym rachunku.
Za wszelkie niedogodności związane z korzystaniem z usługi chello, chciałbym
przeprosić Pana w imieniu firmy UPC.
Z poważaniem
-----------------------------------------
Grzegorz Małkowski
Dział Wsparcia Usług Internetowych
UPC Polska
no to czas na wnioski........
classic.jpg
|
|
Plik ściągnięto 213 raz(y) 72,07 KB |
smieszne zdjecia (9).jpg ciekawe za jak długo stwierdzę że to za mało (apetyt rośnie w miarę..........) |
|
Plik ściągnięto 207 raz(y) 31,34 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
|