Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zamiana light-classic promocyjna lipa
Autor Wiadomość
i.maliszewski 
Klikacz


Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 18
Skąd: Warszawa Turmoncka
Wysłany: 03-08-2005, 17:02   zamiana light-classic promocyjna lipa

:shock:

przemiła pani z upc chello 30 czerwca 2005 namówiła mnie telefonicznie na
promocyjną

zmianę usługi light- classic, obiecując podniesienie transferu i to już

od następnego dnia. :roll:

widzę że IP mojego koputera zmienił się nawet kilka razy, ale transfer mimo

codziennego resetowania modemu - nie ]:>(

czy to jakaś lipa? (żart telefonistki) chyba jednak nie bo oto wlaśnie

otrzymałem fakturkę z podwyższoną opłatą,

a transfer bez zmian nie przekracza 120 kb

(dane z zalecanych przez chello programów testujacych)

czy ktoś ma jakąś sensowną teorię na temat tych nieprawidłowości :mrgreen:

(oczywiście próbuję uzyskać informację od serwisu ale ich jedyna odpowiedź brzmi

tak: Szanowny Panie,

Pana zgłoszenie zostało przekazane do biura obsługi klienta celem sprawdzenia
funkcjonalności Pana usługi chello oraz zweryfikowania aktualnie oferowanego
typu usługi i jej prędkości.

Z poważaniem,

Jan Gaweł
Dział Wsparcia Usług Internetowych
UPC Polska
__

Uprzejmie prosimy aby w przypadku wysyłania do nas odpowiedzi na powyższy list
załączyć oryginalną treść całej korespondencji.
Usprawni to proces udzielania odpowiedzi.


a potem już tylko cisza....

Prosiłbym was o informację gdzie jeszcze mogę złożyć reklamację ewentualnie

rezygnację z tej super oferty :mrgreen:

--------------------------------------------
zapora xp wyłączona

aktywnych 50 portów

limit przepustowości wlączony, ustawiony na zero procent
------------------------------------------------------------------------

Pozdro :(
_________________
Ostatnio zmieniony przez i.maliszewski 07-08-2005, 12:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Michal 
Jr Admin



Pomógł: 40 razy
Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 1332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2005, 17:56   

więc jeżeli po wszystkich testach stwierdzasz ze masz nadal light i nie pomagaja rozmowy z technikami 9480 którzy twierdzą ze masz classic to wtedy reklamacja wyslana nawet do dyrekcji listem potwierdzonym ale myśle że jak wspomnisz o tym delikatnie podczas rozmowy to postarają sie pomóc a nawet sami zadzwonią do Ciebie.
Pamiętaj zapisuj nazwiska .

Zrób test na www.numion.com (maxspeed) i wstaw zrzut
 
 
i.maliszewski 
Klikacz


Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 18
Skąd: Warszawa Turmoncka
Wysłany: 03-08-2005, 18:13   light-classic promocja

Dziękuję za kontakt, zgodnie z twoją sugestią

wysłałem przed chwilą meila do p Doroty Zawadzkiej

załączam aktualny pomiar

speed.jpg
aktualny speed
Plik ściągnięto 204 raz(y) 58,36 KB

_________________
Ostatnio zmieniony przez i.maliszewski 05-08-2005, 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
someone88 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Posty: 303
Skąd: Silesia
Wysłany: 03-08-2005, 19:05   

a limit ci zwiększyli :>
 
 
ulisses 
Klikacz


Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-08-2005, 19:06   

Kod:
ftp.task.gda.pl
i dowolny wiekszy >10mb plik sciagnij. Jezeli dalej masz 120kb/s dzwon na partyline do skutku.
_________________
 
 
  ulisses@chrome.pl
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-08-2005, 20:54   

Nsuneło mi się takie oto pytanie:
Czy jest jakiś inny sposób na to zeby sprawdzić jaką ma się usługę?
Codzi mi o coś takiego że,, klik,, i wyskakuje np TWOJA USŁUGA TO chello LIGHT
_________________
 
  budry
 
i.maliszewski 
Klikacz


Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 18
Skąd: Warszawa Turmoncka
Wysłany: 03-08-2005, 21:13   jaki abonament?

Próbowałem i ja znależć taką informacje, i jedyne co wiem na tą chwilę
(poza danymi na fakturze)
to to że pule IP są zależne od abonamentu,
tzn pewne serie numerow IP o dpowiadaja taryfie do której należą, lecz trzeba mieć dojście do tych danych które zdaje się nie są ogólnie dostępne,
dziwne to trochę....

Może przydało by się słowo wyjaśnienia.. n.p. od naszych moderatorów
_________________
 
 
Valmir 
easy master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-08-2005, 21:28   

heh u mnie bylo tak samo
chello zamowilem 23 lipca z rana (sobota) bo mialem na limicie 10 mb :lol: no to odrazu zaczelem sciagac po obiecanych 3 godzinach (tyle mowila pani ze trzeba modem zresetowac) zadzwonilem po 4 to mi powiedziala ze w sobote i niedziele tam nikt niepracuje co sie tym zajmuje... sie zdenerwowalem ale coz no trudno niepracuja :) w niedziele mnie przycieli oczywiscie ale 1 dzien na przycince moge pozyc... w poniedzialek dalej to samo mam przycinke dzwonie pani mowi ze sprawdzi i o 15 zadzwonia do mnie... dzwonia przepraszaja i ze za 3 godzinki bedzie... zgadnijcie co sie stalo po 3 godzinkach? NIC :) potem tak samo przez 2 dni ... caly czas mialem przycinke olalem ich mysle sobie do 1 poczekam... byl pierwszy i okolo 2 ruszyl :D tylko ze nadal mam 1 mb:/ poczekalem do 9 i drynda nawrzeszczalem narobilem halasu ze niezadzownia i ze nic nierobia typ powiedzial ze niemoze mi nic obiecac ale zglosil sprawe do technicznego a ja zeby sie w skrzynce z rachunkiem niepokazywali wiec mnie zapewnil ze dopuki niebedzie dzialal poprawnie niebedzie rachunku... wyszlem na dwor wracam i ... mam 2mb .... niemozna bylo tak odrazu? tylko ja sie wkurzam krzycze i odrazu pomimo jakis problemow technicznych ktoych niemogli przez tydzien rozwiazac...
usluga chello jest ok ale zaplecze techniczne i pomoc .... pozostawia wiele do zyczenia
_________________
 
 
 
i.maliszewski 
Klikacz


Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 18
Skąd: Warszawa Turmoncka
Wysłany: 04-08-2005, 10:57   jest reakcja....

Właśnie odebrałem odpowiedź na mojego mejla do wyższej instancji :D

Szanowny Panie, przekazuję Pana skargę do Biura Obsługi Klienta. Jestem pewna,
że wszelkie wątpliwości zostaną wyjaśnione.
Pragnę także poinformować, że wszelkie zapytania może Pan kierować do Działu
Korespondencji na adres info.upc@upc.com.pl

Z uszanowaniem. Dorota Zawadzka

Dorota Zawadzka
rzecznik prasowy, dyrektor Public Relations
UPC Polska
tel. +48 22 (0) 70 10 877
faks +48 22 (0) 70 10 903
tel. kom. +48 600 488 877



Będę dalej informował o efektach... :roll:
_________________
 
 
dopesc 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2005
Posty: 247
Skąd: Warszawa-Bródno
Wysłany: 04-08-2005, 15:35   

Siejecie panike.

Ja zadzwonilem o 23:30 w nocy bo tak mnie naszla ochota :-D
Mila pani zapisala moje dane i powiedziala ze o 1:00 am technicy wszystko konfiguruja itd.

i o godzinie pierwszej po zrestartowaniu modemu mialem chello plus :mrgreen:

Wiec nie zawsze jest zle. :!:
_________________
 
 
i.maliszewski 
Klikacz


Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 18
Skąd: Warszawa Turmoncka
Wysłany: 04-08-2005, 16:01   dalej nic

jako że nic się nie zmieniło wysłałem kolejnego mejla tym razem pod

info.upc@upc.com.pl

jako że moja pani oplaciła już fakturkę (co zapewne sprawdzono)

czuję się :oops:






wysłałem mejla do p.

Dorota Zawadzka
rzecznik prasowy, dyrektor Public Relation

Dziękuję za zainteresowanie oraz interwencję,

Łaczę wyrazy szacunku.

i.maliszewski


i dostałem nowego :D

Także dziękuję. Czy może mnie Pan poinformować czy sprawa została załatwiona?
Dziękuję i pozdrawiam. D.Z.

Dorota Zawadzka
rzecznik prasowy, dyrektor Public Relations
UPC Polska
tel. +48 22 (0) 70 10 877
faks +48 22 (0) 70 10 903
tel. kom. +48 600 488 877



zaraz sprawdzę i powiem jak jest (najpierw pani Dorocie )

a rozpoczęcie naliczania usługi ma miejsce od 30 czerwca


no to zamykam system i resetuję modem :roll:

[ Dodano: Czw 04 Sie, 2005 ]


No to sprawdzilem i zero różnicy................................ :mrgreen:

[ Dodano: Pią 05 Sie, 2005 ]
dalej nic............ :evil: :oops: :twisted:

[ Dodano: Nie 07 Sie, 2005 ]
Dalej nic, nawet korespondencja się urwała...... :roll:


Nareszcie się doczekałem, mam pełną szerokość łącza i to tylko 5 tygodni po obiecanym terminie (nieźle co?)

[ Dodano: Sob 13 Sie, 2005 ]

Przeczytajcie i to


Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, iż po weryfikacji problemu Pana reklamacja jest jak
najbardziej zasadna.
Przyczyną opisywanych przez Pana niedogodności jest błędne działanie sytemu
nadzorującego proces zmiany usługi chello.

Informuję również, iż w chwili obecnej modem kablowy działa z pełną, wykupioną
przez Pana przepustowością, a problematyczny okres działania usługi zostanie
skorygowany w dziale rozliczeniowym.

Informacja na temat korekty będzie wysłana do Pana w oddzielnym piśmie, będzie
również widoczna nota korygująca w najbliższym rachunku.

Za wszelkie niedogodności związane z korzystaniem z usługi chello, chciałbym
przeprosić Pana w imieniu firmy UPC.


Z poważaniem

-----------------------------------------
Grzegorz Małkowski
Dział Wsparcia Usług Internetowych
UPC Polska



no to czas na wnioski........

classic.jpg
Plik ściągnięto 213 raz(y) 72,07 KB

smieszne zdjecia (9).jpg
ciekawe za jak długo stwierdzę że to za mało (apetyt rośnie w miarę..........)
Plik ściągnięto 207 raz(y) 31,34 KB

_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: