Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
umowa na telefon - co zrobić?
Autor Wiadomość
mackq 
Klikacz

Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1
Wysłany: 21-06-2010, 19:56   umowa na telefon - co zrobić?

Witam serdecznie
5 maja 2010 przez telefon do BOKu przedłużałem umowę na usługi UPC. Zaoferowano mi umowę na 12 miesięcy i w tym TV-pakiet MAX z nagrywarka i HD, Canal +, internet 15Mb oraz telefon darmowe wieczory i weekendy, całość przez pierwsze 2 miesiące za 165zł, a następnie 185zł, umowa na 12 miesięcy. Parę dni temu zauważyłem, iż przyszedł wyższy niż ustalałem przez telefon abonament. Zgłosiłem problem do BOKu, przyjęli skargę obiecali, że przesłuchają rozmową i skontaktują się. Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu. Ja oczywiście nie chce się na to zgodzić.
W związku z tym mam pytanie, co robić? Czy UPC musi wywiązać się z zawartej słownie umowy?


pozdrawiam
Maciek
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2010, 20:56   

Jak najbardziej UPC musi się wywiązać z zawartej ustnie umowy, tłumaczenie, że pracownik się pomylił nie wchodzi w grę. Umowa zawarta ustnie przez telefon jest tak samo wiążąca jak ta na piśmie. Napisz reklamację i zażądaj korekty błędnie naliczonej faktury. Więcej szczegółów masz w tym temacie: http://forum.mediaswiat.p...ighlight=#68314
 
 
easyrider 
Klikacz

Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-07-2010, 09:56   

Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 18-07-2010, 17:31   

mackq napisał/a:
Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu.

Kretynizm do potęgi drugiej :evil: ABSOLUTNIE NIE DAJ SIĘ W TO WROBIĆ. Co to w ogóle za argument z ich strony, że osoba pomylila się . Mają to naprawić i koniec. Poza tym masz dowód na własną obronę : nagrana rozmowa tel. o której tak zawsze ładnie informują na samym początku :mrgreen: Umowa ustna jest tak samo wiążąca jak piśmienna i już....... :lol:

A tak swoją drogą odnośnie tego problemu, skontaktuj się z TEPEO. :P Będzie szybciej i bez dodatkowych nerwów. :P
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2010, 12:23   

easyrider napisał/a:
Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy.
Prosić można, ale odtworzyli komuś taką rozmowę? Nie słyszałam o takim przypadku. Po prostu po zawarciu umowy ustnej należy się do nich zwrócić z żądaniem o jej potwierdzenie na piśmie. Mają taki obowiązek, ale sami z siebie tego na ogół nie robią. To najlepiej zabezpiecza przed "pomyłkami".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: