Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Opłata 50zł za reaktywację usług po windykacji
Autor Wiadomość
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2010, 23:20   Opłata 50zł za reaktywację usług po windykacji

Kod:
Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że minął termin płatności bieżącego rachunku. Do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy wpłaty na Państwa koncie. W przypadku nieopłacenia zaległości, będziemy zmuszeni uruchomić procedurę windykacyjną, która może zakończyć się odłączeniem usług UPC w Państwa mieszkaniu. Ponowne podłączenie będzie możliwe wyłącznie po uregulowaniu zaległości, dodatkowo, za reaktywację usług, UPC Polska może naliczyć opłatę w wysokości 50 zł.

Szczegóły, dotyczące salda Państwa konta abonenckiego, kwoty i daty ostatnich płatności, dostępne są w Systemie Elektronicznej Faktury, na stronie www.upc.pl/ebok. Aby się zalogować, wystarczy wprowadzić Numer Identyfikacyjny oraz PESEL.

Jeżeli dokonali Państwo wpłaty w ciągu ostatnich kilku dni a wpłata ta nie jest jeszcze zaksięgowana na naszym rachunku,  prosimy poniższą informację uznać za nieaktualną. Kwotę i datę ostatniej zaksięgowanej płatności mogą Państwo sprawdzić na stronie www.upc.pl/ebok

Łączymy wyrazy szacunku,
UPC Polska

Nie wiem kto układa treść tych powiadomień, ale propozycja naliczenia 50 zł za reaktywację usług jest niezgodna z prawem. Od razu zaznaczam, aby uprzedzić niepotrzebne komentarze, że nie jestem im nic winna :)
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-06-2010, 01:06   

Takich maili nie należy nigdy ignorować (nawet jeśli piszą że może to być nieaktualne).
Należy domagać się wyjaśnień podania dokładniej daty kiedy wpłacone pieniądze dotarły.

Dla lepszego efektu zaproponować wysłanie potwierdzeń przelewu z banku za sporny okres oraz zestawienia operacji (oczywiście nie za darmo - 50zł za stronę A4 wydruku wydaje się właściwą ceną).

Ponadto można by ich uświadomić, że ta strona nie działa (zawiera tylko napis w „jakimś obcym języku” : Alternate HTML content should be placed here. Który oznacza ze tu powinno się coś znajdować ale nie ma tam informacji o której pisali ).
  marekd@jabberpl.org
 
Naits 
light master

Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2010, 10:06   

jakiś czas temu miałem taką wpadke, obsówa 1 dnia i odłączyli net mimo że przelew był wykonany
naliczyli wtedy pamiętam coś dodatkowo, ale zdaje sie 10zł nie więcej
najśmieszniejsze jest że oni faxów nie mają wszystko automat robi jak wpłaty schodzą
był to piątek więc bez netu do poniedziałku bo oni nic zrobić nie mogli
dziwne że TV działała wtedy jeszcze analog, sam internet nie a przecież to jest połączone
Ostatnio zmieniony przez Naits 26-06-2010, 10:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marex552 
light master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 80
Skąd: Brzeg
Wysłany: 26-06-2010, 10:10   

Marek napisał/a:

Ponadto można by ich uświadomić, że ta strona nie działa (zawiera tylko napis w „jakimś obcym języku” : Alternate HTML content should be placed here. Który oznacza ze tu powinno się coś znajdować ale nie ma tam informacji o której pisali ).


Zapraszamy do korzystania z Systemu Elektronicznej Faktury, dzięki któremu uzyskasz bezpieczny dostęp do faktur
i rachunków, wystawionych przez UPC.

Dziala.
 
 
Naits 
light master

Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2010, 10:12   

chodziło tu o błąd w adresie, ta kropka "." powoduje że strona eboku sie otwiera nieprawidłowo
 
 
Marex552 
light master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 80
Skąd: Brzeg
Wysłany: 26-06-2010, 10:15   

Naits napisał/a:
chodziło tu o błąd w adresie, ta kropka "." powoduje że strona eboku sie otwiera nieprawidłowo


kliknalem ten link na dole...zreszta takie linki gdzie jest podany adres bez przedrostka http traktuje jako adres do skopiowania...
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 26-06-2010, 13:21   

Przecież UPC mam w dupie klientów podnosi ceny w czasie promocji :P
nie powiadamia o podwyżce













Dla mnie to normalne nie jest
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-06-2010, 15:25   

Naits, nie chodzi o kropkę tylko o to, że strona jest źle zrobiona - zwyczajnie zapomnieli umieścić tam zawartości.

Ktoś sobie nawet zapisał, że tutaj powinna być umieszczona zawartość strony i o tym potem zapomniał.

Jeśli nie widzisz tego napisu to pewnie flash Ci go zasłania wyłącz / odinstaluj ten plugin a zobaczysz o co chodzi.
  marekd@jabberpl.org
 
Marex552 
light master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 80
Skąd: Brzeg
Wysłany: 26-06-2010, 15:56   

Marek napisał/a:
Naits, nie chodzi o kropkę tylko o to, że strona jest źle zrobiona - zwyczajnie zapomnieli umieścić tam zawartości.

Ktoś sobie nawet zapisał, że tutaj powinna być umieszczona zawartość strony i o tym potem zapomniał.

Jeśli nie widzisz tego napisu to pewnie flash Ci go zasłania wyłącz / odinstaluj ten plugin a zobaczysz o co chodzi.


else { // flash is too old or we can't detect the plugin
var alternateContent = 'Alternate HTML content should be placed here. '
+ 'This content requires the Adobe Flash Player. '
+ '<a href=http://www.adobe.com/go/getflash/>Get Flash</a>';
document.write(alternateContent); // insert non-flash content
}


Bez flasha wyswietla:
Alternate HTML content should be placed here.This content requires the Adobe Flash Player. Get Flash

Co jest zle zrobione? To jak jakas strona uzywa flesza i Ci sie pod lynxem nie otworzy to znaczy ze jest zle zrobiona? I kto tak naprawde nie ma dzisiaj flasha zainstalowanego?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-06-2010, 16:42   

Nie pisali w liście, że potrzebne jest jakieś szczególne oprogramowanie. Napisali strona internetowa - a to określenie oznacza właśnie ten HTML content
Marex552 napisał/a:
To jak jakas strona uzywa flesza i Ci sie pod lynxem nie otworzy to znaczy ze jest zle zrobiona?
Tak przynajmniej tak z grubsza (bo lynx jest tu pewnym uproszczeniem ma dość ograniczoną funkcjonalność potrafi tylko wyświetlać tekst znajdujący się na stronach bez zwracania uwagi na to w jaki sposób to wyświetli, nie jest to więc pełna przeglądarka).

Generalnie chodzi o to, że aplikacja fleszowa to nie strona, tak samo jak plik jpeg to też nie jest strona.
Nie każdy życzy sobie uruchamiana cudzego programu na swoim komputerze.

Ponadto plugin adobe nie działa na każdym sprzęcie i nie pod każdym systemem a dodatkowo nawet jak działa to nie każdy może je obsługiwać.
  marekd@jabberpl.org
 
TePeO 
ultra master


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 26-06-2010, 22:30   

Susane, Podeślij mi numer identyfikacyjny klienta ustalę dlaczego wysłany był do Ciebie mail. W uzupełnieniu jak widzisz jest mowa, że jeżeli zaległość nie będzie spłacona może nastąpić odłączenie w skrzynce. Jeżeli taka sytuacja miała by miejsce wówczas ponowne podłączenie jest z wyjściem technika.
A taka opłata zgodnie z aktualnym cennikiem (pozycja "Ponowne podłączenie z wyjściem technika") wynosi 50 zł.

Natomiast to co pisał Naits o 10 zł to aktywacja. Wówczas zapewne była nałożona blokada tylko w systemach ale nie doszło do interwencji w terenie. Tzn nie odłączono go w skrzynce. Dlatego zdjęcie tych blokad wyniosło taka a nie inną kwotę.

petryk, Obie kwestie zostały Tobie wyjaśnione. Zarówno w kwestii wysłanych powiadomień na Twoje adresy @ oraz dlaczego zostałeś objęty podwyżka. Jeżeli czegoś nie zrozumiałeś chętnie raz jeszcze ci podam te informacje.

W kwesti samego linka sprawdzę jak to wyglądało w orginale i po weekendzie dam znać.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2010, 00:50   

TePeO, dziękuję za zainteresowanie, wiem, że jesteś pomocny. Jedyna rzecz, która wymaga wyjaśnienia w związku z tym mailem dotyczy "propozycji" obciążenia kwotą 50 zł za ponowną reaktywację usług. Powyższy mail nie jest prawidłowym wezwaniem do zapłaty, bo brak w nim kluczowych informacji tj. kwoty zadłużenia, wyznaczonego terminu spłaty itd. Ale nawet po wystosowaniu prawidłowego wezwania do zapłaty UPC może jedynie żądać odsetek za zwłokę w płatności lub wyznaczyć dodatkowy termin zapłaty.

Zapis: "dodatkowo, za reaktywację usług, UPC Polska może naliczyć opłatę w wysokości 50 zł." mija się z prawdą, bo UPC właśnie nie prawa naliczać opłat w tym przypadku. Nieważne, czy jest to 10, czy 50 zł i czy nazywa się to reaktywacja, ponowna aktywacja itd. Występowanie takich pozycji w cenniku też nic nie zmienia.

Marku, obydwa linki odnoszą się do: https://ebok.upc.pl/ Po prostu użyłam Ctrl+C Ctrl+V i coś mi wstawiło tę kropkę. Na screenie z kolei ją widać: http://img340.imageshack....zypomnienie.jpg
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 27-06-2010, 11:14   

Do TePeO
To nie zostało wyjaśnione bo ja sie z tym nie zgadzam
że jak sie podpisuje umowę to nie mam ceny gwarantowanej
informacji o podwyżce tez nie dostałem bo sprawdziłem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: