jss
light master
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 77 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2010, 10:40 ASTER: wyciśnij 100% z mundialu
|
|
|
Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem ASTER rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR umożliwiające m.in. nagrywanie, przewijanie i zatrzymywanie emisji piłkarskich rozgrywek.
Kampania potrwa od 15 maja do 19 czerwca 2010 r. i obejmie zasięgiem prasę, radio i Internet. Dodatkowo, reklama pojawi się w warszawskim metrze, tramwajach i autobusach oraz na ekranach telewizorów w sieciach Saturn i Media Markt.
Nawiązuje ona do piłkarskich rozgrywek: w reklamach wykorzystane zostaną zielone tła, które kojarzą się z futbolowym boiskiem i hasła odnoszące się do piłkarskich emocji.
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to wydarzenie, które zgromadzi przed telewizorami wielu kibiców. Uznaliśmy, że jest to idealny moment, by pokazać możliwości, jakie oferuje cyfrowa telewizja w połączeniu z dekoderami HD PVR. Dzięki funkcji nagrywania programów, kibice nie opuszczą podczas mundialu żadnego ważnego wydarzenia i będą mogli obejrzeć powtórki meczu tyle razy, ile zechcą. Dodatkowo, możliwość oglądania rozgrywek w zwolnionym tempie, zatrzymywania i cofania obrazu, daje nieograniczone możliwości analizowania sportowej rywalizacji. – wyjaśnia Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.
Reklama dekoderów HD PVR pojawi się przede wszystkim w mediach adresowanych do kibiców: Przeglądzie Sportowym oraz specjalnym dodatku do Gazety Wyborczej, a także na sportowych stronach Onet.pl, Wirtualnapolska.pl i Gazeta.pl. Telewizja cyfrowa Aster będzie promowana również na portalach związanych z piłką nożną, w tym m.in. zczuba.pl i sport.pl. Zarówno w prasie, jak i Internecie operator zdecydował się na zastosowanie niestandardowych formatów, wyróżniających przekaz: wyspy konsekutywne, paski na górze strony, formaty rozwijane i belki to tylko niektóre z nich.
Kampania obejmie swoim zasięgiem także stacje radiowe (Złote Przeboje, Roxy, RMF Maxxx, Eska). Równolegle będą prowadzone działania BTL. W salonach ASTER w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze pojawią się plakaty i animacje nawiązujące do kampanii. Rozdawane będą także ulotki informujące o możliwościach dekoderów HD PVR.
Za kreację odpowiadają agencje White Rabbit (prasa, radio, BTL) oraz OS3 (Internet). Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Value Media (Internet) oraz U2 Media (prasa, radio).
Źródło:
Mundial w ASTER |
_________________
|
|