guild wars |
Autor |
Wiadomość |
coam
Klikacz
Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 1
|
Wysłany: 25-06-2005, 13:17 guild wars
|
|
|
no nie po raz pierwszy zreszta ale ..
jakis czas temu zaczalem stale bombardowanie helpdesku o wyjasnienie co sie dzieje z jedna z sieciowych gier
z typu WoW mianowicie Guild Wars pokazala sie niedawno, sporo osob z Polski przemierza juz swiat tej gry.. poza
osobami korzystajacymi z chello.pl
jest to po prostu dla mnie dziwne poniewaz norwegowie, holendrzy czy belgowie nie maja zadnych problemow z polaczeniem
.. ja nawet nie jestem wstanie zalozyc sobie konta transfer ok 1 - 3 kb jest zalosny jak na lacze '4 mb' (roznie z nim bywa ale ..)
paru moim znajomych posiadajacy neo 2mb maja lepsze transfery (150kb) - nie maja problemow
alpejskie kombinacje z MTU juz przeszedlem - zmienialem od
500 - 600
1000 - 1100
1200 - 1250 ..
(zmiany o wartosc '1' .. bylem cierpliwy..)
osoby pracujace na helpdesku zapewnialy mnie (musza to robic, bo to ich praca - szkoda ze tylko to)
ze problem zostanie rozwiazany .. jasne, czekaj zdrow
w nocy z wtorku na srode okolo 0:00 - 0:05 transfer rzeczywiscie byl wporzadku okolo 300 kb, na doslownie 'p i e c' minut
- zdazylem przez ten czas jedynie dociagnac upd'ty konieczne do poprawnego urochomienia gry i ujrzenia
screensa do zalozenia konta i logowania - nie zdazylem zrobic przez tak krotki czas netstata i puscic tracert
(myslalem ze zrobili to zaczalem tworzyc konto)
..
Kod: | TCP ...:1020 209-0-90-141.plaync.com:http USTANOWIONO
TCP ...:1121 206-127-146-55.plaync.com:http USTANOWIONO
TCP ...:1022 209-0-90-142.plaync.com:http USTANOWIONO
TCP ...:1023 206-127-146-41.plaync.com:http USTANOWIONO
TCP ...:1024 209-0-90-141.plaync.com:http USTANOWIONO |
^ kawalek nestata
(tracerta sobie daruje - jak ktos bedzie chcial sprawdzic to podejrzy)
wszystko gdzies sie rozmywa ..
zastanawia mnie tylko fakt jak to sie dzieje ze inne nacje korzystajace z chello poradzily sobie z tym problemem
(np. norwegowie, belgowie) a strona polaska ma tak gigantyczne klopoty ?
jednoczesnie chcialem ostrzec reszte uzytkownikow przez zakupem tej gry lub ze wstrzymaniem sie na
jakis czas bo sam zakup to kupa nerwow i wtopienie kasy bo o grze mozna zapomniec
czas na kolejny kontakt z 'shamanami z chello' - ciekawe co tym razem odtancza [/code] |
|
|
|
|
Valmir
easy master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-06-2005, 20:55
|
|
|
bardzo znany problem jesli chodzi o gry online np STEAM (czyli cs-ki) tez ma problemy z updatami ale juz sama gra dobrze chodzi .... kiedys mialem problem z wowem nic sie niedalo zrobic... ale smieszne bo do orginalnych servow mialem slabe pingi a do tych pirackich wysmienity... internet turbo przynajmniej w steamie pomaga bardzo u mnie 200% lepiej chodzil niz przed instalacja internet turbo ale z koleji ja dziele lacze z ojcem i przez ten program moj ojciec praktycznie niemial internetu...
podsumowujac w chello http chodzi wysmienicie ftp juz slabiej a jesli chodzi o gry to jest masakra pewno admini z chello nieustalaja nowych priorytetow dla jakis nowych platform np gier |
_________________
|
|
|
|
|
bodwick
light master
Dołączył: 02 Maj 2005 Posty: 55
|
Wysłany: 25-06-2005, 21:18
|
|
|
chello i gry sieciowe to jak wyprawa Kurskiem na ksiezyc :/. Zanim mi podkrecili Light'a na 512 pingi byly spoko.. po podkreceniu .. byly spoko.. ale jak zaczeli ta swoja wspaniala akcje "przyspieszania" po ktorej mam mega (podobno ) to wyc sie chce :/. Moze niektorzy maja cierpliwosc stoikow, ale jak mam ping wyzszy niz wczesniej "pogardzani" wlasciciele neo 256 to az sie chce zrobic krzywde jakiemus dobremu pracownikowi upc. Zadne srodki zaradcze nic nie daly.. a przynajmniej nie daly widocznej poprawy :/. Dobrze ze od jakiegos czasu nie mam czasu na gierki bo by mnie chyba krewka zalala. No coz.. niby takie zycie chociaz uwazam, ze dobrze by bylo sie zorganizowac i ich pzycisnac zeby cos zrobili z tym fantem bo jest autentycznie nie tak jak powinno. |
|
|
|
|
|