Telefon przestał działać po wymianie modemu |
Autor |
Wiadomość |
szwarek
Klikacz
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-09-2009, 16:14 Telefon przestał działać po wymianie modemu
|
|
|
Jako, że przyśpieszyłem internet do 50Mbit, to UPC wymieniło mi w piątek modem na nową Motorolę SBV6120E.
Zaraz po instalacji, jak tylko ruszył internet - sprawdziłem telefon. Okazało się, że nie działa.
Na telefon w UPC można zadzwonić, ale po odebraniu słuchawki jest tak zwany głuchy telefon - dźwięk nie przechodzi w żadną stronę.
Z telefonu UPC z kolei zadzwonić nawet nigdzie nie można. Po podniesieniu słuchawki pojawia się sygnał i po jakichś dwóch sekundach sygnał zupełnie znika.
Po kilku próbach instalator zapisał na tym formularzu odbioru modemu, że telefon nie działa i powiedział, że najpóźniej w sobotę zacznie telefon działać.
Oczywiście w sobotę do 15 telefon cały czas nie działał (co jakiś czas próbowałem resetować modem), więc zadzwoniłem na partyline. Okazało się, że nawet nie mają jakiegokolwiek zgłoszenia, że coś mi nie działa. Opisałem całą sytuację, technik powiedział, że widzi w modemie problem i zaraz się tym zajmą. Obiecał, że najpóźniej w poniedziałek telefon ruszy.
Dzisiaj oczywiście telefonu dalej nie ma. Dzwonię na partyline ponownie i dowiaduję się, że sprawa jest "w toku" ale nie wiadomo kiedy mi telefon zacznie działać.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, co mogę jeszcze zrobić, bo telefon stacjonarny jest mi potrzebny, a czuję się dosyć bezsilny.
Dołączam zrzuty ekrany ze strony diagnostycznej modemu.
modem1.png Wyróżniona linia z ostrzeżeniem. |
|
Plik ściągnięto 664 raz(y) 36,62 KB |
modem2.png Błędy, które najprawdopodobniej powodują takie zachowanie telefonu. |
|
Plik ściągnięto 639 raz(y) 63,1 KB |
|
|
|
|
|
ANIOŁ
chello master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 2412 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-09-2009, 17:51
|
|
|
A sprawdzałeś czy do dobrego gniazda podłaczył monter telefon ? Bo są 2 gniazda |
|
|
|
|
szwarek
Klikacz
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-09-2009, 17:57
|
|
|
Myślisz, że jakbym podłączył do złego to telefon by w ogóle reagował jak się do niego dzwoni?
Odpowiem mimo wszystko: tak podłączyłem do gniazdka nr 1, bo w gniazdku nr 2 nie ma ani sygnału ani nic się nie dzieje jak się dzwoni na telefon stacjonarny |
|
|
|
|
-skasowany- [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2009, 20:18
|
|
|
-skasowany- |
|
|
|
|
szwarek
Klikacz
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2009, 20:05
|
|
|
Właśnie dzwonili z UPC i jutro będzie wymieniony modem. Mam nadzieję, że to pomoże. |
|
|
|
|
outofspace
light master
Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 87
|
Wysłany: 29-09-2009, 23:26
|
|
|
Mam ten sam problem, od tygodnia po podłączeniu fiber 50 nie działa mi telefon.
Podnoszę słuchawkę...zajęte. Dodzwonić się można. Sprawa zgłoszona tydzień temu. Na razie bez zmian. W party line : Tak wiemy zgłosiliśmy sprawę, proszę czekać. |
|
|
|
|
szwarek
Klikacz
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-09-2009, 12:43
|
|
|
Właśnie był technik, wymienił modem na nowy i działa Czyli jednak jakaś wada modemu. |
|
|
|
|
-skasowany- [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2009, 20:19
|
|
|
-skasowany- |
|
|
|
|
outofspace
light master
Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 87
|
Wysłany: 02-10-2009, 22:17
|
|
|
Dzieki za intencje, dobre.
Problem został rozwiązany dzień później przez UPC |
|
|
|
|
|