|
|
Uwaga prosze przeczytajcie:] |
Autor |
Wiadomość |
Danielskii
easy master
Dołączył: 06 Mar 2005 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2005, 22:25 Uwaga prosze przeczytajcie:]
|
|
|
Sluchajcie nie wiem jak wy ale mam dosc olewania przez instytucje UPC naszych osob.
Chyba sie kazdy ze mna zgodzi ze wystepuja spre nieprawidlowosci w dzialaniu tej instytucji i szczerze mowiac troszke olewaja Nas, np: Czy nie jest irytujace czekanie na sluchawce po kilkanascie minut i uslysznie w koncu ze czas oczekiwania ulegl wydluzeniu i prosza o polaczenie w pozniejszym terminie, czy nie jest cos nie tak ze placi sie za usluge a firma UPC nie wywiazuje sie z umowy i net "dziala jak dziala"(nie jest to wina moja badz slabego komputera- bo komputer mam bardzo dobry, zero syfu na nim). O ile pamietam jakis czas temu TP SA dostala jakas kare za ich infolinie (nie pamietam ile to bylo temu jakies 2 lata). Nie mowie zebysmys od razu rzucali sie z motyka na slonce ale moze napisac jakis list i zebrac podpisy i uderzyc najpierw do UPC (moze zrobia porzadek) a jesli nie to gdzies dalej.
Odnioslem wrazenie ze UPC zalezy na pozyskaniu klienta a utrzymanie go to juz osobna sprawa.
Pozdrawiam
Daniel |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-06-2005, 22:41
|
|
|
Danielskii, moje stanowisko w tej sprawie już przekazałem do UPC (z dowodami i podkładkami potwierdzającymi słuszność). Dlatego ja ze swojej strony wstrzymałbym się z jakieś 3-4 tygodnie (niech mają czas na przemyślenie sprawy i reakcję) i wówczas jeśli nie będzie żadnych zmian, to proszę bardzo.
Ale chętnie usłyszę inne zdania.
Jacek |
|
|
|
|
Puck
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 294 Skąd: From the Light
|
Wysłany: 07-06-2005, 22:43
|
|
|
Danielskii napisał/a: | Chyba sie kazdy ze mna zgodzi |
Ale u mnie wszystko gra. Serio. No, dobra, mam dość tego, że Was olewają, bo jak to robią, to potem piszecie nudne rzeczy na forum.
Co do ogólnej idei listu do UPC - tak, można to zrobić, ale myślę, że najpierw warto znaleźć "znajomego-prawnika" i z nim sporządzić listę błędów naszego operatora. Jak już będziemy wiedzieli co do nich mamy, to zaczynamy z nimi "negocjować". Jest prawie pewne, że będzie to rozmowa ze ścianą.
Wtedy chętnie się zdenerwujemy i znajdziemy "znajomego-redaktora" i zaczniemy pisać do prasy - komputerowej. Dziennik Internautów jest otwarty na takie tematy, a jak by się postarać to przy odrobinie szczęścia Onet czy Wirtualna nam pomogą.
Trzeba pamiętać, że chellonautów w polsce jest kilkadziesiąt tysięcy, wiec sprawa nie dotyczy już tylko wąskiej grupy osób.
Na razie jednak proponuję się wstrzymać do, powiedzmy, września. Moim zdaniem planują jakieś zmiany i chciałbym poczekać na "ich kolejny krok". |
_________________
|
|
|
|
|
mzawek
Klikacz
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 10
|
Wysłany: 07-06-2005, 22:53
|
|
|
No tak.Płacic ,płacic ,płacic.Biednemu wiadomo co w oczy i w d... |
|
|
|
|
Marcin
light master
Dołączył: 06 Cze 2005 Posty: 73 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 07-06-2005, 22:56
|
|
|
Nie sądze żeby to pomogło ale można by rozważyć jakąś formę zbiorowego protestu .
Nie wiem ArteQ na liscie dyskusyjnej wspomniał coś o masowym wysyłaniu emaili do nich ...
Jestem trochę nerwowy więc czytając jak reaguje helpdesk nawet nie będę do nich dzwonił.
Przynajmniej na razie,bo pingi do www.chello.pl na poziomie 220ms i więcej to jest jednak przesada.
Do yahoo to nawet i 320ms...
Zaskoczyli mnie dziś zresztą jeszcze jednym, pingami w CS na poziomie 1200-1400 ms(zwykle 50-80) ,to już trzeba się starać .
Zebrałem się i wysłałem im dziś emaila ciekawe czy odpowiedzą ? |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2005, 22:56
|
|
|
DanielskiiNapisz reklamację na papierze i zanieś do boku. Albo dostaniesz odpowiedź i poprawę w ciągu 30 dni albo automatycznie zostaną uznane twoje roszczenia finansowe zawarte w reklamacji (na ile sobie to wycenisz twoja sprawa i tak pewnie Ci tego nie uznają. Maksymalnie może to być 1/15 rachunku za każdy dzień całkowitego niedziałania, skoro możesz jeszcze pisać na forum to nie wyskakiwał bym z kwotą powyżej 1/30 bo zostaniesz wyśmiany). Jest za to spora szansa, że nie zdążą z odpowiedzą wówczas twoja reklamacja zostanie uznana automatycznie. |
|
|
|
|
rcube
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 338 Skąd: Gocław
|
Wysłany: 07-06-2005, 23:34
|
|
|
A mnie denerwuje to ze dostaje rachunki na stary kod pocztowy i mimo tysiaca emaili, rozmow przez telefon czy osobistych wizyt nadal dostaje na stary kod pocztowy co wiaze sie z samymi problemami. |
_________________
|
|
|
|
|
Szczesny
Klikacz
Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 7
|
Wysłany: 08-06-2005, 10:49
|
|
|
Puck napisał/a: | Danielskii napisał/a: | Chyba sie kazdy ze mna zgodzi |
Ale u mnie wszystko gra. Serio. No, dobra, mam dość tego, że Was olewają, bo jak to robią, to potem piszecie nudne rzeczy na forum.
Co do ogólnej idei listu do UPC - tak, można to zrobić, ale myślę, że najpierw warto znaleźć "znajomego-prawnika" i z nim sporządzić listę błędów naszego operatora. Jak już będziemy wiedzieli co do nich mamy, to zaczynamy z nimi "negocjować". Jest prawie pewne, że będzie to rozmowa ze ścianą.
Wtedy chętnie się zdenerwujemy i znajdziemy "znajomego-redaktora" i zaczniemy pisać do prasy - komputerowej. Dziennik Internautów jest otwarty na takie tematy, a jak by się postarać to przy odrobinie szczęścia Onet czy Wirtualna nam pomogą.
Trzeba pamiętać, że chellonautów w polsce jest kilkadziesiąt tysięcy, wiec sprawa nie dotyczy już tylko wąskiej grupy osób.
Na razie jednak proponuję się wstrzymać do, powiedzmy, września. Moim zdaniem planują jakieś zmiany i chciałbym poczekać na "ich kolejny krok". |
----------------------------
Chcecie Panstwo czekac? Prosze bardzo - Wasz wybor. Ja w mailu do UPC/chello wyraznie napisalem,ze jesli nie poprawia jakosci uslugi chello to nie odnowie umowy po uplywie jej waznosci. Nie zwyklem bowiem placic za towar kiepskie jakosci, niekompetentne panienki i panow pod 9480, czekanie w nieskonczonosc az ktos sie laskawie odezwie, niedouczonych technikow udajacych ekspertow, pojawianie sie tychze w kilka godzin po umowionym terminie..........
Jestem klientem UPC/chello a nie ich ubogim krewnym proszacym o wsparcie. Jesli to nie dotrze do swiadomosci firmy, to po prostu pozegnamy sie. Co i innym forumowiczom zalecam. |
|
|
|
|
andrzej
light master
Dołączył: 10 Lut 2005 Posty: 118 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-06-2005, 08:47
|
|
|
ja tak samo mam problemy z dodzwonieniem się do UPC, tylko w kółko na okrągło słyszę że prosze cierpliwość, niestety moja cierpliwość już się kończy, ale co ja mogę poradzić na to, tylko wypada mi nabijać liczniki do nich. To jest z korzysćią dla TPSA.
Kiedyś miałem nonstop awarie, teraz zaczyna to samo się powtarzać. Chyba o ile to powróci się ta cała historia to znów napisze podanie o zmianijszenie rachunku za korzystanie a TV kablowej i internetu, bo nie mam zamiaru płacić w pustkę, ale ogólnie jestem z nich zadowolony |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|