Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak połączenia
Autor Wiadomość
andrew1985 
Klikacz

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 2
Wysłany: 01-09-2009, 20:18   brak połączenia

Witam,
piszę z takim oto problemem. od niedawna mam telefon w UPC przeniesiony z TPSA. PRawie od razu istnieje problem, w momencie wyłączenia z sieci komputera. próba dodzwonienia się na telefon stacjonarny kończy się komunikatem, ze "nie może teraz odebrać połączenia", gdy próbuje zadzwonić na zewnątrz w słuchawce mam normalny sygnał, słychać wybieranie numeru i dźwięk dzownienia, ale telefon na który się dzwoni w żaden sposób nie reaguje. Wszsytkie te problemy znikają, gdy ponownie włączymy komputer, bądź zresetujemy modem. Zgłosiłem sprawę na infolinię, ale odpisali, że "nie stwierdzają nie prawidłowości w pracy modemu". czy ktoś z was spotkał się z czymś takim i udalo mu się to rozwiązać??
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2009, 20:37   

W upc to się dość często zdarza - problemem jest ich serwer zajmujący się usługami voip.

W telefonii internetowej nie masz nigdy gwarancji ciągłej pracy jak przy telefonie stacjonarnym (właśnie z powodu dużo bardziej zawodnych łączy i serwerów które bywaja różnie zarządzane)

Najprostsze wyjście zmienić operatora - z doświadczeń mogę polecić frikonet (praktycznie nie spotkałem sie jeszcze z padem ich serwerów) a w dodatku mają znacznie taniej.

Albo przenieść telefon z powrotem do operatora stacjonarnego - jeśli masz w okolicy kable to do jakiejś netii albo czegoś podobnego - jak nie masz kabli to do ery (oni tam świadczą usługę bardzo podobną do telefonu stacjonarnego tyle że z wykorzystaniem sieci gsm która jest prawie tak samo niezawodna)
  marekd@jabberpl.org
 
przemer 
light master

Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 67
Wysłany: 01-09-2009, 20:39   

A wylaczajac komputer, nie wylaczasz przypadkiem calej listwy zasilajacej, do ktorej rowniez podlaczony jest modem?

Aby telefon dzialal, modem musi byc caly czas wlaczony.
  przemer@jabster.pl
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2009, 20:43   

Gdyby miał wyłączoną bramkę to by nie słyszał sygnału w słuchawce
  marekd@jabberpl.org
 
andrew1985 
Klikacz

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 2
Wysłany: 01-09-2009, 20:46   

przemer napisał/a:
A wylaczajac komputer, nie wylaczasz przypadkiem calej listwy zasilajacej, do ktorej rowniez podlaczony jest modem?

Aby telefon dzialal, modem musi byc caly czas wlaczony.

z tym akurat nie mam problemu...

@ Marek
dzięki, ewentualna zmiana nie była by problemem, operatorów Ci u mnie dostatek. :)
 
 
TePeO 
ultra master


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 01-09-2009, 23:17   

Spróbuj wyłaczyć tylko kabel sieciowy od komputera. Ciekawe czy coś sie zmieni. Komputera nie wyłączaj.

ps.
Podaj jakieś namiary na PW może uda się ustalić jakieś konkrety.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: