|
|
9436 - informacja PKP a telefon w UPC |
Autor |
Wiadomość |
RAFLOS
easy master
Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 48
|
Wysłany: 02-11-2008, 12:50 9436 - informacja PKP a telefon w UPC
|
|
|
Czy dzwoniliście już na informację kolejową PKP z Waszych miast?
Numer (22)94-36 lub (42)94-36
- gdy wybieram z zerem na początku przed kierunkowym - dostaję informację, żeby dzwonić bez kierunkowego.. OK, dzwonię wybierając samo 94-36 (podejrzewam, że połączyło mnie automatycznie z kierunkowym mojego miasta - krakowskim) i dzwoni, ale nikt niegdy nie odbiera. Więc próbuję dzwonić bez zera,z kierunkowym 22 naprzemiennie z 42 - i zawsze mam sygnał zajętości..
Poprosiłem kogoś kto ma telefon w TPSA,- nie ma problemu z dodzwonieniem się poprzez oba kierunkowe i odzywa się automat, który żąda wybrania tonowego 1, 2, 3 (w zależności od sprawy).
W jaki sposób zatem dodzwonić się pod te numery, czy są one zablokowane? (telefon mam w taryfie Standard30, bez żadnych blokad, wszystko domyślnie ustawione od początku instalacji). Czy wszędzie ten problem występuje w UPC? Opłata za połączenie jest według taryfy lokalnej. Jest jeszcze inny numer informacji kolejowej, zaczynający się na 0-300, ale ponoć minuta rozmowy kosztuje niecałe 10 zł, więc nawet nie próbuję...
- jak to u Was wygląda, czy da się skądś i w jakiś sposób połączyć z telefonu w UPC (tak a propo ktoś wie, czy takie połączenia są realizowane z pakietu darmowych minut, czy naliczane w normalny sposób jak za połączenie lokalne)? |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2008, 15:03
|
|
|
Przy telfonach internetowych sygnał zajętości nie zawsze oznacza, że zajęty jest numer docelowy. Może oznaczać również zajętość linii wychodzącej (łączącej operatora voip z siecią stacjonarną w danym mieście). Jeśli sytuacja się powtarza zbyt często należy problem zgłosić do swojego operatora voip (w tym przypadku upc) i o ile nie zostanie rozwiązany pisać reklamację.
Cytat: | (tak a propo ktoś wie, czy takie połączenia są realizowane z pakietu darmowych minut, czy naliczane w normalny sposób jak za połączenie lokalne)? | Zależy od twojej umowy, jeśli według umowy połączenia lokalne w twoim abonamencie są darmowe (lub wliczone są w abonament) to te również. |
|
|
|
|
dziabaq
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Maj 2006 Posty: 433
|
Wysłany: 02-11-2008, 17:25
|
|
|
To, między innymi, jeden z powodów dla których nie lubię VoIP
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|