Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przepisaniem usługi na iną osobę.
Autor Wiadomość
Ola 
Klikacz

Dołączyła: 19 Sty 2005
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-04-2005, 19:07   Problem z przepisaniem usługi na iną osobę.

Otóż od przeszło 3 miesięcy próbuję przepisać usługę na inną osobę. Nie pomagają ani telefony ani maile do BOK (obiBOKi :roll: ), za każdym razem twierdzą, iż odpowiednie dokumenty zostały już wysłane. Dopiero za którymś razem uzyskałam elektroniczną wersję niezbędnego dokumentu, który natychmiast wypełniłam i wysłałam listem poleconym na wskazany adres. Nie pomogło - po miesiącu faktura znów przyszła na mnie.

Mam wrażenie, że i ile pod względem techniczny chello naprawdę wyprzedza konkurencję (jestem z łącza bardzo zadowolona), o tyle pod względem organizacyjnym panuje w tej firmie totalny chaos.

Czy ktoś z Was miał podobny problem? Będę wdzięczna za wszelkie pomysły na rozwiązanie tej sprawy.

Pozdrawiam!
 
 
kotlet 
light master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 149
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2005, 19:12   

Jak bym miał na kogos przepisać umowe to poszedł bym do biura obsługi i załatwił to odrazu a nie bawił się w telefony do boku i emaile. Idż z tą drugą osobą i załatwisz od razu. Takie jest moje zdanie.
 
 
Ola 
Klikacz

Dołączyła: 19 Sty 2005
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-04-2005, 19:16   

Hmm, problem w tym, że ta osoba nie bardzo ma możliwość załatwienia sprawy osobiście. Nie sądziłam, iż taka drobna sprawa może spiętrzyć tyle trudności :| Ale spróbuję to jakoś zorganizować.

Dziękuję za pomoc :)
Pozdrowienia
 
 
Klaudi 
light master


Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2005, 21:34   

Wystarczy jak będziesz miała pisemne upoważnienie od tej osoby, że możesz występowac w jej imieniu. Ja tak załatwiałem sprawe gdy nie chciałem ciągać teściowej.
_________________
 
 
 
blady 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 4
Wysłany: 28-04-2005, 21:57   

Po pierwsze mam podobne problemy - dostałem umowę na przekręcone imie i nazwisko - nie idzie tego odkręcić. Nie idzie się dodzwonić. Droga Redakcjo co mam robić? Czy sugestia Kotleta o pójściu do lokalnego biura i użycie siły jest jak najbardziej na miejscu?




BladyCierpliwy
 
 
 
Klaudi 
light master


Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2005, 22:20   

Kurcze, chłopie co za pytanie, jeśli nie możesz się dodzwonić to idź osobiście i bez problemu wszystko wyjaśnisz.
_________________
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-04-2005, 22:51   

Cytat:
Po pierwsze mam podobne problemy - dostałem umowę na przekręcone imie i nazwisko - nie idzie tego odkręcić. Nie idzie się dodzwonić. Droga Redakcjo co mam robić?

Umowę czy rachunek, jak umowa nie jest na twoje nazwisko to po prostu nie płać za jakiś czas Cię odłączą a wtedy podpiszesz sobie nową umowę na właściwe nazwisko jeszcze na tym tylko zaoszczędzisz.

Cytat:
Czy sugestia Kotleta o pójściu do lokalnego biura i użycie siły jest jak najbardziej na miejscu?

Jeśli to rachunek to tak, tylko pamiętaj tam jest 2 ochroniarzy więc zabierz ze sobą kilku kolegów tak dla pewności bo możesz sam nie dać rady.
  marekd@jabberpl.org
 
shaper 
easy master

Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2005, 00:26   

Heh, u mnie był podobny problem.
Ale Pani w BOK usilnie sie uparła,
ze taka mozliwosc nie istnieje.
Osoba na którą było uprzednio kablowka i internet
musiała zrezygnować z usług a osoba na którą
miało być przepisane zamówić usługi.
W sumie w ten sposob udało się załapać
na promocje kablowki oraz chello ;]

w UPC z przepisaniem widać są problemy :)
 
 
Ola 
Klikacz

Dołączyła: 19 Sty 2005
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-04-2005, 14:00   Załatwiłam to "odgórnie"

Wystarczył krótki mail do szefostwa i cały BOK stanął na baczność ;) Aha - dodam, iż w e-mailu owym zaznaczyłam, że nie nie zapłacę za usługę dopóty, dopóki nie otrzymam faktury z właściwymi danymi. Hehe, czyżby Pani "Derektor" zlękła się, iż straci 100 zł!? :P No tak - raty za Mercedesa trzeba płacić :wink: Grunt, że się udało :) Metodę polecam :D

Pozdrawiam wszystkich :)
 
 
antoni555 
classic master


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 265
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 29-04-2005, 17:06   

Ola, a może podaj nam wszystkim adres mailowy do szefostwa? Dobrze byłoby wiedzieć, do kogo pisać "ostro" zażalenia, a być może i pochwały, na niedociągnięcia ze strony co poniektórych pracowników UPC.
_________________
 
 
 
Ola 
Klikacz

Dołączyła: 19 Sty 2005
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-04-2005, 12:57   namiary ;)

Kontakt z VIPami UPC nie jest żadną tajemnicą. Telefony podane są np. tutaj.
A tu podany został e-mail do Dyrektor Public Relations, pani Doroty Zawadzkiej. Jako, że nie znalazłam niczego bardziej odpowiedniego, postanowiłam napisać i udało się :)

Pozdr.
 
 
antoni555 
classic master


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 265
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 30-04-2005, 20:09   

Thnx Ola za namiary! Rzeczywiście są one na stronie UPC, ale muszę się przyznać, że nie wnikałem aż tak w tę stronę, to i nie zobaczyłem detali.
_________________
 
 
 
dopesc 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2005
Posty: 247
Skąd: Warszawa-Bródno
Wysłany: 01-05-2005, 13:25   

Ja zrobilem to troszke inaczej.Bylem w BOK'u aby przepisac usluge z matki na siebie a ze pani poinformowala mnie ze moze potrwac to nawet 2 msc zrobnilem inny manewr.Otorz podpisalem papier o rozwiazanie umowy w trybie natychmiastowym <umowa matki> i automatycznie zalozenie nowej uslugi po promocyjnych cenach na siebie.I tak w ciagu 2 dni mialem chello na siebie.Monter nie musial nic robic bo kable juz byly tylko poprostu przyniusl dokumenty do podpisu.
Firma UPC robi sobie zarty z abonentow przedluzajac tak proste sprawy.Wyobrazcie sobie ze mi odpisuja na zlozona reklamacje od pazdziernika a panie w BOku wysylaja tylko maile ponaglajace centrale i nic z tego nie wychodzi.
Maja tanie i dobre lacza ale obsluge koszmarna.No chyba ze chodzi o zalozenie to wciagu 2 dni sie pojawiaja.
_________________
 
 
Ola 
Klikacz

Dołączyła: 19 Sty 2005
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-05-2005, 20:36   

No tak - dobrze, ale nie każdy może przepisać usługę bez straty. W końcu wiele osób ma podpisaną umowę na konkretny okres. Zerwanie jej przed terminem oznacza uiszczenie dodatkowej opłaty-kary :? No chyba, że nowa promocja jest na tyle korzystna, iż zrekompensuje stratę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: