Problem z przepisaniem usługi na iną osobę. |
Autor |
Wiadomość |
Ola
Klikacz
Dołączyła: 19 Sty 2005 Posty: 13 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-04-2005, 20:07 Problem z przepisaniem usługi na iną osobę.
|
|
|
Otóż od przeszło 3 miesięcy próbuję przepisać usługę na inną osobę. Nie pomagają ani telefony ani maile do BOK (obiBOKi ), za każdym razem twierdzą, iż odpowiednie dokumenty zostały już wysłane. Dopiero za którymś razem uzyskałam elektroniczną wersję niezbędnego dokumentu, który natychmiast wypełniłam i wysłałam listem poleconym na wskazany adres. Nie pomogło - po miesiącu faktura znów przyszła na mnie.
Mam wrażenie, że i ile pod względem techniczny chello naprawdę wyprzedza konkurencję (jestem z łącza bardzo zadowolona), o tyle pod względem organizacyjnym panuje w tej firmie totalny chaos.
Czy ktoś z Was miał podobny problem? Będę wdzięczna za wszelkie pomysły na rozwiązanie tej sprawy.
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
kotlet
light master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Gru 2004 Posty: 149 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 20:12
|
|
|
Jak bym miał na kogos przepisać umowe to poszedł bym do biura obsługi i załatwił to odrazu a nie bawił się w telefony do boku i emaile. Idż z tą drugą osobą i załatwisz od razu. Takie jest moje zdanie. |
|
|
|
|
Ola
Klikacz
Dołączyła: 19 Sty 2005 Posty: 13 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-04-2005, 20:16
|
|
|
Hmm, problem w tym, że ta osoba nie bardzo ma możliwość załatwienia sprawy osobiście. Nie sądziłam, iż taka drobna sprawa może spiętrzyć tyle trudności Ale spróbuję to jakoś zorganizować.
Dziękuję za pomoc
Pozdrowienia |
|
|
|
|
Klaudi
light master
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 22:34
|
|
|
Wystarczy jak będziesz miała pisemne upoważnienie od tej osoby, że możesz występowac w jej imieniu. Ja tak załatwiałem sprawe gdy nie chciałem ciągać teściowej. |
_________________
|
|
|
|
|
blady
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 4
|
Wysłany: 28-04-2005, 22:57
|
|
|
Po pierwsze mam podobne problemy - dostałem umowę na przekręcone imie i nazwisko - nie idzie tego odkręcić. Nie idzie się dodzwonić. Droga Redakcjo co mam robić? Czy sugestia Kotleta o pójściu do lokalnego biura i użycie siły jest jak najbardziej na miejscu?
BladyCierpliwy |
|
|
|
|
Klaudi
light master
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 23:20
|
|
|
Kurcze, chłopie co za pytanie, jeśli nie możesz się dodzwonić to idź osobiście i bez problemu wszystko wyjaśnisz. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-04-2005, 23:51
|
|
|
Cytat: | Po pierwsze mam podobne problemy - dostałem umowę na przekręcone imie i nazwisko - nie idzie tego odkręcić. Nie idzie się dodzwonić. Droga Redakcjo co mam robić? |
Umowę czy rachunek, jak umowa nie jest na twoje nazwisko to po prostu nie płać za jakiś czas Cię odłączą a wtedy podpiszesz sobie nową umowę na właściwe nazwisko jeszcze na tym tylko zaoszczędzisz.
Cytat: | Czy sugestia Kotleta o pójściu do lokalnego biura i użycie siły jest jak najbardziej na miejscu? |
Jeśli to rachunek to tak, tylko pamiętaj tam jest 2 ochroniarzy więc zabierz ze sobą kilku kolegów tak dla pewności bo możesz sam nie dać rady. |
|
|
|
|
shaper
easy master
Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-04-2005, 01:26
|
|
|
Heh, u mnie był podobny problem.
Ale Pani w BOK usilnie sie uparła,
ze taka mozliwosc nie istnieje.
Osoba na którą było uprzednio kablowka i internet
musiała zrezygnować z usług a osoba na którą
miało być przepisane zamówić usługi.
W sumie w ten sposob udało się załapać
na promocje kablowki oraz chello ;]
w UPC z przepisaniem widać są problemy |
|
|
|
|
Ola
Klikacz
Dołączyła: 19 Sty 2005 Posty: 13 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-04-2005, 15:00 Załatwiłam to "odgórnie"
|
|
|
Wystarczył krótki mail do szefostwa i cały BOK stanął na baczność Aha - dodam, iż w e-mailu owym zaznaczyłam, że nie nie zapłacę za usługę dopóty, dopóki nie otrzymam faktury z właściwymi danymi. Hehe, czyżby Pani "Derektor" zlękła się, iż straci 100 zł!? No tak - raty za Mercedesa trzeba płacić Grunt, że się udało Metodę polecam
Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 29-04-2005, 18:06
|
|
|
Ola, a może podaj nam wszystkim adres mailowy do szefostwa? Dobrze byłoby wiedzieć, do kogo pisać "ostro" zażalenia, a być może i pochwały, na niedociągnięcia ze strony co poniektórych pracowników UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
Ola
Klikacz
Dołączyła: 19 Sty 2005 Posty: 13 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-04-2005, 13:57 namiary ;)
|
|
|
Kontakt z VIPami UPC nie jest żadną tajemnicą. Telefony podane są np. tutaj.
A tu podany został e-mail do Dyrektor Public Relations, pani Doroty Zawadzkiej. Jako, że nie znalazłam niczego bardziej odpowiedniego, postanowiłam napisać i udało się
Pozdr. |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 30-04-2005, 21:09
|
|
|
Thnx Ola za namiary! Rzeczywiście są one na stronie UPC, ale muszę się przyznać, że nie wnikałem aż tak w tę stronę, to i nie zobaczyłem detali. |
_________________
|
|
|
|
|
dopesc
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2005 Posty: 247 Skąd: Warszawa-Bródno
|
Wysłany: 01-05-2005, 14:25
|
|
|
Ja zrobilem to troszke inaczej.Bylem w BOK'u aby przepisac usluge z matki na siebie a ze pani poinformowala mnie ze moze potrwac to nawet 2 msc zrobnilem inny manewr.Otorz podpisalem papier o rozwiazanie umowy w trybie natychmiastowym <umowa matki> i automatycznie zalozenie nowej uslugi po promocyjnych cenach na siebie.I tak w ciagu 2 dni mialem chello na siebie.Monter nie musial nic robic bo kable juz byly tylko poprostu przyniusl dokumenty do podpisu.
Firma UPC robi sobie zarty z abonentow przedluzajac tak proste sprawy.Wyobrazcie sobie ze mi odpisuja na zlozona reklamacje od pazdziernika a panie w BOku wysylaja tylko maile ponaglajace centrale i nic z tego nie wychodzi.
Maja tanie i dobre lacza ale obsluge koszmarna.No chyba ze chodzi o zalozenie to wciagu 2 dni sie pojawiaja. |
_________________
|
|
|
|
|
Ola
Klikacz
Dołączyła: 19 Sty 2005 Posty: 13 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-05-2005, 21:36
|
|
|
No tak - dobrze, ale nie każdy może przepisać usługę bez straty. W końcu wiele osób ma podpisaną umowę na konkretny okres. Zerwanie jej przed terminem oznacza uiszczenie dodatkowej opłaty-kary No chyba, że nowa promocja jest na tyle korzystna, iż zrekompensuje stratę. |
|
|
|
|
|