biuro obsługi klienta a 9480 |
Ile średnio muszę czekać na połączenie z nr 9480? |
nie dłużej niż 10 minut |
|
50% |
[ 8 ] |
dłużej niż 10 minut |
|
25% |
[ 4 ] |
dłużej niż 20 minut |
|
18% |
[ 3 ] |
nigdy nie doczekałem się na połączenie z nr 9480 bo jestem cierpliwy - do czasu |
|
6% |
[ 1 ] |
|
Głosowań: 16 |
Wszystkich Głosów: 16 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
blady
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 4
|
Wysłany: 28-04-2005, 22:44 biuro obsługi klienta a 9480
|
|
|
hej, czekam już 58 minut na połączenie z obsługą naziemną dla numeru 9480. Jestem cierpliwy. Czekać dalej czy sobie odpuścić?
Jak jesteście obsługiwani? A może tylko ja jestem cierpliwy?
pozdrawiam
blady |
|
|
|
|
mizuk
plus master
Dołączył: 06 Mar 2005 Posty: 378 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 22:56
|
|
|
drobna ale istotna uwaga:
wielu z nas surfuje nocami, niestety serwis pracuje 08-20.
uważam, że nie jest to w porządku, prócz miłej pani,
powinien dyżurować fachowiec od upc/internetu. |
_________________
|
|
|
|
|
blady
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 4
|
Wysłany: 28-04-2005, 23:01
|
|
|
ale ja mam na fakturze cytuję: "Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów Czynne 24h 7 dni w tygodniu 9480"
Jak mam w związku z tym rozumieć ten zapis? Czy 24h wg UPC to 8-20? Czyli to będzie najkrótsze 24h w nowożytnej historii świata. |
|
|
|
|
mizuk
plus master
Dołączył: 06 Mar 2005 Posty: 378 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 23:13
|
|
|
tu nie ma żadnej pomyłki - bok jest czynny 24h/dobę!
ja dodałem pewien szczegół - w trakcie ostatnich (3 dni)
prób kontaktu z serwisem, od miłej pani z bok-u
dowiedziałem się, że serwis techniczny jako taki pracuje
w godzinach 08-20.
na zapytanie dlaczego jest tak - nie uzyskałem odpowiedzi.
może nasz admin nas oświetli |
_________________
|
|
|
|
|
Klaudi
light master
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 23:18
|
|
|
Raju, ja najdłużej czekałem 2-3 minuty, lecz często do nich na szczęście nie musze dzwonic. |
_________________
|
|
|
|
|
-=Piter=-
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 54 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 28-04-2005, 23:32 Re: biuro obsługi klienta a 9480
|
|
|
blady napisał/a: | hej, czekam już 58 minut na połączenie z obsługą naziemną dla numeru 9480. Jestem cierpliwy. Czekać dalej czy sobie odpuścić?
|
Tak chyba mi się zdaje że chyba ten numer darmowy nie jest Jak ja dzwoniłem to bez problemu(BOK oddział Gdansk)
mam jeszcze taki niuansik:
Podczas gdy mamy problem z netem "miła pani" mówi co możemy sami sprawdzić aby ewentualnie samemu usunąć usterkę. Między innymi słyszymy powalającą porade:
"Sprawdź czy modem jest podłączony do prądu"
Czy UPC/chello ma swoich klientów za idiotów?
Rada dla miłej pani-niech nagra jeszcze raz swoje wspaniałe porady.
Osobićie zawsze wybieram odrazu na telefonie (1) i łacze się z konsultantem - z maszyną pogadać się nieda |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 28-04-2005, 23:46
|
|
|
Witam! Informuję, że nr 94-80 jest zlokalizowany w Katowicach i tam nas łączy do, nazwijmy to tak delikatnie, "konsultantów", którzy na dobrą sprawę nie wiedzą po co tam są.
Po kilkunastu rozmowach z "nimi" doszedłem do wniosku, że to tylko strata czasu i kasy na dzwonienie do nich i dałem spokój. Wszystkie sprawy załatwiam w warszawskim bok-u i o dziwo są załatwiane "piorunem".
Moja rada - wszelkie pytania kierować do swoich, terytorialnych bok-ów.
Pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
blady
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 4
|
Wysłany: 29-04-2005, 00:57 Re: biuro obsługi klienta a 9480
|
|
|
-=Piter=- napisał/a: | Tak chyba mi się zdaje że chyba ten numer darmowy nie jest |
Ciekawe ile kosztuje takie polaczenie. Tak jak z numerem stacjonarnym? Czy w zaleznosci od operatora telekomunikacyjnego? Czy moze 3,77 + VAT?
Szukałem na www.chello.pl ale nic nie znalazłem. |
|
|
|
|
shaper
easy master
Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-04-2005, 01:30
|
|
|
jak rozmowa lokalna. |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-04-2005, 09:27
|
|
|
antoni555 napisał/a: | Moja rada - wszelkie pytania kierować do swoich, terytorialnych bok-ów |
Może i mógłbym się z tym zgodzić, ale biorąc pod uwagę, że:
- przejazd do BOKu w jedną stronę zajmie mi około 1.5 godziny
- załatwienie sprawy nawet w 20-30 minut
- powrót - 1.5 h
to i tak jest to strata 3.5 godziny.
Chociaż nazwanie tego stratą może nie jest fortunne, bo najpierw trzeba mieć te 3.5 godziny aby móc je na przejazdy i załatwienie sprawy stracić.
Jacek |
|
|
|
|
antoni555
classic master
Pomógł: 13 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 265 Skąd: Warszawa - Mokotów
|
Wysłany: 29-04-2005, 09:57
|
|
|
Witam Jacku, masz rację z punktu widzenia czasowego, ale ujmując problem kontaktów z UPC przeze mnie, jako klienta tej firmy, doszedłem do wniosku, że tylko taka forma zdaje egzamin. Dlaczego?
1/Dodzwonienie się pod 94-80 może być szybkie albo i nie, z reguły kilkanaście minut lub znacznie dłużej
2/Rozmowa z "konsultantem", która zazwyczaj nic nie daje - następne ileś tam minut
3/Wysłanie maila z opisem sprawy - trzeba czekać kilka dni na jakąkolwiek odpowiedz
Reasumując, doszedłem do wniosku, że tylko wizyta w bok-u zdaje egzamin z efektem "piorunującym". |
_________________
|
|
|
|
|
mizuk
plus master
Dołączył: 06 Mar 2005 Posty: 378 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-04-2005, 11:34
|
|
|
antoni555 napisał/a: | Reasumując, doszedłem do wniosku, że tylko wizyta w bok-u zdaje egzamin z efektem "piorunującym". |
w całej rozciągłości potwierdzam, chociaż podobnie jak jackowi, zajmuje mi to
z dojazdem dużo czasu (aha nie zawadzi sprawdzić dni i godzin pracy, bo raz,
w poniedziałek o godz. 08:05, na żytniej 15/2, dowiedziałem się klienci obsługiwani
są w poniedziałki, od...12 tej). |
_________________
|
|
|
|
|
|