Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Limit
Autor Wiadomość
klocek 
Klikacz

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 2
Wysłany: 19-05-2007, 07:40   Limit

mam chello easy i nie trafilo easy na zniesienie limitów...
i wtym problem przed wczoraj przekroczylem limit.Ile bedzie trwalo "wyzerowanie"?
pisze ze

"W Okresie 1-18 Maj" wie ktos moze? za info dziekuje.
 
 
Marduk 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 192
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-05-2007, 08:13   

Wyzerowanie powinno nastąpić ostatniego dnia miesiąca. Czasami nawet przedostatni dzień jak masz szczęście ;)
 
 
klocek 
Klikacz

Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 2
Wysłany: 19-05-2007, 09:25   

lol czyli mam tyle czekac? lOL z transferem po 2 kb /s? xD; /
 
 
Marduk 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 192
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-05-2007, 09:52   

No niestety, tak to jest z tymi durnymi limitami, wszystkie inne pakiety mają to zniesione a my musimy się męczyć, a planów zdjęcia limitów nie widać... :evil:
 
 
suck 
classic master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 253
Wysłany: 19-05-2007, 09:59   

no coz... jest to pakiet standardowy wiec nie ma co sie dziwic, ze tak jest
 
 
Marduk 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 192
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-05-2007, 10:26   

Tylko że nawet ci złodzieje z telekomunikacji polskiej znieśli limity na najwolniejszych pakietach, podobnie jak dużo innych dostawców a chello musiało zrobić wyjątek. To jest chyba jedyna usługa na rynku gdzie jest limit pobierania danych.
 
 
suck 
classic master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 253
Wysłany: 19-05-2007, 10:30   

nic na to nie poradzisz, skonczy ci sie umowa zmien dostawce
 
 
PRETEXT 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 76
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-05-2007, 09:10   

przy 512 chcesz ściągać??? może pomyśl o zmianie na bezlimitowe
 
 
Marduk 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 192
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-05-2007, 09:27   

To nie ode mnie zależy niestety, a wbrew pozorom da się ściągać na 512, nie jestem jakimś nałogowym download'erem co robi backup internetu jednak te 10GB to za mało, 20GB by spokojnie starczyło już.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: