9480 - telefon "informacyjny" i do tego nie w siec |
Autor |
Wiadomość |
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 03-04-2007, 10:50
|
|
|
PH - Trójmiasto napisał/a: | Wyobrażasz sobie sytuację, w której numer serwisowy stałby się bezpłatny?
|
Wyobrażam sobie - TPSA i "smutna linia".
PH - Trójmiasto napisał/a: |
Jeśli już są problemy z dodzwonieniem się, a ludzie dzwonią faktycznie z poważnymi sprawami,
|
To tylko świadczy o: 1) liczbie problemów klientów UPC (zadowoleni raczej nie dzwonią), 2) podejściu UPC do sprawy rozwiązywania tych problemów.
PH - Trójmiasto napisał/a: | to gdyby taki numer był bezpłatny, dzwoniłoby 5x tyle osób, z każdą najmniejszą pierdołą, bo i tak jest za FREE to czemu mam nie zadzwonić... Taka jest niestety mentalność naszych rodaków
|
Niestety taka jest mentalność naszych rodaków, którzy biorą się za handel lub usługi. Oceniają wszystkich własną miarą. Klient to wróg, którego trzeba orżnąć jak się da i potraktować z góry jak złodzieja. Tyle, że podaje się to w słodkim sosie uśmiechów i uprzejmości. A te "najmniejsze pierdoły" dla niektórych akurat mają znaczenie. Mentalność naszych handlowców jest taka, że to oni wiedzą, co jest ważne, a co nie i że wcale nie musi wszystko działać na 100%. Klient ma być zadowolony i siedzieć cicho.
A ja nadal nie rozumiem, dlaczego klient ma dodatkowo płacić za wadliwą usługę. |
_________________
|
|
|
|
|
PH - Trójmiasto
light master
Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-04-2007, 19:45
|
|
|
Ja też nie rozumiem... ale widocznie tak musi być czy to się komuś podoba czy nie.
Zawsze można nie dzwonić, tylko pójść osobiście do BOK - Będzie taniej! |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-04-2007, 19:51
|
|
|
Cytat: | Ja też nie rozumiem... ale widocznie tak musi być czy to się komuś podoba czy nie.
Zawsze można nie dzwonić, tylko pójść osobiście do BOK - Będzie taniej! | no niebardzo tam jest kolejka na 2 godziny stania, wiesz ile kosztuje 1 godzina ?
(pozatym BOK jest tylko 1 na drugim końcu miasta) |
|
|
|
|
buzek
classic master
Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 256 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-04-2007, 19:55
|
|
|
ja ostatnio z 20 zł zaplacilem :/ |
|
|
|
|
clarkkent
Moderator
Pomógł: 34 razy Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 1664 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2007, 11:24
|
|
|
buzek napisał/a: | ja ostatnio z 20 zł zaplacilem :/ |
Kto ma "darmowe" rozmowy, niech wówczas dzwoni. Ja zawsze tak robię i mam koszty zerowe, jeśli chodzi o infolinię. Mogę czekać i 10 min., dłużej już mi się nie chce. |
|
|
|
|
PH - Trójmiasto
light master
Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-04-2007, 18:45
|
|
|
Marek napisał/a: | Cytat: | Ja też nie rozumiem... ale widocznie tak musi być czy to się komuś podoba czy nie.
Zawsze można nie dzwonić, tylko pójść osobiście do BOK - Będzie taniej! | no niebardzo tam jest kolejka na 2 godziny stania, wiesz ile kosztuje 1 godzina ?
(pozatym BOK jest tylko 1 na drugim końcu miasta) |
Po godzinie 16 nie ma przeważnie kolejki
A z tym BOKiem to był żart... |
_________________
|
|
|
|
|
adambp
Klikacz
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-05-2007, 23:28
|
|
|
clarkkent napisał/a: |
To jest normalne...
Dzwoń w godzinach "darmowych" na nr katowicki UPC: 032 200 71 11. Pod tym nr jest infolinia UPC. Takie połączenie jest darmowe w Tele2, bo to numer 7 cyfrowy z kierunkowym (faktycznie 10 cyfrowy)... |
TEN NUMER POWINIEN BYć JAK NAJSZERZEJ ROZPROPAGOWANY
żEBY PRZYNAJMNIEJ CI, KTóRZY MAJą ABONAMENT DARMOWE WIECZORY I WEEKENDY NIE CZULI SIę OSZUKIWANI JESTEM PRZEKONANY, ZE JEST WIELE OSóB, KTóRE NADAL NIE WIEDZą, żE JEST TAKI NUMER - (032)200-71-11
MAM WIęC PROśBę - INFORMUJCIE WSZYSTKICH KLIENTóW UPC lub chello O TAKIM TELEFONIE
Adam |
|
|
|
|
|