Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
REKLAMACJA Internetu - jak to załatwiam
Autor Wiadomość
litwinczuk 
Klikacz

Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 9
Skąd: W-wa
Wysłany: 06-04-2007, 18:06   REKLAMACJA Internetu - jak to załatwiam

Oto jak UPC traktuje swój regulamin:

Pierwszy mail:
"Witam Państwa!
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu
2006.10.17 z państwa pracownikiem, informuję iż chciałbym
zareklamować usługę chello ultra jaka była nienależycie świadczona
bądź też wcale nie była świadczona w okresie państwa awarii
technicznej (okres od czwartku do poniedziałku - dokłade daty macie
Państwo odnotowane - zgłaszana była naprawa internetu).


Zwrócili mi kwotę 41.50zł za 5 dni bez internetu. Klientowi jednak przysługuje kara umowna zgodnie z ich regulaminem. Tej nie otrzymałem.
-----------------------------------------------------------------------------------

Kolejny mail (wraz z częścią ich odpowiedzi):

> Pozwolę sobie przedstawić zestawienie naliczonych oraz dokonanych
> opłat abonamentowych, zarejestrowanych na koncie abonenckim w 2006r.

> Wyrażam nadzieję, że w sposób satysfakcjonujący wyjaśniłam
> wątpliwości dotyczące należności z tytułu świadczonych usług.


Tak - wyjaśnia, iż nie zastosowaliście się Państwo do swojego
własnego regulaminu. W załączeniu Wasz regulamin. Proszę o ustosunkowanie się
do §36p.3 w związku z zaistniałą sytuacją.

Proszę mnie poprawić jeśli mylę się w obliczeniach. Sądzę że ktoś ma kłopoty z matematyką i raczej nie jestem to ja.

§36 p.1 - awaria trwała ponad 12 godzin (5 dni)
Miesiąc miał 30 dni. Liczę na kwocie 250zł brutto - bo tyle zapłaciłem.

250 / 30 dni = 8zł 33 gr/dzień

5 dni awarii x 8.33 zł = 41.66 zł.

Otrzymałem:  -41,50 zł. Tyle powinienem otrzymać (kwota zaookrąglona) jeśli miesiąc w którym była awaria miał 30 dni zgodnie z w/w art. A co dalej?

Więc nijak nie widzę tutaj wywiązania się przez Państwa z tytułu §36
p.3. Przytaczam jego treść:
"3. W sytuacji określonej w ust. 1 i 2 Abonentowi przysługuje dodatkowo
kara umowna w wysokości 1/30 op3aty abonamentowej za każdy dzien
przerwy."
Była to przerwa w ilości pięciu dni świadczeniu przez Was usługi. Kary
umownej nie otrzymałem.

Czy Państwa regulamin obowiązuje jedynie klienta? Czy jest to
regulamin wiążący tylko jedną ze stron?

Ten mail jest już kolejnym w tej sprawie. Jeśli chodzi o opłaty
to naliczacie je Państwo bardzo dokładnie i skrupulatnie. Jeśli chodzi
zaś o zwrot pieniędzy to ich nie oddajecie.

Jeszcze chwila i zacznę Was nazywać złodziejami. Ile razy mam się
upominać, dzwonić do Państwa i tłumaczyć Waszym pracownikom treść
Waszego regulaminu? To nie jest jedyny taki przypadek.
-------------------------------------------------------------------------

Przed chwilą wysłałem tego drugiego maila - zamieszczam na forum, może komuś się przyda.
_________________
 
 
 
dziabaq 
plus master


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 433
Wysłany: 06-04-2007, 20:08   

Witam,

Pismo bardzo dobre, jednak na pana miejscu nie stosował bym tak licznych dygresji
np.
Cytat:
ktoś ma kłopoty z matematyką i raczej nie jestem to ja.
albo
Cytat:
Jeszcze chwila i zacznę Was nazywać złodziejami.


W mojej ocenie pismo powinno być chłodne, jeżeli chodzi o ton wypowiedzi, pozbawione wyrazów określających emocje, może za to zawierać troche cynizmu pod względem adresata np:
Cytat:
iż nie zastosowaliście się Państwo do swojego
własnego regulaminu.
natomiast stanowczo bym odradzał pisanie co Pan sobie pomyśli o nich albo przypominanie ile to razy Pan raczył dzwonić, nikogo to nie interesuje, ich interesują suche fakty.

Jeżeli czuje się Pan pokrzywdzony z tytułu wielokrotnych telefonów, proszę zażądać zwrotu pieniędzy za połączenia.
Liczne dygresje powodują że czytający ma wrażenie że nadawca kpi sobie z niego i firmy w jakiej on pracuje co najczęściej powoduje odwrotny, niż zamierzony, skutek: Pracownicy robią Panu na złość, co jest typowym ludzkim odruchem obronnym.

Gdybym miał wystawić ocene w skali 1-6, dostał by Pan (4)

Pozdrawiam
Dziabaq
 
 
litwinczuk 
Klikacz

Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 9
Skąd: W-wa
Wysłany: 06-04-2007, 23:52   

dziabaq napisał/a:
W mojej ocenie pismo powinno być chłodne, jeżeli chodzi o ton wypowiedzi, pozbawione wyrazów określających emocje, może za to zawierać troche cynizmu pod względem adresata np:iż nie zastosowaliście się Państwo do swojego
własnego regulaminu. natomiast stanowczo bym odradzał pisanie co Pan sobie pomyśli o nich albo przypominanie ile to razy Pan raczył dzwonić, nikogo to nie interesuje, ich interesują suche fakty
.

Zgadzam się z przedmówcą, lecz... problem z internetem to nie jedyna przygoda z chello - po kilkunastu telefonach to człowieka już szlag trafia jeśli kolejnej osobie (po 10 minutach oczekiwania na życzliwe zgłoszenie się operatora - a kilka razy po prostu złośliwie mnie rozłączano) - każdego może krew zalać...

dziabaq napisał/a:
Jeżeli czuje się Pan pokrzywdzony z tytułu wielokrotnych telefonów, proszę zażądać zwrotu pieniędzy za połączenia.
Liczne dygresje powodują że czytający ma wrażenie że nadawca kpi sobie z niego i firmy w jakiej on pracuje co najczęściej powoduje odwrotny, niż zamierzony, skutek: Pracownicy robią Panu na złość, co jest typowym ludzkim odruchem obronnym.


To kolejne pismo w lawinie reklamacji (teraz się zaczęła) kierowanych pod ich adresem.
Pracownicy ROBILI mi na złość wtedy, gdy ja zachowywałem takt i umiar. Teraz czas na drugą stronę - ileż można dzwonić i pisać jeśli człowieka po prostu "olewają" ?
Po prostu nie znają przepisów którymi się kierują - a jak się z nimi sprzeczam to kłócą się choć nie mają racji - ja mam ich uczyć ich regulaminu?
_________________
Ostatnio zmieniony przez Jacek 06-04-2008, 12:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: