Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Telefon UPC - problem
Autor Wiadomość
Sebastian22 
light master

Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 133
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-12-2006, 18:01   Telefon UPC - problem

Tel.fajnie działa ale czasem jak ktoś do mnie dzwoni to po podniesiniu sluchawki slysze glos osoby dzwoniacej oraz jednoczesnie sygnal przerywany - po krotkim czasie rozmowa zostaje przerwana. Dzieje sie tak ze 3 razy na m-c. przy rozm.przychodzacych ok.co 2 dzien. Zglosic to do UPC?
 
 
JANUARY 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 303
Skąd: IIImiasto
Wysłany: 27-12-2006, 19:55   

W Gdańsku występuje dokładnie taki sam problem.
_________________
  Yar13
 
Sebastian22 
light master

Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 133
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-03-2007, 19:34   

u mnie nadal ten problem wystepuje po mimo kilku razy zglaszanego zdarzenia....jak jest w innych miastach?
 
 
Malpa289 
Klikacz

Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2007, 20:08   

Witam . umnie jest następujacy problem ( Warszawa) . Osoby dzwoniące domnie niemogą się połaczyć , chociaż jest sygnał jakby nikt nie odbierał lub głos w słuchawce mówi że niemożna sie połaczyć teraz i trzeba spróbować później
 
 
marbet 
Klikacz


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 17
Skąd: Kraków City
Wysłany: 26-03-2007, 18:58   

Witam wie ktos ile kosztuje polączenie 1 minuta z tpsa na numery UPC bardzo prosze o konkretne odpowiedzi pilne .



Pozdro...

 
 
kiniecki 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2007, 21:04   

marbet napisał/a:
Witam wie ktos ile kosztuje polączenie 1 minuta z tpsa na numery UPC bardzo prosze o konkretne odpowiedzi pilne .



Pozdro...

[url=http://www.ping-time...136.jpg]Obrazek[/URL]


Opłata jest taka jak za połaczenie lokalne z numerem w sieci tp.
Wyjątkiem jest taryfa DWiW bo w tej taryfie połaczenia darmowe są tylko wewnatrż sieci TP.

A koszt połaczen moze być różny zalezy od posiadanego abo.
Moze byc to:
abo standartowy 35gr za impuls czyli 3 minuty.lub za 6 minut w godzinach 22-6
abo socjlalny 71gr za impuls czyli tez 3 minuty lub za 6 minut w godzinach 22-6

abo darmowe 60 minut:
Połączenia lokalne
w dni powszednie
8-22 0,12 zł / 1 min
22-8 0,06 zł / 1 min

w weekendy i święta
8-22 0,12 zł / 1 min*
22-8 0,06 zł / 1 min*

abo startowy:
Połączenia lokalne
W dni powszednie
8.00 - 20.00 0,20 zł / 1 min
20.00 - 8.00 0,10 zł/ 1 min
w weekendy i święta
całą dobę 0,10 zł/ 1 min


Troche nie na temat ale prosze ;)
  kiniecki
 
Grzeegorz 
Klikacz

Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 8
Wysłany: 01-04-2007, 19:17   

Witam
Problemy z telefonem zaczeły się wczoraj w momencie przenoszenia numeru z Tepsy do chello.Najpierw Tepsa wyłączyła stary numer ,później chello swój nr. i tak od wczoraj nie mam w ogóle telefonu Technik z boku bezradny (jakiś problem w systemie informatycznym)
W modemie cały czas palą się dwie diody (mrugają razem) jakby ktoś korzystał z telefonu.
nie wiedzą co z tym zrobić :lol:
może ktoś miał podobny problem? i jak został rozwiązany.

POzDR
_________________
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-04-2007, 20:10   

U mnie znowu jest coś takiego że jak dzwonią do mnie ludzie to zajetosc wykazuje a tak naprawdę nikt nie używa telefonu, już to im zglaszałem teraz monitorują to...... :roll:
 
 
PH - Trójmiasto 
light master


Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 85
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-04-2007, 22:06   

Jak ktoś z Trójmiasta ma problemy z telefonem, skrobnijcie maila na syscom@o2.pl spróbuję pomóc ... nie raz się już udało :D
_________________
 
 
 
Grzeegorz 
Klikacz

Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 8
Wysłany: 03-04-2007, 10:05   

Ku przestrodze!!!!!!

Mijają kolejne dni a telefon dalej nie czynny .(od soboty31-03)
Przenoszenie numeru z Tepsy do chello się nie udało i teraz po rozmowie z działem technicznym MAM CZEKAĆ NA WŁĄCZENIE LINII OK 2 TYGODNIE !!!!!!!!!!
Pogjeło ich padli na rozum ,okres świąteczny a tu D***A
Nie odpuszczę trzeba wystąpić o obniżenie abo ale jak, przecież i tak pierwsze dwa miechy gratis.
NIE polecę ich usług nikomu po takim traktowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych Totalna prowizorka DNO!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
 
 
Sebastian22 
light master

Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 133
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-04-2007, 17:43   

ANIOŁ napisał/a:
U mnie znowu jest coś takiego że jak dzwonią do mnie ludzie to zajetosc wykazuje a tak naprawdę nikt nie używa telefonu, już to im zglaszałem teraz monitorują to...... :roll:


U mnie tez monitorowali, ostatnio powiedzieli ze musza zmienić modem ale jednak przyjechali i powiedzieli ze to nie wina modemu tylko "systemu" wiec ciekawe co dalej....
 
 
kiniecki 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-04-2007, 17:54   

ANIOŁ napisał/a:
U mnie znowu jest coś takiego że jak dzwonią do mnie ludzie to zajetosc wykazuje a tak naprawdę nikt nie używa telefonu, już to im zglaszałem teraz monitorują to...... :roll:


W asterce miałem podobnie.
Wymienili modem i wszystko wróciło do normy...
  kiniecki
 
jacekdeejay 
Klikacz

Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 3
Wysłany: 04-04-2007, 18:04   

wlasnie sie z nimi pozegnalem , zachcialo mi sie telefonu w upc i mam rachunek na 900 zloty , dobrze ze umowa byla do 26 marca
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-04-2007, 08:33   

jacekdeejay napisał/a:
wlasnie sie z nimi pozegnalem , zachcialo mi sie telefonu w upc i mam rachunek na 900 zloty , dobrze ze umowa byla do 26 marca



To bystry musisz być......taki rachunek hehehe
 
 
Jakub Wedrowycz 
light master


Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 119
Skąd: z mieszkania:)
Wysłany: 06-04-2007, 22:09   

Grzeegorz napisał/a:
Przenoszenie numeru z Tepsy do chello się nie udało i teraz po rozmowie z działem technicznym MAM CZEKAĆ NA WŁĄCZENIE LINII OK 2 TYGODNIE !!!!!!!!!!
Pogjeło ich padli na rozum ,okres świąteczny a tu D***A
Nie odpuszczę trzeba wystąpić o obniżenie abo ale jak, przecież i tak pierwsze dwa miechy gratis.

Niech licza darmowy okres (2 mies.) od momentu podpiecia tel. ;)

Tez mialem na poczatku jakies problemy, numer z TPsy akurat przeniesli bezproblemowo, ale... nie dalo sie do mnie dodzwonic. :mrgreen: Na szczęście wszystko w miarę szybko naprawili (2 dni), a różnica w rachunkach między TP a UPC to ok. 30-40 zeta miesiecznie na +. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: