Nagla zmiana jakosci programow ? |
Autor |
Wiadomość |
przemo
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 4
|
Wysłany: 04-10-2006, 18:22 Nagla zmiana jakosci programow ?
|
|
|
Witajcie. Dzis w warszawie ( Wola) po deszczu jaki byl duzo programow poznikało a inne straciły na jakości. Czy tak jest tylko u mnie ?
Pozdrawiam
Przemek |
|
|
|
|
-=Piter=-
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 54 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 04-10-2006, 18:27
|
|
|
Trzeba było nie trzymać telewizora na balkonie
a tak na poważnie to może coś zamokło w jakiejśc skrzynce albo "cóś " |
|
|
|
|
przemo
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 4
|
Wysłany: 04-10-2006, 18:39
|
|
|
dzwoniłem przed chwilką na infolinię i kobieta powiedziała, że może się sygnał rozregulował i jutro ma być technik i to naprawić. Ciekawe czy to o to chodzi |
|
|
|
|
Ambasador
Klikacz
Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 6
|
Wysłany: 05-12-2006, 13:50 Re: Nagla zmiana jakosci programow ?
|
|
|
przemo napisał/a: | Witajcie. Dzis w warszawie ( Wola) po deszczu jaki byl duzo programow poznikało a inne straciły na jakości. Czy tak jest tylko u mnie ?
Pozdrawiam
Przemek |
Też mieszkam na woli i nic nikomu nie zamokło, po prostu ta beznadziejna firma schodzi od dawna na psy! Nie ma TVN turbo, 4funTV, wcześniej planet! Biorę z nimi rozwód i bardzo się z tego powodu cieszę... Teraz mam alternatywę(wcześniej nie było, bo UPC nie ma u mnie na osiedlu kabli) -ale jest multipakiet TPSA.
Dla mnie ASTER, to oszukańcza firma, która źle traktuje klientów i wysyła rachunki za tą samą usługę po dwa razy. |
|
|
|
|
kvs
Moderator
Pomógł: 43 razy Dołączył: 09 Mar 2005 Posty: 1586 Skąd: Mokotów / Białołęka
|
Wysłany: 05-12-2006, 14:00
|
|
|
Życzę Ci z całego serca, ażeby nie przytrafiła Ci się żadna przykrość z TPSA. Zwłaszcza jeśli będziesz chciał zrezygnować z usługi ;]
Odnośnie tych rachunków, piszesz że w Aster przysyłają Ci rachunki po 2 razy, a ileż to razy się słyszy, że po rezygnacji z usługi w TPSA rachunki przychodzą jeszcze pół roku jak nie lepiej
ps. skoro dostałeś od Aster podwójny rachunek to może by należało przejść się do biura obsługi, tudzież zadzwonić na infolinię i wyjaśnić nieporozumienie. Napisanie o tym na forum nic w tej sprawie nie zmieni. |
_________________
|
|
|
|
|
Ambasador
Klikacz
Dołączył: 05 Gru 2006 Posty: 6
|
Wysłany: 05-12-2006, 14:15
|
|
|
kvs napisał/a: | Życzę Ci z całego serca, ażeby nie przytrafiła Ci się żadna przykrość z TPSA. Zwłaszcza jeśli będziesz chciał zrezygnować z usługi ;]
Odnośnie tych rachunków, piszesz że w Aster przysyłają Ci rachunki po 2 razy, a ileż to razy się słyszy, że po rezygnacji z usługi w TPSA rachunki przychodzą jeszcze pół roku jak nie lepiej
ps. skoro dostałeś od Aster podwójny rachunek to może by należało przejść się do biura obsługi, tudzież zadzwonić na infolinię i wyjaśnić nieporozumienie. Napisanie o tym na forum nic w tej sprawie nie zmieni. |
Zmieni, zmieni, bo uczuli osoby, które mają wątpliwości.
PS. Faktycznie słyszy się to i owo o TPSA -ja nie narzekam. A zapewniam ciebie, że rozwody z ASTER też należą do bardzo trudnych (jak to rowody).
PS. Przyjmijmy wersję, że dla mnie ASTER jest jak dla ciebie TPSA. Wiesz jedni lubią czarne inni zielone. Osobiście mam gdzieś czy usługi teleinformatyczne, będzie mi dostarczała TPSA czy UPC. U mnie na osiedlu jest możliwy ASTER i TPSA, więc wybieram TPSA. Nie lubię satelit bo się wolno zmieniają programy |
|
|
|
|
|