Compal - niestabilne WiFi |
Autor |
Wiadomość |
Nikelajer
easy master
Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 39
|
Wysłany: 17-12-2023, 00:23
|
|
|
Hmm... u mnie od kilkunastu dni też ciągle problemy z siecią - losowo w ciagu dnia i wifi i po kablu pada sieć i wraca po 5 minutach. Mam starego białego compala od dobrych 6 lat. Chyba pora się odezwać do play.. ciekawe jak potraktują bezterminowego od 2 lat |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 17-12-2023, 09:36
|
|
|
Nikelajer napisał/a: | Hmm... u mnie od kilkunastu dni też ciągle problemy z siecią - losowo w ciagu dnia i wifi i po kablu pada sieć i wraca po 5 minutach. Mam starego białego compala od dobrych 6 lat. Chyba pora się odezwać do play.. ciekawe jak potraktują bezterminowego od 2 lat |
Zadzwonilem na infolinie techniczna wczoraj i niemily pan powiedzial mi ze tak sie dzieje bo mam za duzo sprzetow podpietych do 5 ghz
I powiedział mi jescze ze do 5 ghz mam podpinac tylko sprzety Hi-end
premium
No skad tacy konsultanci sie biora to ja nie wiem ...
P.s. Miał pecha bo do 5 GHZ mam podpiete 3 urzadzenia klasy premium ...
Play na razie olej lepiej zostac na starym sprzecie podniesc predkosc netu i nowy router wyhaczyc bo po tylu latach to proponuje ci wymienic na nowy sprzet ... |
|
|
|
|
dragonek
light master
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 63
|
Wysłany: 17-12-2023, 18:43
|
|
|
Proponuję złożyć reklamację na piśmie, nie zgłoszenie techniczne. Przyznają Ci wizytę serwisową, a potem już wszystko w rękach technika.
@Nikelajer
Cudów się nie spodziewaj. |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 17-12-2023, 20:28
|
|
|
dragonek napisał/a: | Proponuję złożyć reklamację na piśmie, nie zgłoszenie techniczne. Przyznają Ci wizytę serwisową, a potem już wszystko w rękach technika.
@Nikelajer
Cudów się nie spodziewaj. | Hmnnn... dobrze piszesz tylko ja teraz mam zmieniac umowe i tu jestem w kropce bo juz mam wstepnie uzgodnione ze przy zmianie dostane nowy router ale biały coonect box ten compal taki sam co mam obecnie a docelowo mnie interesuje ten czarny gigabox wifi 6 tylko nie wiem jak go dostac do nowej umowy ???...
GIGA BOX WIFI 6 |
|
|
|
|
dragonek
light master
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 63
|
Wysłany: 18-12-2023, 13:13
|
|
|
Reklamacja->wizyta serwisowa z wymianą modemu->potem przedłużenie umowy. Tak to wyglądało u mnie. Chyba, że u Ciebie Technik przyjedzie z nową umową? A czarny GCB 6 to chyba dopiero od pewnej prędkości dają. Chociaż teraz jak jest Play to wszystko może być inaczej.... |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 18-12-2023, 13:42
|
|
|
dragonek napisał/a: | Reklamacja->wizyta serwisowa z wymianą modemu->potem przedłużenie umowy. Tak to wyglądało u mnie. Chyba, że u Ciebie Technik przyjedzie z nową umową? A czarny GCB 6 to chyba dopiero od pewnej prędkości dają. Chociaż teraz jak jest Play to wszystko może być inaczej.... |
Jeden z forumowiczow ( autor tego tematu ) pisał wczesniej że cyt.."przyszedł technik i wymienił mu modem na giga boxa "...ale z tego co sie orietuje to tak jak mówisz posiadal internet 750 to mu wymienili a ponoc wczesniej mial compala tego bialego ale nie wiem na jakiej predkosci probuje z nim zagadac ale od dłuższego czasu nie odpisuje... |
|
|
|
|
dragonek
light master
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 63
|
Wysłany: 19-12-2023, 07:15
|
|
|
Z Technikami to też jest loteria - z moich doświadczeń wynika, że potrafią odwoływać wizytę podczas jej trwania. Należy też pamiętać, że są to podwykonawcy z firmy zewnętrznej. W Vectrze pamiętam, że z wymianą modemu przy przedłużeniu umowy to też była nerwówka: Z DUKiem ustalany był konkretny model modemu do przedłużenia umowy a Technik i tak przyjeżdżał z innym. |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 19-12-2023, 08:50
|
|
|
dragonek napisał/a: | Z Technikami to też jest loteria - z moich doświadczeń wynika, że potrafią odwoływać wizytę podczas jej trwania. Należy też pamiętać, że są to podwykonawcy z firmy zewnętrznej. W Vectrze pamiętam, że z wymianą modemu przy przedłużeniu umowy to też była nerwówka: Z DUKiem ustalany był konkretny model modemu do przedłużenia umowy a Technik i tak przyjeżdżał z innym. | o piernicze serio ale jaja To ja podziekuje i zostaje bez zmian chyba ze bede mial mozliwsc montazu sam nowego compala bo cos takiego padlo na DUK... |
|
|
|
|
dragonek
light master
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 63
|
Wysłany: 19-12-2023, 10:19
|
|
|
Mi się tak zdarzyło i to 2 razy pod rząd (piszę o sytuacji sprzed ostatnich 3 miesięcy), ale nie wyciągałbym zbyt pochopnych wniosków, wszystko zależy od lokalizacji, technologii (docsis czy gpon - u mnie jest ta druga i ponoć był problem z dostępem modemu do wymiany ponieważ jest tylko jeden model na światłowód) oraz po prostu szczęścia. |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 19-12-2023, 10:37
|
|
|
dragonek napisał/a: | Mi się tak zdarzyło i to 2 razy pod rząd (piszę o sytuacji sprzed ostatnich 3 miesięcy), ale nie wyciągałbym zbyt pochopnych wniosków, wszystko zależy od lokalizacji, technologii (docsis czy gpon - u mnie jest ta druga i ponoć był problem z dostępem modemu do wymiany ponieważ jest tylko jeden model na światłowód) oraz po prostu szczęścia. |
Daje im ostatnia szanse jutro do mnie ma zadzwonic DUK. Zobaczymy jakie mi zaproponują rozwiązanie tej sytuacji... |
|
|
|
|
upload2023
light master
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 57
|
Wysłany: 21-12-2023, 19:50
|
|
|
W końcu się udało, po wielu resetach, testach łącza konsultantka zamówiła wizytę technika do domu, bo problemu nie dało się zdalnie usunąć: na 2,4 Ghz było 40Mb/s, a na 5Ghz 120 Mb/s. pingi ok. 87ms. Dodatkowo, to zanikanie i brak stabilności łącza internetowego po Wi-Fi masakra. Trzymajcie kciuki żeby wszystko było ok. Technik ma przyjść w środę tj.27 grudnia ... i Mam nadzieje, że oczywiście wymieni router i usunie usterkę.
No i stało sie był technik wymienił uszkodzony router na nowy założył nowe końcówki na kablu i teraz smiga jak ta lala
Chyba mam nowszy model teraz bo jest troche mniejszy od tamtego starego compala |
|
|
|
|
wirt
Klikacz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sty 2024 Posty: 16
|
Wysłany: 07-01-2024, 21:04
|
|
|
upload2023 napisał/a: | W końcu się udało, po wielu resetach, testach łącza konsultantka zamówiła wizytę technika do domu, bo problemu nie dało się zdalnie usunąć: na 2,4 Ghz było 40Mb/s, a na 5Ghz 120 Mb/s. pingi ok. 87ms. Dodatkowo, to zanikanie i brak stabilności łącza internetowego po Wi-Fi masakra. Trzymajcie kciuki żeby wszystko było ok. Technik ma przyjść w środę tj.27 grudnia ... i Mam nadzieje, że oczywiście wymieni router i usunie usterkę.
No i stało sie był technik wymienił uszkodzony router na nowy założył nowe końcówki na kablu i teraz smiga jak ta lala
Chyba mam nowszy model teraz bo jest troche mniejszy od tamtego starego compala |
A masz roota na nim? Coś więcej technicznie o tym modemo-routerze? |
|
|
|
|
dragonek
light master
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 63
|
Wysłany: 12-01-2024, 12:35
|
|
|
upload2023 napisał/a: |
No i stało sie był technik wymienił uszkodzony router na nowy założył nowe końcówki na kablu i teraz smiga jak ta lala
Chyba mam nowszy model teraz bo jest troche mniejszy od tamtego starego compala |
Też jestem ciekawy co to za nowszy model Compala. Jaki to dokładnie model? |
|
|
|
|
yaro666
Klikacz
Dołączył: 07 Lut 2024 Posty: 13
|
Wysłany: 07-02-2024, 13:16
|
|
|
Compal ma wadę fabryczną - gubi pakiety przez chip Intela, który się grzeje
PUMA 6 - w google |
|
|
|
|
|