No Ranging Response T3 time-out |
Autor |
Wiadomość |
bigredpl
Klikacz
Dołączył: 11 Cze 2023 Posty: 2
|
Wysłany: 11-06-2023, 09:59 No Ranging Response T3 time-out
|
|
|
Hej,
posiadam problem z Internetem z UPC. Polega on na tym, że parę razy dziennie tracę połączenie z Internetem. Czasami jest to minuta, czasami 5 minut.
Korzystam z Connect Boxu który dostałem od UPC, mam włączone Smart Wi-Fi (optymalizacja kanału) oraz wykonałem twardy restart.
Nadal jednak widzę w statusie sieci wielokrotne komunikaty No Ranging Response received.
Sprawdziłem na down detector dla mojego miasta i rzeczywiście pokrywa się to z tym co widać u mnie, więc to raczej problem globalny.
Czy to co widać u mnie w dzienniku sieci to jest normalne dla Internetu z UPC? Czy inni operatorzy też mają takie przerwy? Wcześniej mi to nie przeszkadzało, w zasadzie tego nie widziałem natomiast teraz pracując z domu przy dużej liczbie rozmów na Teams takie przerwy są bardzo niekomfortowe.
Czy możliwe że problem występuje tylko po WiFi?
2.PNG Screen z downdetector |
|
Plik ściągnięto 4195 raz(y) 5,58 KB |
Przechwytywanie.PNG Dziennik sieci |
|
Plik ściągnięto 28 raz(y) 79,12 KB |
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1263 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-06-2023, 11:11
|
|
|
Możesz sprawdzić czy kabel koncentryczny nie odkrecił się od modemu, gniazda lub jakiegoś trójnika w mieszkaniu, ten komunikat może też oznaczać ingress czyli zakłócenie w kanale zwrotnym, jeśli sprawdzenie kabla koncentrycznego nic nie da to zgłoś do operatora z prośbą o sprawdzenie |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 11-06-2023, 12:45
|
|
|
u mnie było to samo, wymiana kilka razy routera i nic nie pomogło. Dopiero jak dali gigaconnect box, a i tak chyba stracił w ciągu pół roku z raz połączenie.
Nie wiem jak działa down detector, wymienia dane po API z UPC, a UPC widzi awarie i ma to gdzieś? |
|
|
|
|
bigredpl
Klikacz
Dołączył: 11 Cze 2023 Posty: 2
|
Wysłany: 12-06-2023, 11:43
|
|
|
Hej, dzięki za informacje. Dziś dzwoniłem do UPC i po męczarniach z automatem udało mi się porozmawiać z konsultantem który poinstalował nowe sterowniki oraz nowe protokoły jak również zmienił ustawienia. Póki co działa dobrze. Inna rzecz, że absurdalne jest to, że takie rzeczy robione są dopiero po telefonie od klienta... |
|
|
|
|
kasper93
easy master
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 22
|
Wysłany: 13-06-2023, 13:34
|
|
|
> Inna rzecz, że absurdalne jest to, że takie rzeczy robione są dopiero po telefonie od klienta...
A czego oczekiwałeś? Jeżeli klient nie narzeka i płaci to znaczy, że jest zadowolony, więc nikt nie będzie przeznaczał zasobów na "naprawianie" widmo problemów. Wystarczy zgłosić problem... |
|
|
|
|
|