Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Partyline 9480 (tym razem przegieli)
Autor Wiadomość
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-09-2006, 20:08   

basa, nieprzyszedł niby jak miał przyjść i gdzie ? Do mnie, do sąsiadki do losowo wybranej osoby z Gdańska ?
  marekd@jabberpl.org
 
ARobert 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-09-2006, 20:40   

..właśnie ogladałem "Uwagę" jak to Tele 2 robi klientów w konia i zastanawiam sie gdzie to Call center UPC jest zlokalizowane ..moze tez na Słowacji. Może zaczynaja stosowac rózne "ciekawe" formy obsługi ku zadowoleniu klienta.
_________________
 
 
Radex 
Klikacz

Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 4
Wysłany: 16-09-2006, 18:15   Pracowałem w tym call center

Rozumiem wasze nerwy, bo nie zawsze usługa działa jak trzeba, ale spokojnie. Partyline działa i ludzie tam pracujący robią co mogą :) System rozpoznaje numery telefonów, ale obowiązkiem konsultantów jest potwierdzenie adresu. Widocznie trafiłeś na nową osobę, która za szybko chciała sprawę rozwiązać. Bo problem by się pojawił gdyby numer telefonu zapisany był na koncie innego klienta :)
Call Center znajduje się w Katowicach, w budynku jest też LBOK, więc zapraszam. Jak macie pytania to słucham. Już tam nie pracuję więc śmiało odpowiem!
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-09-2006, 19:14   

Radex, czytaj może ze zrozumieniem, napisałem, że
Cytat:
To była komórka na kartę nigdzie nie rejestrowana

Dodam jeszcze że nowa pula numerów (sami swoi) więc nie ma niebezpieczeństwa ze numer po kimś.

Skoro tam pracowałeś to mam pytanie, czy byliście informowani o awariach, celowych wyłączeniach itd i mieliście możliwość udzielenia rzeczywistej pomocy klientom (np poinformowania o rozmiarach i awarii, przyjęcia reklamacji) czy tylko byliście od wysłuchiwania żali, narzekań na źle działająca usługę i pocieszania niezadowolonych w zupełnym oderwaniu od tego co dzieje się w rzeczywistości ?

Przykładowo dzwoni klient z pytaniem "Co się dzieje dlaczego nie działa ?" co robiłeś w takiej sytuacji ?
  marekd@jabberpl.org
 
Radex 
Klikacz

Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 4
Wysłany: 14-10-2006, 16:58   

Marek napisał/a:
Radex, czytaj może ze zrozumieniem, napisałem, że
Cytat:
To była komórka na kartę nigdzie nie rejestrowana


Czytam ze zrozumiem, bez takich proszę. Na tym polega system rozpoznawania numerów, że sam sobie ich nie wymyśla.


Skoro tam pracowałeś to mam pytanie, czy byliście informowani o awariach, celowych wyłączeniach itd i mieliście możliwość udzielenia rzeczywistej pomocy klientom (np poinformowania o rozmiarach i awarii, przyjęcia reklamacji) czy tylko byliście od wysłuchiwania żali, narzekań na źle działająca usługę i pocieszania niezadowolonych w zupełnym oderwaniu od tego co dzieje się w rzeczywistości ?

Przykładowo dzwoni klient z pytaniem "Co się dzieje dlaczego nie działa ?" co robiłeś w takiej sytuacji ?



Mamy informacje o awariach, ale logiczne, że czasami minie trochę czasu od pierwszego zgłoszenia do uznania sytuacji za awarię ogólną.
Wyłączenia planowane (prace modern.) w 90% były nam wcześniej ogłaszane.

Cały system był o tyle irytujący dla klienta, że nawet jeśli mamy pewność że to awaria ogólna to trzeba przyjąć jak zgłoszenie jednostkowe i debilnie wypytać klienta w jakich godzinach będzie w domu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: