|
|
Partyline 9480 (tym razem przegieli) |
Autor |
Wiadomość |
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-09-2006, 20:08
|
|
|
basa, nieprzyszedł niby jak miał przyjść i gdzie ? Do mnie, do sąsiadki do losowo wybranej osoby z Gdańska ? |
|
|
|
|
ARobert
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sty 2006 Posty: 104 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-09-2006, 20:40
|
|
|
..właśnie ogladałem "Uwagę" jak to Tele 2 robi klientów w konia i zastanawiam sie gdzie to Call center UPC jest zlokalizowane ..moze tez na Słowacji. Może zaczynaja stosowac rózne "ciekawe" formy obsługi ku zadowoleniu klienta. |
_________________
|
|
|
|
|
Radex
Klikacz
Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 4
|
Wysłany: 16-09-2006, 18:15 Pracowałem w tym call center
|
|
|
Rozumiem wasze nerwy, bo nie zawsze usługa działa jak trzeba, ale spokojnie. Partyline działa i ludzie tam pracujący robią co mogą System rozpoznaje numery telefonów, ale obowiązkiem konsultantów jest potwierdzenie adresu. Widocznie trafiłeś na nową osobę, która za szybko chciała sprawę rozwiązać. Bo problem by się pojawił gdyby numer telefonu zapisany był na koncie innego klienta
Call Center znajduje się w Katowicach, w budynku jest też LBOK, więc zapraszam. Jak macie pytania to słucham. Już tam nie pracuję więc śmiało odpowiem! |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-09-2006, 19:14
|
|
|
Radex, czytaj może ze zrozumieniem, napisałem, że
Cytat: | To była komórka na kartę nigdzie nie rejestrowana |
Dodam jeszcze że nowa pula numerów (sami swoi) więc nie ma niebezpieczeństwa ze numer po kimś.
Skoro tam pracowałeś to mam pytanie, czy byliście informowani o awariach, celowych wyłączeniach itd i mieliście możliwość udzielenia rzeczywistej pomocy klientom (np poinformowania o rozmiarach i awarii, przyjęcia reklamacji) czy tylko byliście od wysłuchiwania żali, narzekań na źle działająca usługę i pocieszania niezadowolonych w zupełnym oderwaniu od tego co dzieje się w rzeczywistości ?
Przykładowo dzwoni klient z pytaniem "Co się dzieje dlaczego nie działa ?" co robiłeś w takiej sytuacji ? |
|
|
|
|
Radex
Klikacz
Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 4
|
Wysłany: 14-10-2006, 16:58
|
|
|
Marek napisał/a: | Radex, czytaj może ze zrozumieniem, napisałem, że
Cytat: | To była komórka na kartę nigdzie nie rejestrowana |
Czytam ze zrozumiem, bez takich proszę. Na tym polega system rozpoznawania numerów, że sam sobie ich nie wymyśla.
Skoro tam pracowałeś to mam pytanie, czy byliście informowani o awariach, celowych wyłączeniach itd i mieliście możliwość udzielenia rzeczywistej pomocy klientom (np poinformowania o rozmiarach i awarii, przyjęcia reklamacji) czy tylko byliście od wysłuchiwania żali, narzekań na źle działająca usługę i pocieszania niezadowolonych w zupełnym oderwaniu od tego co dzieje się w rzeczywistości ?
Przykładowo dzwoni klient z pytaniem "Co się dzieje dlaczego nie działa ?" co robiłeś w takiej sytuacji ? |
Mamy informacje o awariach, ale logiczne, że czasami minie trochę czasu od pierwszego zgłoszenia do uznania sytuacji za awarię ogólną.
Wyłączenia planowane (prace modern.) w 90% były nam wcześniej ogłaszane.
Cały system był o tyle irytujący dla klienta, że nawet jeśli mamy pewność że to awaria ogólna to trzeba przyjąć jak zgłoszenie jednostkowe i debilnie wypytać klienta w jakich godzinach będzie w domu |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|