Przedłużenie umowy- konieczna wymiana EPC3208 na Connect Box |
Autor |
Wiadomość |
Solos
light master
Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-12-2018, 23:28 Przedłużenie umowy- konieczna wymiana EPC3208 na Connect Box
|
|
|
Witam,
Chciałbym prosić o poradę.
Znajoma obecnie ma umowę na czas nieokreślony jako osoba prywatna. Ma pakiet trzech usług:
TV Max Extra HD z nagrywarką, Fiber Power 120 Mb/s na modemie Cisco EPC3208 i Minuty do wszystkich 60. Płaci 109 PLN / m-c.
Chce zoptymalizować koszty. Skontaktowała się z UPC i Konsultant po wielu negocjacjach proponuje jej Horizon z nagrywarką z pakietem kanałów Max, Fiber Power 300 Mb/s, HBO z wypożyczalniami Go i On Demand oraz taryfę Telefon na Start za 90,97 PLN / m-c i 0 PLN opłaty instalacyjnej. Warunkiem jest wymiana Cisco EPC 3208 na Connect Box.
Tak naprawdę zależy jej na takim pakiecie TV jak ma, może być bez nagrywarki i trochę szybszym internecie - za niższą cenę. Nie potrzebuje telefonu. Chciałaby przy okazji zachować modem Cisco. Jest świetny, mega stabilny, a ja czytałem, że z Connect Boxem jest różnie. Poza tym ma swój router. Podobno Connect Box działa w trybie Bridge, ale mimo to chyba lepiej zostać z Cisco. Czy z Waszego doświadczenia da się coś wywalczyć?
Jeżeli nie, to czy warto wziąć to co oferuje Konsultant czy jest coś lepszego cenowo w obecnych promocjach. Przejrzałem wątek o promocjach, ale zaczynam się w tym wszystkim gubić :/ Słusznie boję się oddawać Cisco na rzecz Connect Boxa czy nie? |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2018, 23:34
|
|
|
Cisco można zostawić, ale trzeba taki warunek postawić przy przedłużaniu umowy. Owe Cisco udźwignie 300 Mb bez problemu |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 29-12-2018, 00:00
|
|
|
Solos, nie chcę się wtracać, ale moim zdaniem nie ma sensu brać compal, też się zastanawiałem nad tą kosmiczną promocja i o ile wymianę modułu na horyzona bym przebolał to compal nie. Pani niby po rozmowie z przełożonym dostała zgodę na zostawienie obecnego modemu, ale sobie odpuściłem. W razie padaki wymiana na compala i katorga przez resztę umowy z compalem to nie dziękuję. U mnie to poprostu nie działa. |
_________________
|
|
|
|
|
Solos
light master
Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-12-2018, 10:15
|
|
|
Też nie chcę oddawać Cisco. Natomiast coś bym chciał zrobić z umową, bo 109zł za to co ma znajoma jest dość wysoką ceną. Zastanawiam się jak podejść do rozmowy żeby zostawić ten pakiet TV co ma, net przyspieszyć do 150 lub 300 Mb/s i płacić mniej niż na obecnej umowie bezterminowej. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 29-12-2018, 11:46
|
|
|
Solos, wszystkie potrzebne informacje na temat cen i promocji masz w odpowiednim wątku. Generalnie mediabox select pvr + upgrade mąż + 150mbs + tel mdw to 87,99zl. Z telefonem na start 78,97. Szybszy net + 10zl. No i oczywiście jest promocja kosmiczne święta, gdzie za 89,99 masz horizon Max pvr, 300mbs i HBO lub eleven z psp. |
_________________
|
|
|
|
|
Solos
light master
Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-12-2018, 12:05
|
|
|
Wiem i właśnie powołałem się na promocję kosmiczne święta. Konsultant powiedział, że ta promocja nie jest dostępna |
_________________
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-12-2018, 12:13
|
|
|
Próbuj dodzwonić się do innego konsultanta. |
_________________
|
|
|
|
|
Solos
light master
Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-12-2018, 12:25
|
|
|
Tak patrzę i faktycznie w regulaminie promocji jest zapis, że promocja jest tylko dla nowych abonentów:
"Promocja jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych, które („Uczestnicy Promocji”):
a. w okresie 1 (słownie: jednego) miesiąca przed Przystąpieniem do Promocji nie były Abonentami Organizatora Promocji w zakresie jakiejkolwiek z Usług,"
https://www.upc.pl/pdf/up..._od20181126.pdf
I jeszcze pytanie, czy przy zmianie na Horizon można zostawić sobie modem Cisco, bo Konsultant upiera się, że nie można. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 29-12-2018, 12:30
|
|
|
Solos, Można zostawić Cisco przy każdej ofercie do 300mbs, ale obecnie wymaga to sporo uporu i zaangażowania, niezależnie czy nowa oferta jest z horizona czy bez.
Co do świątecznej, to faktycznie jest taki zapis, aczkolwiek UPC daje te promocję również obecnym abonentom. Przecież już w pierwszym poście pisałeś że zostala Ci zaproponowana.
Cytat: | Konsultant po wielu negocjacjach proponuje jej Horizon z nagrywarką z pakietem kanałów Max, Fiber Power 300 Mb/s, HBO z wypożyczalniami Go i On Demand oraz taryfę Telefon na Start za 90,97 PLN / m-c i 0 PLN opłaty instalacyjnej. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Betist
Klikacz
Dołączył: 08 Sty 2019 Posty: 1
|
Wysłany: 08-01-2019, 16:28
|
|
|
Witam,
właśnie rozpoczynam swoją przeprawę. Nie zależy mi na prędkości łącza, a na jego stabilności. Obecnie mam 250 z UPC.
Będę negocjował internet 300 + tv/dodatki przy zachowaniu obecnego modemu CISCO. Pierwszy telefon mam już za sobą, jutro kolejny.
Podsumowując z tego co wyczytałem to:
Mocne negocjacje i liczyć na konkretnego konsultanta.
Jeżeli negocjacje będą udane to podczas instalacji twardo stać przy swoim i pamiętać, że w przypadku problemu z CISCO i nowymi ustawieniami sprawdzić czy ustawiony jest protokół IPv4 (a nie IPv6).
Macie jakieś rady podczas negocjacji? Argumenty, które będą mogły pomóc / będą kluczowe? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 08-01-2019, 16:48
|
|
|
Betist, Po prostu twardo stój na swoim, mów jakie są wady Compala względem Cisco i jak widzisz, ze konsultant nie chce ustąpić po prostu zakończ rozmowę i później spróbuj z kimś innym. Powodzenia! |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2019, 14:32
|
|
|
Tutaj zapytam, żeby nie zakładać nowego tematu. Czy modemy Cisco mają logo UPC na obudowie? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2019, 14:53
|
|
|
Nie |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2019, 14:55
|
|
|
Po czym poznać, że pochodzą z UPC? Tak z wyglądu. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2019, 15:03
|
|
|
Z wyglądu nie poznasz bo wyglądają jak normalne modemy od producenta. Musisz się zapytać sprzedawcy czy ów modem jest z UPC |
|
|
|
|
|